Darbą tikrino
Docentė
J. Aksomitienė
2009-01-
UTENA 2009
ĮVADAS
Darbo tikslas: Susipažinus su APB „Apranga“ veikla atlikti finansinę analizę bei prognozavimą.
Darbo objektas: APB „Apranga“ ūkinės veiklos ir jos rezultatų tyrimas.
Darbo uždaviniai:
1. Susipažinti su APB „Apranga“ veikla;
2. Atlikti balanso ir pelno (nuostolių) ataskaitos vertikaliąją ir horizontaliąją analizę;
3. Atlikti santykinių rodiklių analizę;
4. Pateikti lūžio taško analizę.
Literatūra: Literatūros šaltiniai, kuriais remsiuosi nagrinėdama šią temą yra APB „Apranga“ 2007-2006 metų balansai, bei pelno (nuostolių) ataskaitos, Cyril Pat Obi„ Verslo finansų pagrindai“, Vilija Aleknevičienė „Finansai ir kreditas“, APB „Apranga“ internetine svetaine – http:/
1. BENDROJI APB „APRANGA“ CHARAKTERISTIKA
APB „Apranga“ įsteigta ir pradėjo savo veiklą Lietuvoje 1993 m. Įmonės buveinės adresas yra Kirtimų gatvė 51, Vilnius, Lietuva. Įmonė įregistruota, kaip akcinė bendrovė pagal Lietuvos Respublikos akcizinių bendrovių įstatymą. Pagrindinė įmonės ir dukterinių įmonių veikla yra mažmeninė prekyba drabužiais. APB Apranga– mažmeninės prekybos lyderė Baltijos šalyse, užimanti 35% Lietuvos drabužių parduotuvių rinkos. 2003-ųjų metų pradžioje įmonė pradėjo savo veiklą Latvijoje, o 2004-aisiais – Estijoje. Šiuo metu APB „Apranga” Baltijos šalyse valdo 101 parduotuvės tinklą: 71 – Lietuvoje, 23 – Latvijoje, 7 – Estijoje.
„Apranga“ - tai drabužių parduotuvės skirtos visai šeimai. Tai ne tik didžiausių Europos gamintojų drabužiai, bet ir platus lietuviškos produkcijos asortimentas. Ypatingas dėmesys skiriamas ir nuosavų prekių ženklų gamybai bei plėtrai. Šiandien įmonė „Aprangos" tinklui prekes su nuosavu prekės ženklu gamina Lietuvoje, Lenkijoje, Tolimuosiuose Rytuose bei Italijoje.
Kompanijos vertybės
Esminės kompanijos vertybės ir principai:
• Mes siekiame nuolat didinti vartotojų skaičių, formuodami asortimentą, atitinkantį realius jų poreikius ir galimybes;
• Mes gerbiame savo nuolatinius klientus ir ieškome būdų jų poreikiams patenkinti;
• Mes žinome, kad visuomet yra dar geresnis būdas aptarnauti pirkėją, ir to siekiame.
Pagrindiniai įmonės konkurentai, tai – E5 MODE, Lelija, Seppala, Vero Moda, Marco Polo, Terranova, Monton, Du broliai, Prada ir kt. parduotuvės. Konkurencija mažmeninės prekybos drabužiais nuolat stiprėja. Naujų drabužių centrų vis daugėja, atsiras naujų prekių ženklų parduotuvėse. Tad konkurencija nuolat aštrėja ir vis...
Šį darbą sudaro 4177 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!