Gamyba - yra pagrindinė įmonės veiklos sritis, kurios tikslas gėrybių, t.y. produktų ir paslaugų kūrimas. Gamintojai kaip ir vartotojai, turi pasirinkimo galimybę. Jie renkasi gamybos metodą, t.y. įmonė sprendžia, kokį gamybos veiksnių derinį ir kokius gamybos veiksnių kiekius jie naudos. Įmonės užduotis yra pasirinkti geriausią gamybos veiksnių derinį ir gaminamos produkcijos kiekį, organizuoti gamybos procesą siekiant maksimalaus pelno. Gamybos proceso organizavimas yra labai svarbus ekonomikoje, neretai apibūdinamas kaip savarankiškas gamybos veiksnys.Be to gamybos organizavimas yra svarbi sąlyga darbo našumui ir produkcijos gamybai didinti labiau ją specializuojant, nesutrinkamai aptarnaujant darbo vietas, mažinant darbo laiko nuostolius.
Įvairūs sprendimai labiausiai skiriasi reikalingų kaštų apimtim. Kaštais įvertinti sprendimai bus geriausi, jeigu galutinis jų rezultatas bus tolygus konkuruojantiems tikslams. Kaip susidaro kaštai- verslininkui, kuris imasi pramoninio verslo? Pirmiausia, išsinuomodamas ar nusipirkdamas žemės sklypą, jis turi pasistatyti gamyklą ir sumontuoti joje įrenginius, šildymą ir apšvietimą, pasisamdyti įvairių specialybių kvalifikuotų-darbuotojų, nekvalifikuotų darbuotojų, administracijos tarnautojų ir gal būt net mokslo darbuotojų. Pagaliau jis privalo nusipirkti žaliavų bei medžiagų. Verslininkas už visa tai turi mokėti, ir dažniausiai anksčiau, negu jo produkcija bus paruošta parduoti rinkai. Visos šios išlaidos sudaro gamybos kaštus.
Gamyba - procesas, kuriame gamybos ištekliai naudojami produktų ir paslaugų gamybai.
• Žemė- natūralus gamybos veiksnys kuris yra gamtos duotas ir pats savaime nėra žmogaus veiklos rezultatas.
• Darbas – žmogaus fiziniai ar protiniai sugebėjimai panaudoti prekių ar paslaugų gamyboje.
• Kapitalas – pastatai, įrengimai ir kitos anksčiau pagamintos prekės, vartojamos kitų prekių gamyboje.
Darbo tikslas: išnagrinėjus įvairių autorių monografijas, straipsnius, metodinius leidinius atlikti UAB „ Saulėgrąža“ pardavimų intensyvumo 2005-2007 metais analizę.
Uždaviniai:
1. Apibūdinti teorinius gamybos ir pardavimų aspektus .
2. Išanalizuoti UAB „Saulėgrąža“ įmonės pardavimų intensyvumą.
3. Išanalizuoti įmonės UAB „Saulėgrąža „ pastoviuosius kaštus.
4. Išanalizuoti įmonės UAB “Saulėgrąža „ kintamuosius kaštus.
5. Naudojantis gautais analizės rezultatais pateikti išvadas.
Tyrimo organizavimas - darbe bus skaičiuojamas ir analizuojamas įmonės UAB „Saulėgrąža“ pardavimo intensyvumas, pastovieji ir kintamieji kaštai už 2005-2007 metų...
Šį darbą sudaro 7585 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!