Kursinio darbo tikslas - parengti ADB"Preventa" marketingo planą.
• bendravimas su ADB"Preventa" darbuotojais
Darbo išvados:
• darbą rašyti sekėsi gerai ir sklandžiai, nes radau pakankamai informacijos
• internete rasta medžiaga buvo išsami ir pati naujausia
• rašydamas kursinį darbą rėmiausi įvairiais priedais, reklamine medžiaga, gauta iš ADB"Preventa"
Darbo svarba:
• šis darbas padėjo man labiau įsigilinti ir suvokti marketingo planavimą, jo naudą įmonei
• ši medžiaga gali būti panaudota kaip metodinė priemonė rengiant verslo vadybos specialistus.
1. ADB „PREVENTA“ VEIKLOS IR INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ APŽVALGA
ADB "Preventa" savo veiklą pradėjo prieš 10 metų ir sėkmingai dirba iki šiol. Draudimo bendrovė platina per 40 asmens, sveikatos, turto bei civilinės atsakomybės draudimo rūšių. Pagal draudimo įmokų apimtis ADB "Preventa" Lietuvos draudimo rinkoje užima trečią vietą. Draudimo bendrovės aptarnavimo tinklas yra platus, visų 10-ies apskričių centruose dirba "Preventos" filialai, stambiuose šalies miestuose veikia 38 atstovybės, draudimo paslaugos platinamos 14-oje pasienio punktų.
Šiame darbe sudarytas ADB "Preventa" marketingo planas, išanalizuotos mikro ir makro aplinkos, darančios įtaką bendrovei bei marketingo komplekso elementai. Aprašyta marketingo veiklos kontrolė bei pateiktos išvados ir pasiūlymai.
2. ĮMONĖS MARKETINGO VEIKLOS VERTINIMO PRINCIPAI
Lietuvoje marketingas tapo aktualus atkūrus Nepriklausomybę ir pradėjus dirbti rinkos ekonomikos sąlygomis. Supratę marketingo veiklą, verslininkai pradėjo aktyviai jį naudoti savo versle.
Marketingą nelengva aiškiai įvardinti. Jį apibūdinti būtų galima kaip produktų kūrimą ir jų pristatymą pirkėjui, kainų nustatymą, paskirstymą, reklamą, ryšiais su visuomene, pirkėjų aptarnavimą ir pan.
Marketingas yra procesas, kurį sudaro planavimas ir vykdymas tokių dalykų, kaip idėjos, prekių ar paslaugų generavimas, įkainojimas, reklama ir paskirstymas siekiant mainų, kurie patenkintų individų ir organizacijų tikslus.
2.1. Įmonės marketingo makroaplinka
Išorinė aplinka yra nepastovi – ji nuolatos kinta ir tik išsamiai išanalizavusi dabartinius išorinius aplinkos faktorius, įmonė gali prognozuoti tolimesnę savo veiklos raidą. Kiekviena įmonė, norinti sėkmingai vykdyti savo veiklą, turi stengtis ne keisti išorinės aplinkos faktorius, nes to padaryti faktiškai neįmanoma, o siekti prie jų prisitaikyti, įvertinus savo galimybes.
Norint tai padaryti, kiekviena įmonė turėtų apžvelgti...
Šį darbą sudaro 5981 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!