Paleidžiant šaltą dyzelinį variklį ne visada galima pasiekti savaiminio degalų užsiliepsnojimo temperatūrą.
kad užsiliepsnotų įpurkšti degalai. Oro pratekėjimai ir šilumos nuostoliai kartais sumažina oro slėgį ir temperatūrą suspaudimo takto pabaigoje tiek, kad be pagalbinių priemonių variklis nebeužsiveda. Ribinės temperatūros, prie kurių variklis dar užsiveda, labai priklauso nuo variklio konstrukcijos. Dėl mažesnių šilumos nuostolių tiesioginio įpurškimo varikliai paleidžiami lengviau, negu varikliai su padalintomis degimo kameromis.
Mišinį uždegti galima pašaliniu šilumos šaltiniu arba pagalbiniais užsiliepsnojančiais degalais.
• fakelinis šildytuvas.
Pašildymo įrenginių su kaitinimo žvakėmis paskirtis — prieš paleidžiant šaltą dyzelinį variklį pašildyti suspaudžiamą orą.
Pašildymo įrenginiai su kaitinimo žakėmis palengvina šalto dyzelinio variklio paleidimą ir danžiausiai statomi dyzeliniuose varikliuose su padalytomis degimo kameromis (prieškamerėmis ir sūkurinėmis kameromis). Jie būtini, nes dideli prieškamerės ir sūkurinés kameros paviršiai paima didelę dalį suspaudimo metu gaunamos šilumos. Todėl nepasiekiama užsiliepsnoti reikalinga savaiminio užsidegimo temperatūra. Pašildymo įrenginiai padidina oro temperatūrą tiek, kad būtų galimas variklio paleidimas.
Pašildymo įrenginys būna įjungtas tik trumpą laiką prieš paleidimą ir paleidimo metu.
Elektronika valdomi pašildymo įrenginiai tam tikrą laiką šildo ir varikliui pradėjus dirbti. Taip galima sumažinti vadinamųjų mėlynųjų dūmų susidarymų ir degalų galimų neužsidegimų variklio įšilimo metu.
Pašildymo įrenginiuose kaitinamieji elementai yra vielinės ir strypinės kaitinimo žvakės (2 ir 3 pav.). Anksčiau naudotos vielinės kaitinimo žvakės beveik visur buvo pakeistos strypinėmis. Greitaeigiuose dyzeliniuose varikliuose būna tik strypinės kaitinimo žvakės.
3 pav. Vielinės ir strypinės kaitinimo žvakių sandara
Vielinę šildymo žvakę (9.8 pav.) sudaro korpuse įtvirtinta spiralė. Spiralė gaminama iš aukštai temperatūrai atsparios medžiagos, turinčios didelę specifinę varžą. Šios žvakės jungiamos nuosekliai, todėl vienai iš jų sudegus, nebeveikia visa šildymo sistema. Vielinės žvakės šiandien beveik nebenaudojamos.Vietoj jų naudojamos strypinės šildymo žvakės. Ant įkaitusio žvakės stiebelio išgaruoja dalis degalų ir susidaro degusis mišinys, kuris užsiliepsnoja ir uždega visą likusį degųjį mišinį.
Strypinės kaitinimo žvakės dažniausiai būna vienapolės. Vadinasi, antrasis elektrinis gnybtas yra žvakės korpusas ir per jį gaunamas sujungimas su mase. Iš to...
Šį darbą sudaro 905 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!