Referatai

Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika

9.0   (3 atsiliepimai)
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 1 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 2 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 3 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 4 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 5 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 6 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 7 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 8 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 9 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 10 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 11 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 12 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 13 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 14 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 15 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 16 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 17 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 18 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 19 puslapis
Įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politika 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• kuri atitiktų pirkėjų poreikius ir neštų pelną.
Darbo tikslas: Charakterizuoti įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politikos svarbą versle.
• Apibūdinti įmonės pozicionavimo svarbą verslo sėkmei.
• Apibūdinti prekės ženklą ir jo pozicionavimą.
• Apibūdinti perpozicionavimo svarbą, susiklosčius tam tikroms aplinkybėms.
• Darbo metodai:
• Mokslinės literatūros analizė.
• Internetinių šaltinių analizė.

vienas iš pagrindinių reikalavimų XXI amžiaus vadovui. Pozicionavimo įgūdžiai – svarbiausi iš svarbiausiųjų. Jų neįvaldžius, kompanijos pamatai galiausiai sugrius.
• pozicionuoti
• ir perpozicionuoti verslą –
• Žinojimas, kaip
PRODUKTO POZICIJA YRA TAI, kaip vartotojai apibrėžia svarbias jo savybes. TAI PRODUKTO UŽIMAMA VIETA vartotojo sąmonėje, lyginant jį su konkurento produktais. Bendrovės produkto pozicija ir konkurencinis pranašumas gali skirtis. KONKURENCINIS PRANAŠUMAS – tai bendrovės stiprioji pusė. PRODUKTO POZICIJA – tai jo įsivaizduojamoji vieta pirkėjo sąmonėje.
Pirmoji strategija – SUSTIPRINTI DABARTINĘ POZICIJĄ VARTOTOJŲ SĄMONĖJE. Antroji strategija – tai ieškojimas dar neužimtos pozicijos, kurią vertina pakankamai vartotojų. SURASK SPRAGĄ RINKOJE IR UŽPILDYK JĄ! Trečioji strategija –yra IŠSTUMTI KONKURENTUS iš jų užimamų pozicijų.
P. Kotlerio sukurta pozicionavimo klasifikacija pagal:
• Prekės savybę;
• Prekės teikiamą naudą;
• Vartojimo būdą ar situaciją;
• Vartotoją;
• Konkurentą;
• Prekių grupę;
• Kokybę ar kainą.
KAIP VARTOTOJAI IEŠKOS NAUJIENŲ IR INFORMACIJOS: ◘ Skaitydami laikraštį? ◘ Žiūrėdami nepertraukiamą žinių transliaciją? ◘ Savo kompiuteryje? ◘ Mobiliajame telefone? KO VARTOTOJAI IEŠKOS: ◘ Ilgo pasakojimo? ◘ Tik santraukos, kurią galėtų perskaityti per minutę?
Vartotojų dėmesį patraukia:
• Vartotojų dėmesį patraukia:
• DYDIS
• SPALVA
• INTENSYVUMAS
• KONTRASTAS

• Taip pat svarbu:
• NUKREIPIMAS
• POZICIJA
• JUDESYS
• ATSKYRIMAS
• NAUJUMAS
• ŽINOMI SIGNALAI
• PATRAUKLUS PRANEŠĖJAS

PREKĘ APIBŪDINANTYS POŽYMIAI
Rinkodaros specialistas turi surasti tokią prekės ženklo savybę ar jo duodamą naudą, pagal kurią šis ženklas būtų geriausias !!!
• Tokiu būdu prekių ženklai,
• nepaisant nenutrūkstamo reklamos srauto,
• įsitvirtina vartotojų sąmonėje.
„DIDŽIAUSIU” gali būti tik 1 prekės ženklas. Geriau užimti pirmą poziciją ne pagal dydį, o pagal kokią nors kitą produkto savybę: - „7-Up” yra pirmasis „ne kolos” gėrimas; - „Porche” – pirmasis pasaulyje mažas sportinis automobilis. - „Foster‘s” – geriausias Australijoje nestiprus šviesus alus.
NENUSTEBSIME IŠGIRDĘ :
• Sėdome į...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 906 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
26 psl., (906 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 26 psl., (906 ž.)
  • Skaidrės 485 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt