Katedros vedėjas prof. R.Palšaitis
VILNIUS,2002 m.
Diagramų sąrašas
1 diagrama. Krovinių vežimo augimas…………………………………………………………………..10
2 diagrama.Siuntų vežimas iki 3 tonų……………………………………………………………………39
3 diagrama.Siuntų vežimas virš 8 tonų…………………………………………………………………..39
4 diagrama.Pajamos už terminalo paslaugas nuo 1996 m. iki 2001 m…………………………………..54
Paveikslų sąrašas
1 paveikslas. Tiesioginio rinktinių krovinių surinkimo ir paskirstymo schema…………………………21
2 paveikslas. Rinktinių krovinių vežimo per terminalus schema………………………………………..23
3 paveikslas. Smulkių krovinių nukrovimo viename terminale schema…………………………………58
4 paveikslas. Kompiuterinės programos priėjimo schema………………………………………………59
5 paveikslas. Krovinių pristatymo iš terminalo Kijeve į Ukrainos miestus schema……………………..60
6 paveikslas. Išankstinės informacijos gavimo schema………………………………………………….62
Lentelių sąrašas
1 lentelė. UAB “Transekspedicija” nuosavų automobilių parko duomenys……………………………..38
2 lentelė. Pajamos už terminalo paslaugas……………………………………………………………….54
3 lentelė. Papildomas skatinimas už automobilių pakrovimą……………………………………………63
Nuotraukų sąrašas
1 nuotrauka. UAB “Transekspedicija” įmonės centrinis įėjimas………………………………………...28
2 nuotrauka. Pakabinamų drabužių krovimas……………………………………………………………28
3 nuotrauka. UAB “Transekspedicija” terminalas……………………………………………………….31
4 nuotrauka. UAB “Transekspedicija” automobilis……………………………………………………...35
5 nuotrauka. Krovinių patalpinimas į terminalą, panaudojant įrengimus………………………………..38
Į V A D A S
Krovinių transportavimas yra viena iš svarbiausių ekonominės ir socialinės infrastruktūros dalių, garantuojanti tarptautinės ir vidaus prekybos, turizmo plėtrą. Tai fizinis medžiagų ar prekių perkėlimas iš vieno geografinio taško į kitą.Lietuvos geografinė padėtis yra palanki tranzitui (šalies teritoriją kerta du pripažinti kontinentinės svarbos transporto koridoriai), gana neblogai išplėtotas transporto infrastruktūros tinklas, be to, Lietuva turi neužšąlantį jūrų uostą su šiuolaikiniu konteinerių terminalu. Transporto įmonės iš esmės sugebėjo pasinaudoti šiais privalumais, 2001 m. padidinusios paslaugų pardavimo apimtį.
Medžiagų ir prekių transportavimas per terminalus yra susijęs su papildomomis išlaidomis, kad padidina transportavimo, o tuo pačiu ir pačios prekės kainą. Dėl šios priežasties su terminalu funkcionavimu susijusios problemos įtakoja medžiagų ir prekių judėjimo racionalizavimą ir transporto priemonių parinkimą.
Terminalas turi savo apibrėžtą funkciją ir atlieka visą eilę funkcijų, susijusių su medžiagų ar prekių srautų apdorojimu, kaupimu ir paskirstymu tarp vartotojų.Terminale vykstantys veiksmai yra pakankamai sudėtingi, nes reikalauja visiško atsargų valdymo, krovinių apdorojimo ir fizinio paskirstymo funkcijų suderinimo.
Praktiškai kiekviename Lietuvos transporto įmonės terminale atliekama ne viena, o dažniausiai visos vežimo rūšys. Tai leidžia daug ekonomiškiau panaudoti automobilius, įrengimus ir personalą. Kartu keliami reikalavimai terminalų aikštelių...
Šį darbą sudaro 17057 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!