Namų darbai

Elektroninis marketingas

9.6   (2 atsiliepimai)
Elektroninis marketingas 1 puslapis
Elektroninis marketingas 2 puslapis
Elektroninis marketingas 3 puslapis
Elektroninis marketingas 4 puslapis
Elektroninis marketingas 5 puslapis
Elektroninis marketingas 6 puslapis
Elektroninis marketingas 7 puslapis
Elektroninis marketingas 8 puslapis
Elektroninis marketingas 9 puslapis
Elektroninis marketingas 10 puslapis
Elektroninis marketingas 11 puslapis
Elektroninis marketingas 12 puslapis
Elektroninis marketingas 13 puslapis
Elektroninis marketingas 14 puslapis
Elektroninis marketingas 15 puslapis
Elektroninis marketingas 16 puslapis
Elektroninis marketingas 17 puslapis
Elektroninis marketingas 18 puslapis
Elektroninis marketingas 19 puslapis
Elektroninis marketingas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1 UŽDUOTIS 3 1.1 Užduotis. 3 1.2 Užduotis. 3 1.3 Užduotis. 4 1.4 Užduotis. 4 2 UŽDUOTIS 6 2.1 Užduotis 6 2.2 Užduotis. 12 3 UŽDUOTIS 14 3.1 Užduotis. 14 3.2 Užduotis. 18 4 UŽDUOTIS 21 1 PRIEDAS 25 2 PRIEDAS 26 LITERATŪROS SĄRAŠAS 27 1 UŽDUOTIS 1.1 Užduotis. Pateikite ir išanalizuokite 3-4 autorių apibrėžimus „elektroninio marketingo“. Pateikite savo apibrėžimą. Elektrinio marketingo sąvokos 1 lentelė Autorius (-iai) Metai Sąvoka The Ohio State university žodynas [internetas] Elektroninis marketingas – tai marketingo elementų, strategijų ir veiklos diegimas kompiuterinių tinklų aplinkoje. Tai tikslinei rinkai naudojamos kūrimo, paskirstymo, rėmimo, prekių ir paslaugų kainų nustatymo strategijos, kurios įgyvendinamos pasitelkiant internetą ir kitas skaitmenines priemones. Strauss, J ; Frost, R 2001, p. 454 Elektroninis marketingas – tai elektroninių duomenų ir pritaikymų naudojimas planuojant ir vykdant sumanymus, paskirstymą, rėmimą bei kainų nustatymą prekėms ir idėjoms, tam kad sukurti bendravimą tarp vartotojų ir organizacijų ir patenkinti šių objektų tikslus. CISCO [internetas] Elektroninis marketingas – tai visa komercinė organizacijos veikla pasitelkiant internetą, kuri yra skirta surasti, pritraukti, laimėti ir išlaikyti vartotoją. Wikipedia 2006, [internetas] Elektroninis marketingas – tai tokia marketingo rūšis, kuri siekia įgyvendinti savo užsibrėžtus tikslus pasitelkdama tokias elektronines komunikacijos technologijas kaip internetas, el. Paštas, elektroninės knygos, duomenų bazė ir mobilieji telefonai. Šaltinis: sukurta autoriaus. Skirtingi autoriai adekvačiai apibrėžia elektroninį marketingą, vieni glausčiau, kiti- išsiplečia, bet minti išlieka ta pati. Visi kartu įvardija pagrindinę elektroninio marketingo funkciją, kurią paminėjau ir aš sukurdama savo apibrėžimą: 1.2 Užduotis. Pateikite ir išanalizuokite 3-4 autorių apibrėžimus apie „internetinį marketingą“. Pateikite savo apibrėžimą. Internetinio marketingo sąvokos 2 lentelė Autorius (-iai) Metai Sąvoka Anduro Marketing žodynas [internetas] Internetinis marketingas – internetu taikomos strategijos ir metodai kompanijos marketinginius tikslus paremti. Search Engine Optimization (SEO) žodynas [internetas] Internetinis marketingas – tai gaminių ir paslaugų rėmimas didinant internetiniuose puslapiuose jų matomumą. Kotler, Ph.; Armstrong, G.;Saunders, J.; Wong, V 2003, p. 768 Internetinis marketingas – tiesioginės rinkodaros forma, vykdoma naudojant dialogines interneto kompiuterines paslaugas, sukuriančias dvipusio bendravimo sistemas, kurios elektroniškai sujungia vartotojus su pardavėjais. Šaltinis: sukurta autoriaus. Pasitelkdama minėtų autorių internetinio marketingo apibrėžimais, pabandžiau pateikti savąjį : . 1.3 Užduotis. Pateikite ir išanalizuokite 3-4 autorių apibrėžimus apie „e- marketingo kompleksą“. Pateikite savo apibrėžimą. E-marketingo komplekso sąvokos 3 lentelė Autorius (-iai) Metai Sąvoka Kotler, Ph.; Brassington, F. [internetas] E-marketingo kompleksas – apima elementus, kuriais pateikia marketingo kompleksą tinkle. Tie elementai yra keturios e-strategijos: e-produkto strategija (e-product); e-kainodaros (e-price); e-vietos strategija (e-place) ir e-rėmimo strategija (e-promotion). Otlacan, O. [internetas] E-marketingo kompleksas – 2P 2C 3S formulė, kuri susideda iš eilės funkcijų: Personalization- asmeninis pritaikymas, Privacy - privatumas, Customer Service – vartotojų aptarnavimas, Community - bendrumas, Site - vieta, Security - saugumas, Sales Promotion – pardavimų rėmimas. Šaltinis: sukurta autoriaus. Mano E-marketingo komplekso apibrėžimas: • Tai patobulintas tradicinis marketingo kompleksas, kurį sudaro daugiau elementų, o juos įgyvendinti pasitelkiamos skaitmeninės priemonės. 1.4 Užduotis. Palyginkite e-marketingo (pagal 1.3.) ir tradicinio marketingo kompleksų apibrėžimus, argumentuokite jų specifiką. Tam, kad išsamiai palyginčiau ir argumentuočiau e-marketingo ir marketingo kompleksus, tam noriu pateikti ir tradicinio marketingo komplekso apibrėžimus lentelėje. Tradicinio marketingo sąvokos 4 lentelė Autorius (-iai) Metai Sąvoka Wikipedia [internetas] Marketingo kompleksas – tam tikri veiksmai ir sprendimai, kuriais siekiama įmonės tikslų bei patenkinti vartotojų poreikius. Key Job-Hunting terminų žodynas [internetas] Marketingo kompleksas – produkto, vietos, rėmimo ir kainodaros strategijų derinys, tam kad pasiekti abipusę naudą taikant tikslinei rinkai.. The blend of product, place, promotion, and pricing strategies designed to produce satisfying exchanges with a target market. Verslo terminų žodynas [internetas] Marketingo kompleksas – tai keturių priemonių rinkinys (produktas, kaina, rėmimas ir paskirstymas), kurį verslininkas taiko rinkos paklausai formuoti ir sandoriams palengvinti. The four sets of tools the entrepreneur may combine to shape market demand and facilitate transactions: Product, Price, Promotion, Distribution. Šaltinis: sukurta autoriaus. Taikant tradicinį marketingo kompleksą yra koordinuojamos keturios strategijos- produkto, kainodaros, rėmimo ir vietos tam, kad sėkmingai vystyti pardavimus. Internetas šiais laikais sugebėjo pakeisti metodus, kelius, kuriuos verslininkas iki tol taikė savo pelningą veiklą vykdyti. Štai kodėl tradicinis marketingas pakito - atsirado ne tik nauja raidelė „e“, bet ir visa formulė pasikeitė. Puikiai žinomos klasikinio marketingo komplekso sudėtinės dalys 4 P's (Product- produktas; Price – kaina; Promotion – rėmimas; Positioning – pozicionavimas). Skirtingi autoriai skirtingai braižo e-marketingo komplekso formulę, kuri interpretuojama šiek tiek skirtingai išskiriant sudedamąsias jų dalis. Pavyzdžiui, Kirthi Kalyanam su Shelby McIntyre (2002) teigia, kad tradicinio marketingo elementai yra esminiai ir taikant elektroninį marketingą, o likusiuosius (Personalization- asmeninis pritaikymas, Privacy - privatumas, Customer Service – vartotojų aptarnavimas, Security – saugumas) vadina „persidengiančiais“, turinčiais bendrų bruožų ir panašumų. Atsiradus internetui, kaip naujai galimybei verslininkui, prasiplėtė ir pats strategijų derinys. Taigi, diferencijuojant E-marketingo kompleksą nuo tradicinio Marketingo komplekso, svarbu paminėti 7 elementus, kuriuos išskiria Otilija Otlacon: Personalization , Privacy, Customer Service, Community, Site, Security, Sales Promotion, Minėta autorė juos susintetina į vieną formulę: 2P + 2C+ 3S. Organizacijai, siekiančiai pritraukti naujus ir išlaikyti turimus klientus, būtini nauji keliai. Vienas jų - E-marketingo komplekso taikymas. Pastarasis kompleksas padeda įgyvendinti klasikinio marketingo elementų strategijas tinkle. 2 UŽDUOTIS 2.1 Užduotis Pateikite ir išanalizuokite 2-3 autorių nuomonę apie e-marketingo komplekso elementus. Kiekvieno autoriaus nuomonę pateikti schematiškai. Pateikti savo siūlomą e-marketingo komplekso schemą ir apibrėžti jo elementus. Anot Kirthi Kalyanam ir Shelby McIntyre, e-marketingo komplekso akronimą apibūdina 4P‘s+P2C2S3 makro ir sub elementai( 1 pav.). Tradicinį, 4P‘s marketingo kompleksą papildo vieta, asmeniškumas, apsauga, privatumas, visuomenė bei vartotojų aptarnavimas. E-marketingo kompleksas – tai praplėstas tradicinis marketingo kompleksas. E-marketingo komplekso elementų funkcijos tarpusavyje susijusios( priešingai nei tradicinio marketingo komplekso elementai) bei nusistovėjusios. Palyginus su tradicinio marketingo komplekso elementais, e-marketingo kompleksas pateikia išsamesnę integraciją ir koordinaciją tarp elementų. Tradicinis marketingo kompleksas nevaizdavo politikos ar technologijos kaip integracijos pagrindo. E-marketingo kompleksas pabrėžia Sub elementus, kurių neišskyrė tradicinis marketingo kompleksas. Internetinis puslapis. Skaitmeninės visuomenės informavimo priemonės, pagrįstos sąryšiais, reikalauja bet kada ir bet kur skaitmeninės priėjimo vietos. Internetinis puslapis tėra tik viena vietos išraiška. Kita išraiška – tai sąveika su asmeniniu rankiniu skaitmeniniu asistentu. Šiuo būdu vartotojas gali gauti informacijos apie produktą, kainodarą, rėmimą. Internetinių puslapių personalizacija. Internetinė personalizacija – tai terminas, reiškiantis bet kurį aspektą internetinio puslapio ar Internetinių paslaugų, kurie yra pritaikomi individualiam vartotojui, atsižvelgiant į jo atsakomąją reakciją. Pagrindinė personalizacijos koncepcija yra identifikuoti pagrindinius vartotojus ir apie juos gauti informaciją. Asmeniškumas apibūdina bet kurią vartotojiškumo formą ir remiasi konkretaus vartotojo specifiniu atpažinimu. Asmeniškumas tinka bet kuriam marketingo komplekso aspektui. Vartotojų registras duomenų bazėse saugo informaciją apie lankytojų istoriją, sugrįžus vartotojams, yra užfiksuojama informacija apie jų lankymąsi ir sąveiką internetiniame puslapyje. Tokiu būdu atrenkami svarbiausi vartotojai. Personalizacija apima visus aspektus naudotojo