Keičiantis vartotojų poreikiams ir populiarėjant „draugiško aplinkai“ gyvenimo būdui verslo įmonės siekia taikytis prie aukštesnių rinkos reikalavimų, tobulina gamybos procesus mažindamos poveikį aplinkai taip kurdamos pridėtinę vertę savo klientams.
Kursinio darbo tikslas: naudojantis ekologinio gaminių projektavimo metodiką atlikti tekstilės audinio tobulinimą, nemažinant audinio kokybės, ir užtikrinant, kad daromas poveikis aplinkai viso būvio ciklo metu būtų mažiausias.
• Pateikti ekologinio gaminio būvio ciklo vertinimą ir palyginti jį su buvusiu produktu;
• Pateikti projekto įgyvendinimo žingsnius
• Įvertinti projektą
Darbas atliktas remiantis praktiniais skaičiavimais, naudojantis realių dokumentų apžvalga.
1. Projekto organizavimas
1.1. Vadovybės pritarimas
Siekiant įmonėje kurti ekologinius produktus, svarbus aspektas – administracijos palaikymas. Nesant palaikymui aukščiausiame lygmenyje, sunkiai įmanomi tolimesni veiksmai, o net ir suprojektavus eko gaminį vis tiek išlieka miglotos gaminio perspektyvos ilguoju laikotarpiu. Apeliacija į administracijos poziciją ekologinio gaminio projektavime: pelno padidinimas, aplinkosauginis efektyvumas ir socialinio įvaizdžio gerinimas.
1.2. Darbo grupės formavimas
Darbo grupė formuojama turint vadovybės pritarimą ekologinio gaminio projekto vykdymui. Į darbo grupę įtraukiami įmonės padalinių, ekspertai, turintys atitinkamą kompetenciją. Darbuotojai gauna savo kompetenciją atitinkančias užduotis/atsakomybes. Paskiriamas projekto vadovas, kuris bus tiesiogiai atsakingas už esamus procesus, komunikaciją ir savalaikį užduočių atlikimą.
1lentelė. Darbo grupė
Pareigos
Atsakomybės
Kokybės vadovas
Kokybės ir saugos teisinių reikalavimai (vadovas)
Vyr. technologas
Gamybos technologijos
Pirkimų vadovas
Žaliavų radimas ir įsigyjimas
Ekologas
Informacijos apie atitinkams žaliavas, chemines medžiagas rinkimas, apdorojimas ir įvertinimas
Šalia darbo grupės dirba konsultantų komanda.
1.3. Bendravimas
Komunikaciją projekto metu garantuoja sukurta bendravimo strategija ir nuoseklus jos vykdymas. Komunikacijos strategijos tikslas yra – informuoti suinteresuotuosius asmenis apie vykdomo projekto eigą ir rezultatus.
Komunikacijos su tiekėjais tikslas – supažindinti juos su įmonėje vykstančiomis inovacijomis ir užtikrinti sklandų tolimesnį bendradarbiavimą, keičiantis komercinėms sąlygoms. Komunikacija reikalinga tam, kad būtų galima išlaikyti partnerystės ryšius ir leisti tiekėjams adaptuotis prie kinatnčios aplinkos. Komunikacija vykdoma viso projekto metu. Komunikacijos priemonės: internetas (e-mail, skype, vaizdo konferencijos), mobiliuoju ryšiu – taktiniai klausimai/einamosios problemos, vykdomi susitikimai.
Komunikacija su užsakovais vykdoma naudojant anksčiau minėtas priemones (internetas, mobilusis ryšys). Komunikacija svarbi detalizuojant kintantiems užsakovų poreikiams, naujiems reikalavimams, informuoti...
Šį darbą sudaro 1739 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!