Logistika yra palyginti nauja verslo šaka atsiradusi vadybos ir inžinerijos mokslų pagrindu.
Logistikos tikslas – paklausos tenkinimas. Logistika turi tiek taktinę, tiek strateginę kryptį. Pirma, logistika sprendžia fizinių srautų optimizavimo uždavinius, antra, logistikos veiksmai gali prisidėti prie įmonės konkurencinio pranašumo didinimo, kai kuriamas produkto laiko ir vietos naudingumas.
Logistika – praktinės ir mokslinės veiklos sritis, apimanti įvairius materialių srautų, ypač plataus vartojimo prekių, judėjimo, prekybinės veiklos organizacinių procesų klausimus. Didelę dalį visų prekybos sąnaudų sudaro logistinių operacijų išlaidos. Dėl to joms skiriamas vis didesnis dėmesys, nes čia yra šių ūkio šakų, atskirų įmonių efektyvios ir pelningos veiklos rezervai, konkurencijos sėkmė.
Augant gamybos bei prekybos lygiui ir Lietuvai jau integravusis į Europos Sąjungą vis sunkiau Lietuvos firmoms išlaikyti pelno lygį bei investicijų naudingumą. Produktų, gamybos išlaidos gali būti sumažintos integruojant tokias su logistika susijusias veiklos sritis, kaip transportavimas, sandėliavimas, atsargų valdymas, užsakymų tvarkymas, informacijos perdavimas, surinkimas ir apdorojimas bei gamybos planavimas ir pirkimas.
Darbo objektas: „VP Market“ produktai ir logistika.
Darbo tikslas: išanalizuoti VP ,,Market“ logistikos valdymą.
Darbo uždaviniai:
1. Pristatyti „VP Market“ produktą.
2. Išanalizuoti „VP Market“ užsakymų tvarkymą.
3. Išsiaiškinti „VP Market“ produktų sandėliavimo sistemą.
4. Išanalizuoti UAB „VP Market“ logistiką pagal valdymo funkcijas.
Metodai: mokslinės literatūros analizė, palyginimas, sisteminimas ir apibendrinimas.
1. UAB ,,VP MARKET“ VEIKLOS APRAŠYMAS IR INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ APŽVALGA
Mano pasirinktoji įmonė – tai didžiulis maisto parduotuvių tinklas Lietuvoje bei Latvijoje.
UAB „VP Market“ veikla mažmeninė ir didmeninė maisto produktų prekyba. Jų siūlomų prekių asortimentas labai platus. Prekių asortimentas formuojamas su įvairiais tiekėjais atsižvelgiant į prekių pasiūlą ir paklausą. Turima ir išimčių, t.y. pirvalomą atitinkamo tiekėjo asortimentą. Jeigu renkamės kažkokį tai Lietuvoje gerai žinomą ir pripažįstamą tiekėją, tai privalome turėti jo siūlomą asortimentą nors parduotuvė to ir nenorėtų.
UAB „VP Market“ pagrindinis tikslas – patenkinti vartotojų norus ir pareikius pagal kiekvieno galimybes bei padaryti jį lojaliu savo parduotuvei. Šia linkme ir yra dirbama įmonėje. Organizacinė kultūra bei vidaus darbo tvarkos taisyklės...
Šį darbą sudaro 7017 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!