Mano kursinio darbo tema „Etika ir papročiai tarptautiniame marketinge“ . Kadangi šis dalykas man naujas tai aptarsiu ir tarptautinį marketingą bei jo papročius ir etiką. Bandysiu apžvelgti trumpai kas yra tarptautinis marketingas ir jo reikšmė, jos uždavinius, aplinką bei etapus. Susipažinę trumpai su tarptautiniu marketingu pažvelgsime ir į jo papročius bei etiką. Kokią įtaką turi marketingo sprendimams etika? Ar marketingas ir etika – iš tikrųjų suderinami dalykai? Taipogi susipažinsime ir su tarptautinio marketingo papročiais, kurie manau Jus tikrai sudomins.
Analizuojant pasaulio šalių vidaus rinkų ir tarptautinių rinkų plėtros tendencijas, pastebimas, kad nuolat didėja šalių vidaus rinkų tarpusavio priklausomybė, vis labiau pasireiškia didėjanti konkurencija, rinkos įgyja globalinį pobūdį. Būdingas ir toks bruožas kaip pasaulinis rinkų pasidalijimas. Tad verslas, o kartu ir marketingas vis dažniau plėtojami tarptautiniu mastu, t.y. už vienos šalies ribų. Vadinasi, tenka įsiskverbti į užsienio rinkas.
Ironiška, tačiau kad ir koks didelis būtų bendrovių poreikis plėstis į užsienį, tokia pat didelė yra ir rizika. Mat dėl kai kurių valstybių didelių skolų, infliacijos ir nedarbo esti nestabilios vyriausybės bei valiuta, o tai riboja prekybą bei didina įėjimo į užsienio rinkas riziką. Pavyzdžiui, Rusijoje devalvavus rublį ir laiku neatidavus valstybės skolos užsieniui, kilo pasaulinė ekonomikos krizė.
► Tarptautinis marketingas - tai valstybių nacionalinėmis sienomis neapribotas marketingas.
► Tarptautinis marketingas – tai marketingas, kuris remiasi standartizuota arba integruota marketingo veikla skirtinguose geografinėse vietovėse.
Priimta, kad marketingas laikomas tarptautiniu tada, kai veikla, gaminant ir parduodant prekes ar teikiant paslaugas, vyksta daugiau nei vienoje šalyje. Kitaip tariant, veikla, tenkinant užsienio vartotojų poreikius, peržengia savo šalies ribas. Nors daugelis autorių tarptautinį marketingą išskiria kaip atskirą šaką detalioms studijoms, bet vis dėlto iš esmės yra skiriami specifiniai bruožai, būdingi tarptautinėje veikloje. Visgi toks nagrinėjimas labai svarbus ir todėl gali būti gana detalus. Antra, reikia atsižvelgti ir į tai, kad gali būti taikomi tie patys marketingo principai ir metodai. Vadinasi, būtent nagrinėjant...
Šį darbą sudaro 6330 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!