Šis grupinis rašto darbas yra skirtas tam, kad pagilinti per marketingo modulį įgytas žinias. Savo analizei mes pasirinkome Lietuvoje puikiai visiems žinomą įmonę, t.y. „Red Bull“ ir bandysime analizuoti šios įmonės veiklą bei jos produkto, tai energetinio gėrimo „Red bull“ situaciją rinkoje ir marketingo sprendimus susijusius su šio gėrimo gamyba, paskirtymu, prekyba ir rėmimu.
Darbas yra sudarytas iš keturių pagrindinių dalių: pirmoje dalyje yra pateikiama įmonės charakteristika, antroje dalyje aprašoma, kaip makro ir mikro aplinka įtakoja įmonės veiklą, trečioje dalyje yra atliekamas rinkos segmentavimas ir išskiriamas pagrindinis segmentas, į kurį orientuota gėrimo „Red Bull“ pasiūla, o ketvirtoje dalyje yra analizuojami visi keturi marketingo komplekso elementai, t.y. prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas.
Taigi pagrindinis darbo tikslas buvo išanalizuoti įmonę „Red Bull“, įsigilinti į jos marketingo sprendimus bei naudojamas strategijas, pateikti savo pasiūlymus, kurie padėtų dar labiau išplėsti rinką ir pritraukti daugiau vartotojų.
„Red Bull GmbH“ buvo įkurta 1984 metais Austrijoje. Nors idėja įsteigti tokią kompaniją austrų verslininko Dietrich Mateschitz galvoje kirbėjo jau nuo 1982 metų, kai jis grįžo iš kelionės po Tailandą. Jau tada energetiniai gėrimai Azijos šalyse buvo itin vertinami ir vartojami ko ne kiekvienoje šeimoje ankstyvą rytą ir vėlyvą vakarą. Tada Dietrich Mateschitz ir pastebėjo puikias šitokio produkto galimybes Europos rinkose.
„Red Bull“ yra veiksmingas energetinis gėrimas, pagamintas pagal specialų senųjų tailandiečių vaistininkų sukurtą receptą ir iš kruopščiai atrinktų komponentų. Jis buvo daugybę kartų tobulintas, kad pagelbėtų padidėjus fiziniam ir psichologiniam krūviui. Šio gėrimo poveikis pripažintas ir vertinamas pasaulinio lygio sportininkų, egzaminą nevilties kamuojamo studento, užguito žurnalisto... Jį geria banglentininkai vasarą ir snieglentininkai žiemą.
„Red Bull“ aštuonesdešimtųjų pabaigoje ir devyniasdešimtųjų pradžioje tapo puikus Europos klubų atributas, kofeino dozėmis pagyvindamas vakarėlius, o paryčiais prikeldamas pavargusiuosius. Nors „Red Bull“ atsiradimo pradžioje į jį ir buvo žiūrima skeptiškai, bet palaipsniui jis išsikovojo pripažinimą ir savo prekinį ženklą. Tai pasakoja ir tokie faktai, jog 2001 metais „Red Bull“buvo...
Šį darbą sudaro 6542 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!