sąveikos su puslapiu. Tai padeda krautuvininkui pažinti ir aptarnauti klientą. Privatumo politika. Informacijos rinkinys, panaudojamas nustatyti vartotojų asmeniškumą. Pagrindiniai sprendimai susiję su informacijos apie vartotojus panaudojimo būdu ir dėmesiu vartotojui. Pardavėjas įsipareigoja diskretiškai bei atsargiai naudoti informaciją apie vartotoją. Yra apibrėžiama kokia informacija apie vartotojus turi būti renkama, kaip ji yra panaudojama, kaip ir kokia informacija gali būti perduodama trečiosioms pusėms. Internetinio puslapio saugumas. Autorės išskiria du saugumo aspektus – internetinio sandorio arba susitarimo saugumas ir elektroninių individualių duomenų apie vartotoją saugumas. Įmonės nustato ar pašaliniai gali žinoti informaciją apie sandorį ir kreditines korteles, kaip lengvai hakeriai gali įsilaužti į Internetinį puslapį. Apibrėžiami puslapio ir sandorių aspektai, kurie yra patikimai saugomi, kokia technologija yra naudojama, kokie yra įsipareigojimai pavogus kortelę ar pažeidus apsaugą. Vartotojų aptarnavimas. Dėl „laiko“ įvedimo į mainų paradigmą, pardavėjas laikas nuo laiko turi svarstyti apie paramos teikimą vartotojui. Šis aptarnavimas gali apimti produkto tinkamumą, aptarnavimo planus, kainodarą ar rėmimą. Bendruomenė Internete. Bendruomenė Internete – tai rinkinys susipynusių santykių, apimantys bendrus interesus ir yra skirti patenkinti visuomenės poreikius. Vartotojai yra visuomenės nariai, kurie bendrauja laikui bėgant vienas su kitu. Visuomenė tarpininkauja su kitomis funkcijomis ir yra iš dalies sutampanti funkcija. E- marketingo kompleksas 5 lentelė Komplekso elementas Sub elementas Autonominis analogas: pavyzdys Įgyvendinimo sprendimai Personalizacija Pardavėjas, kuris žino ir aptarnauja vartotoją • Kuriuos aspektus priskirti kaip asmeninius? • Kaip naudoti „cookies“? • Vartotojo trumpo apibūdinimo surinkimas • Taisyklių nustatymas Asmeniška politika Pardavėjas turi būti diskretiškas ir atsargus, naudodamas informaciją apie vartotoją Pabrėžia: • Kokia informacija turi būti surinkta • Kaip ji bus panaudojama • Ar informacija gali būti perduodama trečiosioms pusėms, jeigu taip, tai kokia? • Politikos laikymasis ir vengimas Apsaugos politika Apsaugos tiekimas versle • Kokie Internetinio puslapio aspektai yra apsaugomi? • Kokia technologija yra naudojama užtikrinti Internetinio puslapio apsaugą? • Kokie yra įsipareigojimai, pralaužus apsaugą? Internetinio puslapio dizainas Pradinis internetinis puslapis Saugomas ekrano šriftas • Ką rodyti pradiniame puslapyje? • Kaip prekės/ paslaugos ženklas turi sujungti regėjimą ir jutimą Ieškojimai ir tyrimai Saugomas katalogas/skyriaus ženklai • Išplanavimas • Į kokius raktinius žodžius atkreipti dėmesį? Puslapio dizainas ir išdėstymas Išdėstymas ir vizualinė prezentacija • Kokias spalvotas schemas, šriftus, grafiką ir vaizdus naudoti? Internetinio puslapio priemonės Pardavėjų bendravimas, prekiautojų keitimas • Formos technologijos • Kokius bruožus keisti? • Sąveikos modelis Testavimas ir vartojimas Vartotojų srautų analizė • Kokią programinę įrangą naudoti? • Kaip dažnai naudoti „click-stream“ analizę? • Kokio tipo analizę vykdyti? (lab visits, instrumented browsers, tracking services) Produktas Prekiavimas ir rekomendacijos Mažmenininkų pardavimų asociacijos, kurios atsako į vartotojų klausimus • Teikia patarimus prekiautojams • Ekspertai rekomenduoja prekes Kaina Dinamiškos kainos Pajamų valdymas • Kokioms prekėms galima nustatyti dinamiškas kainas? • Kokius matematinių algoritmų tipus naudoti? „Forward“ aukcionas Galvijų aukcionas • Kurį aukcioną pasirinkti skirtingiems produktams? • Kokį nuoseklumą pasirinkti aukciono prekėms? • Kokį kainos padidėjimą/sumažėjimą reikalauti? • Kokius taikyti apribojimus? • Taisyklės, reglamentuojančios tvarkymo, nutarimo bei kainos pasiūlymo atšaukimą „Reverse“ aukcionas Olandiškos žuvų rinkos Kainos pasiūlymas Fondų birža Rėmimas Internetinė reklama Tradicinė reklama, spauda, televizija, radijas, laikraščiai, lauko reklama • Tikslinė auditorija ir žinutė • Pasirinkti puslapiai • Turinio priklausomybė, planas ir rotacija Rėmėjo ryšiai Geltonieji puslapiai • Tikslinė auditorija • Raktinių žodžių parinkimas ir tyrimai • Nuorodos modeliavimas Išsiunčiamas el. paštas Tiesioginis paštas • Sąrašo sudarymas • Tikslinės rinkos pasirinkimas • Žinutės sudarymas • Testo atsakymai • Pašto kampanijos Virusinis marketingas Vadovavimasis nuomone, žodinė kalba • Tikslai ir tikslinė auditorija • Nuomonės įvykdymas Vieta Nuotolinis valdymas Platintojai • Portalo pasirinkimas Filialai Nepriklausomi perpardavinėtojai, prekiautojai ir platinimo partneriai • Trečiųjų šalių tinklas • Rėmimo programų pasirinkimas • Įgyvendinimas ir integracija į Internetinį puslapį Vartotojų aptarnavimas Grįžtantys el. paštai Pašto ir skambučių centrai, kurie yra pasiekiami nemokamais numeriais (JAV) • Ateinančių el. paštų analizė ir „tikslo‘ kategorijų kūrimas • Tinkami juodraštiniai atsakymai • Politikos apžvalga • Apibrėžti atsakymų matavimus • Kontrolė ir vartotojų pasitenkinimo gerinimas • Rezultatai Pokalbių svetainės ir žinučių lentos Partijos linija, specialios interesų grupės • Pokalbių svetainių tipai • Kas yra kviečiams/gali dalyvauti • Pokalbių svetainių rėmimas • Tiesioginių diskusijų apribojimas • Kaip ilgai išlaikyti paskyrimą? Bendruomenė Vartotojų reitingai ir peržiūros Vartotojų reitingai ir peržiūros, ekspertų reitingai ir peržiūros • Sistemos tipas • Surinkimo mechanizmas • Leistinas komentarų skaičius • Kaip dažnai daryti reitingus? Registrų valdymas Dovanų registras • Minimali sandorio vertė • Vartotojo sąveikos modelis Reputacija Žodžio laikymasis • Kokį matavimo mechanizmą naudoti? • Kada yra priimtinas detalizavimas? • Kaip surinkti atsakymus? • Kur ir kaip pateikti įvertinimų santrauką? Šaltinis: sukurta autoriaus. Internetinis puslapis “Business Development standards” išskiria šiuos E-marketingo komplekso elementus: • Produkto; • Kainos; • Rėmimo; • Personalo; • Paskirstymo kanalų. Šaltinis: sudaryta autoriaus pagal internetinį puslapį: „Business Development standards“, prieiga per internetą: http://www.ukstandards.org.uk/File_Download.aspx?FileId=8205&SuiteNosID=7298&FormMode=DownloadFile 2 pav. E-marketingo kompleksas Otilia Otlacan išskiria tokį E-marketingo kompleksą: • Personalizacija • Privatumas • Vartotojų aptarnavimas • Visuomenė • El. puslapis • Saugumas šaltinis: sudaryta autoriaus pagal OTLACAN, Otilia. E-marketing strategy: 7 dimension to consider( E-marketing mix), 2005. 3 pav. E – marketingo kompleksas Personalizacija. Tai tam tikro vartotojo atpažinimas, reikalingas santykių sukūrimui. Autorius pabrėžia, jog yra labai svarbu identifikuoti vartotoją ir gauti visą įmanomą informaciją apie jį. Tokiu būdu yra pažįstama rinka, atsiranda galimybė kurti produktus ir paslaugas, kurie gali būti pritaikyti individualiam vartotojui. Privatumas. Šis marketingo komplekso elementas yra glaudžiai susijęs su minėtu elementu. Privatumas nusako kas ir kokiu būdu panaudoja gautą informaciją apie vartotoją. Ypatingai pabrėžiama politikos svarba renkant ir naudojant tokią informaciją. Visuomenė. Tai bendraujanti grupė, turinti bendrą tikslą. Internetinis puslapis – tai skaitmeninė vieta, kuri yra prieinama bet kuriuo metu ir iš bet kurios vietos, ir yra skirta skaitmeniniam bendravimui. Saugumas. Turi būti imtasi visų įmanomų atsargumo priemonių, kad trečiosios šalys negalėtų prieiti prie susitarimų ar surinktos informacijos apie vartotojus ir lankytojus. . Pardavimų rėmimas. Autorius pabrėžia, jog pardavėjai turi nuolat domėtis vėliausiomis internetinėmis technologijomis, jų pritaikymu ir efektyviai panaudoti. Autorių palyginimas. Kirthi Kalyanam, Shelby McIntyre ir Otilia Otlacan išskirti elementai yra panašūs. Jie visi išskiria: • Personalizaciją; • Privatumą; • Vartotojų aptarnavimą; • Visuomenę; • Internetinį puslapį; • Saugumą. Kirthi Kalyanam, Shelby McIntyre prie E-marketingo komplekso priskiria tradicinį 4P marketingo kompleksą: • Produktas ( product); • Kaina (price); • Rėmimas (promotion); • Vieta (place). Internetinio puslapio “Business development standard” išskirtas E-marketingo kompleksas yra panašus į tradicinį marketingo kompleksą. Tačiau skirtingai nei kiti autoriai, šis puslapis papildomai išskiria šiuos elementus: • Personalas; • Paskirstymo kanalai. Išanalizavus šių autorių nuomonę, galima teigti, jog autoriai panašiai supranta E-marketingo kompleksą. Mano nuomone, geriausiai E-marketingo komplekso elementus atspindi ši schema: Šaltinis: sudaryta autoriaus. 4 pav. E-marketingo kompleksas 2.2 Užduotis. Argumentuoti e- marketingo komplekso elementų( pasiūlytų 2.1 ir atsižvelgiant į 1. 3) specifiką a) prekių ir b) paslaugų atvejais. Prekių ir paslaugų specifika internete 6 lentelė Prekės specifika Paslaugos specifika Produktas • Labai platus asortimentas • Pateikiama pasauliniu mastu • Galima užsisakyti ir gauti anksčiau nei prekė pasirodys lokalioje vietoje • Galima užsisakyti bet kuriuo metu • Pateikiamos jau turimos prekės • Platus asortimentas • Galima panaudoti pasauliniu mastu • Sukuriama vartotojui tiesiogiai dalyvaujant • Galima užsisakyti bet kuriuo metu Kaina • Prekės užsisakymas Internetu yra pigesnis nei jos pirkimas parduotuvėse • Galimybė itin greitai palyginti kainas • Yra galimybė savo teikiamai prekei įvardyti kainą arba parduoti už didžiausią kainą, pasiūlytą aukciono metu • Internetiniuose puslapiuose dažnai pagrindinis paslaugos atrankos kriterijus – mažiausia kaina (pvz., kelionės bilietų rezervavimas) • Specialūs pasiūlymai, pvz.: mažiausia kaina, papildomos paslaugos. Vieta • Yra galimybė siųsti daiktus paštu • Filialai gali būti išsidėstę visame pasaulyje • Galima naudotis globaliai, nebent paslaugos specifika leidžia ja naudotis tik lokaliai. Rėmimas • Prekė reklamuojama tik su ta preke susijusiuose puslapiuose • Nuorodos • Outbound e-mail yra labiau orientuota į prekių platinimą/pirkėjų paiešką. • Paslaugos reklamuojamos ir su ta paslauga nesusijusiuose puslapiuose • Sponsored links būdingesni paslaugai( pvz., paieškos sistemoje “Google”) Asmeninis pritaikymas • Prekės gali būti siūlomos atsižvelgiant į kliento lankomų puslapių tematiką ir dažnumą. • Paslaugos pasirinkimas atsižvelgiant į kainą • Pasiūlymas, labiausiai atitinkantis kliento poreikius, interesus Vartotojų aptarnavimas • Galimybė paklausti el. paštu • Dažni automatiniai atsakikliai • Dažniausiai vartotojų užduodami klausimai: ◦ Apsipirkimo instrukcija ◦ Registravimosi/apsipirkimo tvarka ◦ Užsakymo atšaukimo sąlygos ◦ Užsakymo apmokėjimo sąlygos • Pagalba: ◦ Faksas( dažniausiai) ◦ El. Paštas( dažniausiai) ◦ Informaciniai telefonai (dėl labai svarbių klausimų) Saugumas • Pasitaiko Internetinių puslapių, kurie yra pritaikyti vogti iš vartotojų informaciją apie kreditines korteles ir el. paštus; • Įmonės įsipareigoja saugoti kai kuriuos kliento asmeninius duomenis; • Perduodant kreditinės kortelės duomenis naudojamas saugus Internetinis ryšys (pvz., PayPal mokėjimo sistema) • Pasitaiko Internetinių puslapių, kurie yra pritaikyti vogti iš vartotojų informaciją apie kreditines korteles ir el. paštą. • Įmonės įsipareigoja saugoti kai kuriuos kliento asmeninius duomenis • Tikimybė, kad nesuveikus užsiregistravimo mechanizmui, vartotojas apie tai nesužinos; • Perduodant kreditinės kortelės duomenis naudojamas saugus Internetinis ryšys (pvz., PayPal mokėjimo sistema) Internetinis puslapis • Pagrindinis puslapis pateikia informaciją apie prekių rūšis, kategorijas; • Paieška pagal vartotojo poreikius; • Patogus bei greitas būdas užsisakyti prekes. • Pagrindinis puslapis pateikia informaciją apie paslaugų rūšis, kategorijas; • Paieška pagal vartotojo poreikius; • Patogus bei greitas būdas užsisakyti paslaugas šaltinis: sudaryta autoriaus. 3 UŽDUOTIS 3.1 Užduotis. Pateikite ir išanalizuokite 2-3 autorių nuomonę apie a)e-marketingo ir b) internetinio marketingo priemones ir technologijas. Naudokitės apibrėžimų išvadomis 1.1 ir 1.2. A) Pirmasis autorius Kirthi Kalyaman & Shelby McIntyre iš Santa Clara universiteto atliko didelį darbą išaiškindami elektroninio marketingo priemones bei technologijas. Šie autoriai peržiūrėjo daugybę populiarios verslo spaudos, įvairių tyrimų ir ataskaitų rezultatus, perskaitė daugybę knygų bei naudojosi elementaria interneto paieška norėdami išsiaiškinti šiuolaikinio e-marketingo priemones. Todėl šių autorių pateikiamos e-marketingo priemonės nuo kitų autorių, skiriasi tiek skaičiu, tiek apibūdinimo detalumu. Jų darbo rezultatas susistemintos žinios e-marketingo priemonių srityje. Šie autoriai išskyrė daugiau nei 30 e-marketingo priemonių bei technologijų, tačiau savo darbe aš detaliau apibūdinsiu tik tas, kurios šiuo metu intensyviai naudojamos Lietuvoje. Autorių požiūris į e-marketingo priemones 7 lentelė Autorius Priemonės bei technologijos Kirthi Kalyaman & Shelby McIntyre Personalizacija – e-marketingo pritaikymas indvidualiam vartotojui. Pritaikymas- vartotojui suteikiama tam tikra, tačiau ribota teisė atlikti pakeitimus. Privatumo politika – veikla sakanti, jog yra vykdomas duomenų rinkimas, kur bus panaudoti šie duomenys organizacijos viduje ar perduoti trečioms šalims ir kokiu tikslu tai bus vykdoma. Saugumo politika – politika, sakanti, kuri veiklos dalis yra apsaugota ir kokiu lygiu. (pvz.: ebankas.seb.lt, veikia privatumo ir saugumo politika). Vieta (Site)- skaitmeninė platforma, skirta komunikacijai su klientais, prie čia galima priskirti ir namų puslapio priemonę Orentavimosi ir paieškos priemonės – priemonės, kuriomis naudojasi klientas ieškodamas jį dominančios informacijos puslapyje (site). Užsakymo priemonės ­– priemonės naudojamos, norint nusipirkti produktą. Įvairios skaitmeninės reklamos technologijos: banner, meta , pop over and under advertisments. Išplatinamasis el. paštas – elektroninis paštas išsiunčiamas visiems klientam. D.U.K – prekės ar paslaugos vartotojų užduodami klausimai. Pagalbos stalas – padeda klientui išspręsti kilusias problemas. 