Tyrimai

Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118

10   (1 atsiliepimai)
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 1 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 2 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 3 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 4 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 5 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 6 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 7 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 8 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 9 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 10 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 11 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 12 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 13 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 14 puslapis
Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ĮVADAS
Šiais tobulėjimo ir modernizavimo laikais, prireikus kokios nors informacijos, labai lengvai galima ją gauti pasinaudojus informacijos tarnybų paslaugomis. Šiuo metu yra tikrai nemažai įmonių, teikiančių tokias paslaugas. Tai labai patogu, kai skubiai reikia kokios nors įmonės ar asmens telefono numerio, sužinoti autobuso, lėktuvo ar traukinio tvarkaraštį bet kuriame mieste, išgirsti dienos horoskopą , kurios nors valstybės sostinę ar valiutos kursą.
Šio kursinio darbo tema - “Vartotojų požiūris į UAB ”Lintel” teikiamą paslaugą 118”.
Nors anksčiau jau buvo atlikta tyrimų apie 118 paslaugas, šis interviu padės įvertinti vartotojų požiūrį į šią paslaugą .
Tyrimo objektas : UAB „Lintel“ 118 teikiamos paslaugos.
Darbo tikslas - išsiaiškinti vartotojų požiūrį į Informacijos 118 paslaugą.
Pagrindiniai uždaviniai :
1. Išskirti pagrindinius paslaugų teikimo rodiklius.
2. Nustatyti, ar vartotojams pakanka informacijos apie teikiamas Informacijos 118 paslaugų rūšis bei informacijos pateikimo būdus.
3. Išsiaiškinti kaip dažnai vartotojai naudojasi informacijos paslaugomis.
4. Išsiaiškinti, stipriausias paslaugos 118 savybes, nulemiančias vartotojų pasirinkimą.
Tyrimo metodai: vadybinės literatūros analizė, interviu, duomenų sisteminimas ir apibendrinimas.
1. PASLAUGA. KOKYBĖS SAMPRATA IR JOS REIKŠMĖ PASLAUGŲ VALDYME
Apibūdinant paslaugų kokybę, dažnai remiamasi asmeniniu požiūriu, todėl galima būtų išvardinti daug kokybę nusakančių ypatybių. Paslaugų marketingas bendrą paslaugų kokybę nusako, remdamasis marketingo koncepcijomis, kurių dėka išskiriami pagrindiniai kokybę apibūdinantys teiginiai bei nustatomi jai įtaką darantys veiksniai [L. Bagdonienė, p. 34].
Kokybės apibrėžimų yra daug ir įvairių. Labai dažnai kokybė apibūdinama kaip reikalavimų, kurie suvokiami kaip kažkas apibrėžto ir nustatyto normatyvais, atitikimas. Tokia kokybės samprata tiesiogiai perimta iš pramonės ir kitų daiktinės gamybos sričių, kur prekės kokybės ekspertizė atliekama ją pagaminus - tikrinant tam tikrus parametrus. Tačiau paslaugų atveju tokia kokybės samprata netinka. Dėl neapčiuopiamos paslaugų prigimties, teikėjo ir gamintojo sąveikos, gamybos ir vartojimo momentų sutapimo paslaugų kokybė yra momentinė būsena, kurią, kaip taikliai pažymi E. Gummesson, galima palyginti su "...asmens būsena momentinės fotografijos metu, fotografui tikrinant ir reguliuojant prožektorių".
Norint parodyti, kaip įvairūs autoriai bandė apibūdinti kokybę, pateikiama keletą populiariausių paslaugų kokybės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3095 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..3
  • 1. PASLAUGA. KOKYBĖS SAMPRATA IR JOS REIKŠMĖ PASLAUGŲ VALDYME..4
  • 2. BENDRAVIMO SU VARTOTOJAIS SVARBA6
  • 3. PASLAUGŲ KOKYBĖS KRITERIJŲ VERTINIMO ANALIZĖ.7
  • 4. TRUMPA UAB ”LINTEL” CHARAKTERISTIKA.9
  • 5. VARTOTOJŲ POŽIŪRIO TYRIMAS Į UAB „LINTEL“ TEIKIAMAS PASLAUGAS11
  • IŠVADOS.14
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS..15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (3095 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 15 psl., (3095 ž.)
  • Word failas 123 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt