ĮVADAS
Kas svarbiau: gaminti ar parduoti? Šis klausimas neįsigilinus nekelia jokių abejonių. Juk niekas nepaneigs to fakto, kad pirma reikia prekę pagaminti ir tik vėliau galvoti apie jos pardavimą. Tačiau iš tikrųjų yra kitaip. Mat pagaminti prekę gali kiekvienas. Kitas klausimas, ar pagaminta prekė tiks vartotojui ir apskritai, ar pagamintas daiktas bus kam reikalingas. (Urbanskienė R. ir kt. 1998)
Tad prieš steigiant įmonę, prieš užsakant įrenginius ir statant pastatus, būtina ištirti rinkos paklausą ir numatomas prekybos sąlygas. Pardavėjai parduodami prekę, visų pirmą parduoda poreikių teikimą. Tačiau gali būti ir taip, jog esant akivaizdžiam poreikiui, prekė nebus perkama paprasčiausiai dėl to, kad pirkėjai neturės pinigų. Tų pinigų turėjimas ir nulemia paklausą.
Kiekviename versle tikslus geriausiai galima pasiekti tada, kai gerai žinomi vartotojų norai, reikmes ir kiek įmanoma geriau šiuos norus ir reikmes siekiama tenkinti. Svarbu turėti nuolatinį ryšį su vartotojais ir gauti informaciją iš jų apie juos (Ekonomikos teorija, 2005).
Šiame darbe anketos pagalbo atlikta IĮ „Spoilera“ paklausos ir pasiūlos tyrimai. Išanalizuoti potencialūs prekės pirkėjai. Anketa, surinkta informacija leidžia sužinoti ir nuspręsti, kaip ir kokia priemines tikslinga naudoti siekiant žadinti pirkėjų reakciją, išsaugoti jau esamus pirkėjus, bei įsigyti naujų.
Probleminis klausimas – Ar pasirinktos įmonės gaminių pasiūla atitinka paklausą Šiaulių mieste?
Darbo objektas – Produkto pasiūla ir paklausa.
Darbo tikslas – Atskleisti produkto pasiūlos ir paklausos atitikimą „x“ įmonės pavyzdžiu.
Pagrindiniai darbo uždaviniai:
1. Pateikti pasiūlos ir paklausos sąvokas bei pagrindinius jas lemiančius veiksnius;
2. Įvardinti pagrindinius pasiūlos ir paklausos atitikimo teorinius aspektus;
3. Nustatyti veiksnius įtakojančius X įmonės produktų pakalusą.
Darbo metodai:
1. Literatūros šaltinių apibendrinimas;
2. Anketinė apklausa;
3. Pirminių duomenų sisteminimas ir apibendrinimas;
4. Matematinė statistika.
Darbe atskleistos tokios profesinės konpetencijos:
1. Gebėjimas naudotis informacijos šaltiniais.
2. Gebėjimas analizuoti, sisteminti ir vertinti tyrimų duomenis.
3. Gebėjimas priimti sprendimus.
4. Gebėjimas įvertinti verslo aplinka.
5. Gebėjimas įvertinti esamą įmonės veiklą.
6. Gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti.
7. Gebėjimas kaupti, sisteminti ir apibendrinti informacija.
PASIŪLOS IR PAKLAUSOS RINKOJE FORMAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI
1.1 Pasiūlos ir paklausos sąvokos ir...
Šį darbą sudaro 4720 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!