7 lentelės tęsinys Autorius Priemonės bei technologijos Gaunamasis el. paštas – elektroninis paštas, kurį įmonė gauna iš savo klientų. Pokalbių kambariai – vieta, kurioje fiziškai vienas nuo kito nutolę asmenys, dalyvauja pokalbyje realiu laiku. Forumai – vieta, kurioje asmenys diskutuoja tam tikru klausimu, tačiau nerealiu laiku. Tarp pasisakymų yra tam tikras laiko tarpas Reitingavimo sistema – įvertinimas pagal tam tikrus kriterijus, klientų pasisakymai apie jiem pateikiamą objektą. Pageidavimų knyga – sąrašas produktų ar paslaugų, kuriomis klientai domisi ir norėtų jas turėti netolimoje ateityje Belch, G. and Belch, M (http://wiki.media-culture.org.au/index.php/User:Daniel_Newton) Įvairios skaitmeninės reklamos technologijos: Net- banners, Pop-ups/pop-downs. Klientų rėmimas (client sponsorship). Webcasting technologijos naudojimas. Patekimas į puslapius per nuorodas, ar apmokamus reikšminius žodžius paieškos sistemose. Tiesioginis paštas potencialiam klientui, su jį turinčiu sudominti pasiūlymu., E-pardavimai, tai prekių pardavimas internetu, t.y. įvairūs aukcionai, parduotuvės (pvz. Ebay.com), Įvairūs reklaminiai filmukai talpinami internete. Saugumo ir privatumo politiką užtikrinančios technologijos. Commerce 5: E-marketing Services E-Kuponai – Suteikia nuolaidas tam tikroms paslaugoms ar prekėms įsigyti. El. pašto marketingas – vartotoją stengiamasi paveikti pirkti produktą, siunčiant jam laiškus su informaciją apie produktą. Parašyk mums! – ragininamas iškilus kokiems nors klausimams rašyti ir klausti įmonės. Kitaip tariant tai ryšių su visuomene palaikymo dalis. 7 lentelės tęsinys Autorius Priemonės bei technologijos In-store banners – tai skaitmeninis skelbimas, atsirandantis puslapio viršuje, apačioje ar netikėtai išlendantis iš po naršyklės šliaužties. Lojalumo programos. Mokami raktažodžiai – Įmonė apmokama tam tikrus reikšminius žodžius, o paieškos sistema juos pateikia aukščiau arba pirmiau negu neapmokėtus. Kainų palyginimo galimybė – tam tikra programa leidžia palyginti konkurentų kainas. Produktų specifikų palyginimas. Rūšiavimas pagal kainą, trečios šalies produktų katalogai, lankytojų srauto skaičiuoklės, užsaugojimo “vežimėlyje” funkcija. Paskutinėje šios lentelės skiltyje „Commerce 5: E-marketing Services” yra pateiktos realios e-marketingo atliekančios įmonės siūlomos marketingo priemonės. Lygindami su pirmųjų autorių pateiktomis priemonėmis matome, jog šios priemonės sutampa, tai reiškia, jog e-marketingas yra sparčiai besiplėtojanti marketingo šaka. B) Toliau turime pereiti nuo e-marketingo prie internetinio marketingo priemonių, šioms priemonėms bei technologijoms nagrinėti sudarysime tokią pačią lentelę, kaip ir prieš tai buvusi. Pirmasis autorius John Hale iš Tulsa universiteto penkias internetinio marketingo technologijas: Internetinio voratinklio operacijų registravimas (Web Transaction Logs); sausainiukai ir vabzdžiai (Cookies and Web Bugs); duomenų bazės (Databases, data warehouses and data mining); reklamos tinklai (Advertising networks); ryšio su klientais palaikymo sistemos (Customer relationship management systems CRM). Autorių požiūris į internetinio marketingo priemones 8 lentelė Autorius Priemonės bei technologijos John Hale Web Transaction Logs: veikia kartu su voratinklio programine įranga, fiksuodama voratinkliu besinaudojančio žmogaus veiksmus. Ši sistema gali suteikti naudingus informacijos, kai su ja kartu naudojama: registracijos formos, skirtos duomenų rinkimui. Cookies: tai maži tekstiniai failai, kurie yra talpinami “voratinkio” naršytojo kompiuteryje, jie rinkodarininkams padeda suprasti kliento elgesną bei veiksmus tinkle. 8 lentelės tęsinys Autorius Priemonės bei technologijos Web Bugs: 1 pikselio dydžio grafiniai piešinukai talpinami el. pašte, kurie automatiškai perduoda informaciją apie vartotoją į stebėjimo serverį. Databases: programinė įranga saugojanti įrašus bei įrašų požymius. Data warehouses: Tai informacija, kuri surenkama apie vartotoją, jam besinaudojant tinklu, naudojama rinkodarininkų ir tinklo specialistų analizėje Data mining: tai surinktų duomenų analizė bei galimo vartotojų elgesio prognozavimas. Advertising networks: tai reklama, kurioje pasitelkiamos visos įmanomos skaitmeninės technologijos: banner, pop up, flash, Java, gif ir t.t. CRM: saugykla, kurioje saugomi visi surinkti įrašai apie klientus, jų turimus kontaktus apie firmą, taip sukuriant kliento profilį prieinamą visiems. Tai darome sėl noro pažinti klientą. Rajitha Dahanayake http://tools.devshed.com/c/a/Website-Marketing/Internet-Marketing/ Paieškos sistemos (Ssearch Engines) tai labai svarbi internetinio marketingo priemonė, nes daugiau kaip 85 % internautų, naujus puslapius susiranda būtent per paieškos sistemas (Penkios pirmaujančios paieškos sistemos: Google, Yahoo, MSN, AOL, Ask Jeeves) Elektroninis paštas (E-mail marketing). Tai pati populiariausia tinklo teikiama paslauga. El. Paštas gali būti panaudotas išjudinti pardavimams, aptarnauti klientus ir palaikyti glaudžius ryšius su klientais.Jo teikiama nauda gali būti efektyviai išmatuota. Prisijungimas (An Affliate Marketing). Tai vadinama pelno dalinimosi modeliu. Vienas internetinis puslapis reklamuoja kita, o tas už tai pirmajam moka komisinius.Tai visiškai nerizikinga rinkodaros priemonė, nes komisinių dydis 8 lentelės tęsinys Autorius Priemonės bei technologijos priklauso tik tai nuo rezultatų. Plakatinė reklama (Banner advertising). Šiuo metu jų efektyvumas siekia apie 2 %. Nors jų efektyvumas ir nėra didelis tačiau, banner visteik laikoma efektyviu branding‘ o įrankiu. Virusinis (Viral marketing) Ši visuomenės informavimo priemonė gali būti panaudoti informuoti tikliniai rinkai. Virusinio marketingo efektyvumas siekia apie 15 %. Hotmail.com yra pirmas virusinio marketingo pavyzdys. Viešumas, reklama (Publicity). Viešumas reikalingas tam, kad būtų pritrauktas susidomėjimas, suformuotas tikėjimas ir patikimumas. Tinklo spaudos apžvalgos, čia vaidina pagrindinę rolę. Antrasis autorius skirtingai, nuo pirmojo pateikia ne technologijas, o priemones koriomis tos technologijos yra įgyvendinimas. Matome, kad kai kurios technologijos renka informaciją apie klientus, patiems klientams to nežinant, o tai įgalina rinkodarininkus iš surinktos informacijos sukurti tam tikrus vartotojų elgesio modelius, pagal, kuriuos nusprendžiama kokią reklamą, kokiam vartotojui pasiūlyti. 3.2 Užduotis. Pasirinkite prekę arba paslaugą (atsižvelgiant 2.2). Pateikite bent du jos substitutus Internete (nurodyti tinklapius ir pateikti jų pirmuosius puslapius prieduose) ir kiekvienu atveju išnagrinėti/palyginti naudojamas priemones arba technologijas. Palyginamajai analizei pasirinkau paslaugą, tiksliau, sakant kelionę į Jungtinę Karalystę Londono miestą. Tai galima padaryti keturiais būdais: keliauti nuosavu automobiliu, važiuoti autobusu, skristi lėktuvu ir plaukti laivu. Kad šios kelionės būtų tikrais substitutais tariame, jog laikas čia nevaidina jokio vaidmens ir mum visiškai nesvarbu, kada mes būsime Londone, mums svarbus tik galutinis rezultatas iš Lietuvos nukeliauti į Londoną. Kaip substitutus šiai paslaugai aš pasirinkau kelionę autobusu, Eurolines autobusų linijų tinklu bei kelionę lėktuvu su Lietuvos Avialinijomis. Abi šios kompanijos pateikia savo siūlomas paslaugas įsigyti internetu. Pirmieji abiejų bendrovių interneto puslapiai yra labai patrauklūs, su spalvingomis kompanijų emblemomis, logotipais. Abiejų kompanijų pirmajame puslapyje, pateikiama bendra informacija apie bendrovę bei jų siūlomas paslaugas. Taigi aptarsime technologijas panaudotas kiekvienos kompanijos pirmajame puslapyje. Pradėsime nuo eurolines.lt, atsidarius puslapį į akis iš karto krinta patrauklus dizainas, puslapis yra statiškas čia nėra judančių gif ar flash animacijų, kas tinklapiui suteikia solidumo ir neblaško dėmesio. Pirmajame puslapyje taipogi nėra banner‘ių, kurie reklamuotų kitas, visiškai su Eurolines vykdoma veikla nesusijuisias kompanijas. Per Hyperlink (webcasting technology) nuorodas, iš šio puslapio galima pateikti į kitų kompanijų puslapius siūlančius kelionių paslaugas. Matome, jog čia naudojama ankščiau aptarta prisijungimo An Affliate Marketing priemonė. Pirmajame puslapyje įdiegta lankytojų srauto matuoklė, kuri pagal lankytojų skaičių per atitinkamą laikotarpį reitinguoja puslapį atitinkamoja kategorijuoje. Iš viso puslapį per gegužės mėnesį aplankė 105445 lankytojai. Taip pat pasiūloma bilietus įsigyti internetu, paspaudus šią nuorodą, mes esame nukreipiami į puslapį, kuriame be išvardintų priemonių veikia privatumo ir saugumo priemonės (privacy ir security policy). Šiame puslapyje yra įdiegta sausainiukų (Cookies) technologija, jeigu interneto naršyklėje nėra nustatytas sausainiukų palaikymas, tuomet šio puslapio mums nepavyks atsidaryti. Akivaizdu, jog patekus į apsaugotą zoną, pradės veikti ir kita duomenų rinkimo technologija, perkant bilietą mes įvedame savo duomenis: asmens kodą, vardą, pavardę, banko kortelės numerį. Dabar aptarsime flylal.lt pirmąjame puslapyje panaudotas priemones bei technologijas. Pirmiausiai į akis šiame puslapyje į akis krinta skaitmeninės reklamos priemonės: viršutiniai ir apatiniai banner‘iai. Panaudotas flash ir gif tehnologijos užvedamiems reklaminiems paveikslams, kuriuose pateikiamos lėktuvų bilietų kainos. Visas puslapis konstruotas naudojant php technologiją, ją kombinuojant su flash intarpais. Puslapis taip pat taiko An Affliate Marketing priemonę, nes vos tik įjungus tinkalpį ant jo viršaus arba naujame lange atsidaro iššokantis langas (pop-up). Čia taipogi, kaip ir Eurolines puslapyje bilietus galime įsigyti ineternetu, todėl puslapyje bus įdiegtos saugumą ir privatumą užtikrinančios priemonės. Puslapyje įdiegtos vartotojo pagalbos priemonės: tiesioginis paštas paslaugos tiekėjui bei klientų linijos telefonas. Veikia orentacinė priemonė: svetainės medis. Kaip ir prieš tai aptartame puslapyje veikia sausainiukų ir duomenų rinkimo technologijos. Abu šiuo tinklapius pagal įvestus reikšminius žodžius galima surasti per paieškos sistemas. Galiausiai reikėtų įvertinti kiek laiko užtruks nusipirkti kelionės bilietą internetu ir kiek jis kainuos. Eurolines.lt puslapyje nusipirkti bilietui internetu mes užtrukome 3 minutę 27 sekundes ir jis kainavo 319 Lt. Flylal.lt tinklapyje užtrukome 5 minute 47 sekundes, o bilieto kaina buvo 450 Lt. Taigi matome, jog esant dideliai interneto spartai 512 Kb/s, pirkdami avia bilietus užtrukome 140 sekundžių ilgiau nei pirkdami autobuso. Taigi galime teigti, jog per daug dinamiškas puslapis nors ir atrodo gražiai, klientui gali sukelti nepatogumų, dėl to klientas, gali pasinaudoti konkurento teikiamomis paslaugomis. Mano pasirinktu atveju, kai laikas nėra svarbus aš keliaučiau autobusu, nes pirkdamas bilietą susidūriau su daug suprantamesniais nurodymais, bei informacijos apie asmenį buvo pareikalauta mažiau. Apibendrinimui visų naudojamų priemonių kiekviename puslapyje sudarysime lentelę: Priemonės bei technologijos 9 lentelė Priemonė ar technologija Eurolines.lt Flylal.lt Laisvė, keisti vartotojo sąsają pagal vartotojo norus Nėra Nėra Privatumo ir saugumo politikos Yra, perkant bilietus internetu Yra, perkant bilietus internetu Orentavimosi ir paieškos priemonės Nėra. Yra. Svetainės medis. Užsakymo priemonės Yra, perkant bilietus internetu Yra, perkant bilietus internetu Reitingavimo sistema Lankytojų srauto matuoklė Nėra. Įvairios skaitmeninės reklamos technologijos: banner, meta , pop over and under advertisments Yra. Statiniai banner neblaškantys dėmesio. Yra. Dinaminiai, pop up naudojantys webcasting technologiją El. pašto marketingas Taip. Bent kartą anksčiau paslauga pasinaudojusiems klientams. Taip. Bent kartą anksčiau paslauga pasinaudojusiems klientams. Lojalumo programos Nėra, šiuo metu. Yra. Auksinių mylių programa. Kainų palyginimo galimybė Nėra. Nėra. “Sausainiukai” ir “vabždžiai” Yra. Neįmanoma puslapio peržiūra, be Cookies palaikymo. Yra. Neįmanoma puslapio peržiūra, be Cookies palaikymo. Duomenų rinkimo technologija Reikalaujama mažiau asmeninės informacijos, tačiau ji vistiek yra renkama Reikalaujama daugiau asmeninės informacijos, renkama, perkant bilietus internetu. Paieškos sistemos Galima surasti per paieškos sistemas Galima surasti per paieškos sistemas Prisijungimas (An Affliate Marketing) Naudojama, tik tiek, kiek tai susiję su vykdomu verslu. Naudojama labai plačiai, turėtų generuoti nemažas pajamas Viešumas (Publicity) Nėra skiriamas daug dėmesio. Skiriama daug dėmesio aprašant bendrovės pasiekimus, planus. 4 UŽDUOTIS Pagal pasiūlytą e – marketingo kompleksą pasirinkite tris jo elementus ir sukurkite nuoseklų veiksmų planą vienai iš pateiktų situacijų: A: nepelno siekiančiai organizacijai / paramos fondui Lietuvoje; B: universitetinėms studijoms Lietuvoje; C: kaimo turizmui Lietuvoje. Veiksmų planas kaimo turizmui Lietuvoje Kaimo turizmas - viena naujausių verslo šakų Lietuvoje, bet jau spėjo įleisti gilias šaknis šalies poilsio organizavimo sferoje, turi sukaupęs nemažai patirties, įgijęs savitų tradicijų. Lietuvoje kol kas yra apie 700 kaimo turizmo sodybų. Daugelis kaimo sodybų savininkų Lietuvoje užsiima kaimo turizmu. Siekdamos pritraukti kuo daugiau klientų jos reklamuoja savo teikiamas paslaugas. Daugiausia įmonių tai daro internete. Viena svarbiausių įmonių veiklos sričių yra jos produkcijos marketingas. Internetas ir šioje srityje atveria įmonėms naujas iki tol negirdėtas galimybes. Elektroninis marketingas ( e – marketingas ), panaudodamas skaitmenines technikas, padeda parduoti prekes ar paslaugas, aprūpina mus detalia informacija. Tačiau yra labai svarbu teisingai sukurti e – marketingo planą ir užtikrinti jo veiksmingumą. E – marketingo planas yra kuriamas tiksliai tais pačiais principais kaip ir paprastasis planas: apibrėžiant tikslus, klientų grupes, produktus ir rinkas. Marketingo planas yra svarbus organizacinis darbas. Jame atsispindi įmonių galėjimas meistriškai parduoti prekes ir paveikti klientus. E – marketingo plano kūrėjas privalo suprasti ir teisingai kurti įmonės įvaizdį internete ir priimti teisingus sprendimus. Marketingo plane mes turime nurodyti savo tikslus ir strategijas tiems tikslams pasiekti. Toliau reikia įvertinti rezultatus ir sukurti alternatyvinį veiksmų planą. Planas turėtų susidėti iš kainos, pardavimų prognozės ir asignavimosi. Taip pat neturėtume pamiršti patikslinti, kaip planas bus kontroliuojamas, kaip ketiname išmatuoti jo rezultatus. Nors e – marketingo planas kuriamas tais pačiais principais kaip ir klasikinis planas, tačiau gali būti tam tikri skirtumai dėl internetinės aplinkos. Daugelis šių skirtumų susidaro dėl būtinybės užtikrinti aukštą atsiliepimų tempą iš klientų, kadangi e – marketingas juda griečiau ir todėl reikalauja iš firmų greitesnės reakcijos, nei tradicinė marketingo vieta. (

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6323 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (6323 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 26 psl., (6323 ž.)
  • Word failas 695 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt