Kursiniai darbai

Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON"

9.4   (3 atsiliepimai)
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 1 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 2 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 3 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 4 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 5 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 6 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 7 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 8 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 9 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 10 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 11 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 12 puslapis
Įmonės marketingo situacijos analizė: kosmetika UAB "AVON" 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1886 metai buvo nepaprastai sėkmingi knygų pardavėjui iš Kalifornijos Deividui Makonelui (David H.McConnell), kartu su knygomis ėmusiam prekiauti kvepalais. Iš pradžių jis kartu su parduodamomis prekėmis įteikdavo savo pirkėjoms ir mažą kvepalų buteliuką. D.Makonelas turėjo prekybininko patirties, todėl suprato, kad turi gaminti aukštesnės kokybės, negu kitų gamintojų, kosmetikos priemones ir parduoti jas vartotojui be tarpininkų, t.y., tiesiog iš laboratorijos… Kvepaliukai neilgai trukus tapo tokie populiarūs, kad jis įkūrė parfumerijos kompaniją, pavadintą AVON.
Nuo 1959 m. AVON kompanijos gaminiais pradėta prekiauti Europoje, o 1995 m. – Lietuvoje. Oficialus kompanijos atstovas UAB ,,Avon Cosmetics” savo veiklą pradėjo vykdyti 1999 m. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje veikia AVON Grožio ir prekybos centrai, kur konsultantės ateina pateikti savo užsakymus, gauti daugiau. Šiuo metu AVON Lietuvoje tebėra didžiausios pasaulyje tiesioginės prekybos įmonės kosmetika ir aksesuarais – “Avon Products Inc.” - dalis.
AVON kompanijos vizija: “Būti kompanija, geriausiai suprantančia viso pasaulio moteris ir galinčia joms suteikti geriausią aptarnavimą, kokybiškiausius gaminius ir saviraiškos galimybę – visame pasaulyje”.
Misija: ,,AVON bus pasaulinis lyderis suteikiant maloniausio ir patogiausio tiesioginio pirkimo galimybes."
Vertybės: Pasitikėjimas, pagarba , tikėjimas, žmogiškumas ir principingumas
Artimiausi įmonės veiklos tikslai:
▪ išlaikyti esamus ryšius su tiekėjais;
▪ pritraukti kuo daugiau klientų;
▪ viršyti vartotojų lūkesčius bei paversti lojaliais klientais;
▪ siekti kuo didesnio pelno.
2. TIKSLINĖS RINKOS APŽVALGA
Geografinis aspektas.
AVON gaminiais daugiau nei 150 šalių prekiauja 3,9 mln. konsultančių. Visoje Lietuvoje, kiekviename mieste ir miestelyje yra įsikūrę AVON biurai, kurie prižiūri konsultančių veiklą. Lietuvos didžiuosiuose miestuose: Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, veikia AVON grožio ir prekybos centrai. Galima išskirti tiek apskričių, tiek atskirų miestų ir kaimų AVON vartotojų segmentus. Taigi, kompanijos AVON-LIETUVA veikla geografiniu aspektu apima visą valstybės teritoriją.
Demografinis segmentavimas.
Kompanijos AVON vartotojai tiek moterys, tiek vyrai. Pagal amžių, labai įvairiai: pirkėjos ir netgi pačios konsultantės nuo 10 iki maždaug 50 metų amžiaus. Taip pat įvairaus išsilavinimo: nuo vidurinio, profesinio iki aukštojo. Nesvarbu, kokias pajamas turi vartotojas, nes prekių asortimentas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2335 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. ĮVADAS – KOMPANIJOS AVON ISTORIJA IR VEIKLA3
  • 2. TIKSLINĖS RINKOS APŽVALGA 3
  • 3. ĮMONĖS KONKURENTAI.5
  • 4. PERSPEKTYVŲ ANALIZĖ 7
  • 4.1. Makroaplinkos analizė 8
  • 4.2. Vartotojų analizė 8
  • 4.3. Konkurentų analizė 8
  • 4.4. Įmonės analizė 8
  • 5. ĮMONĖS AVON SSGG ANALIZĖ 9
  • 6. PRODUKTO PADĖTIS RINKOJE .11
  • 7. IŠVADOS .12
  • 8. INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS..13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2335 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 13 psl., (2335 ž.)
  • Word failas 175 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt