• kuri atitiktų pirkėjų poreikius ir neštų pelną.
Darbo tikslas: Charakterizuoti įmonės pozicionavimo ir perpozicionavimo politikos svarbą versle.
• Apibūdinti įmonės pozicionavimo svarbą verslo sėkmei.
• Apibūdinti prekės ženklą ir jo pozicionavimą.
• Apibūdinti perpozicionavimo svarbą, susiklosčius tam tikroms aplinkybėms.
• Darbo metodai:
• Mokslinės literatūros analizė.
• Internetinių šaltinių analizė.
•
vienas iš pagrindinių reikalavimų XXI amžiaus vadovui. Pozicionavimo įgūdžiai – svarbiausi iš svarbiausiųjų. Jų neįvaldžius, kompanijos pamatai galiausiai sugrius.
• pozicionuoti
• ir perpozicionuoti verslą –
• Žinojimas, kaip
PRODUKTO POZICIJA YRA TAI, kaip vartotojai apibrėžia svarbias jo savybes. TAI PRODUKTO UŽIMAMA VIETA vartotojo sąmonėje, lyginant jį su konkurento produktais. Bendrovės produkto pozicija ir konkurencinis pranašumas gali skirtis. KONKURENCINIS PRANAŠUMAS – tai bendrovės stiprioji pusė. PRODUKTO POZICIJA – tai jo įsivaizduojamoji vieta pirkėjo sąmonėje.
Pirmoji strategija – SUSTIPRINTI DABARTINĘ POZICIJĄ VARTOTOJŲ SĄMONĖJE. Antroji strategija – tai ieškojimas dar neužimtos pozicijos, kurią vertina pakankamai vartotojų. SURASK SPRAGĄ RINKOJE IR UŽPILDYK JĄ! Trečioji strategija –yra IŠSTUMTI KONKURENTUS iš jų užimamų pozicijų.
P. Kotlerio sukurta pozicionavimo klasifikacija pagal:
• Prekės savybę;
• Prekės teikiamą naudą;
• Vartojimo būdą ar situaciją;
• Vartotoją;
• Konkurentą;
• Prekių grupę;
• Kokybę ar kainą.
KAIP VARTOTOJAI IEŠKOS NAUJIENŲ IR INFORMACIJOS: ◘ Skaitydami laikraštį? ◘ Žiūrėdami nepertraukiamą žinių transliaciją? ◘ Savo kompiuteryje? ◘ Mobiliajame telefone? KO VARTOTOJAI IEŠKOS: ◘ Ilgo pasakojimo? ◘ Tik santraukos, kurią galėtų perskaityti per minutę?
Vartotojų dėmesį patraukia:
• Vartotojų dėmesį patraukia:
• DYDIS
• SPALVA
• INTENSYVUMAS
• KONTRASTAS
•
• Taip pat svarbu:
• NUKREIPIMAS
• POZICIJA
• JUDESYS
• ATSKYRIMAS
• NAUJUMAS
• ŽINOMI SIGNALAI
• PATRAUKLUS PRANEŠĖJAS
•
PREKĘ APIBŪDINANTYS POŽYMIAI
Rinkodaros specialistas turi surasti tokią prekės ženklo savybę ar jo duodamą naudą, pagal kurią šis ženklas būtų geriausias !!!
• Tokiu būdu prekių ženklai,
• nepaisant nenutrūkstamo reklamos srauto,
• įsitvirtina vartotojų sąmonėje.
„DIDŽIAUSIU” gali būti tik 1 prekės ženklas. Geriau užimti pirmą poziciją ne pagal dydį, o pagal kokią nors kitą produkto savybę: - „7-Up” yra pirmasis „ne kolos” gėrimas; - „Porche” – pirmasis pasaulyje mažas sportinis automobilis. - „Foster‘s” – geriausias Australijoje nestiprus šviesus alus.
NENUSTEBSIME IŠGIRDĘ :
• Sėdome į...
Šį darbą sudaro 906 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!