2002
I. ĮVADAS
Praktikos darbo tikslas yra susipažinti su įmonės veikla, jos pobūdžiu bei pritaikyti Vilniaus kolegijoje įgytas teorines žinias.
Tyrimo metu buvo siekiama atsakyti į šiuos klausimus:
• Sužinoti pirkėjų nuomonę apie parduotuvę;
• Išanalizuoti įmonės asortimento atitikimą vietai;
• Įvertinti prekių asortimento atitikimą paklausai;
• Sužinoti, kaip parduotuvėje formuojamas prekių asortimentas;
• Įvertinti pirkėjų pasitenkinimą parduotuvės siūlomu prekių asortimentu.
Pasirinkta UAB “Lakaja”- viena didesnių parduotuvių miestelyje, kurios pagrindinė veikla yra prekyba maisto ir pirmo būtinumo prekėmis. Parduotuvė pasižymi ypatingai gera prekių kokybe, vietos patrauklumu, puikiu aptarnavimu, todėl kasdien sulaukia daug klientų.
Šiame darbe aprašomi pagrindiniai praktinio (marketingo) darbo principai UAB “Lakaja”. Čia nepateikiama tiksli finansinė informacija, o tik pats įmonės asortimento tyrimo principas.
I. PREKYBOS ĮMONĖS ASORTIMENTO POLITIKA TEORINIAIS ASPEKTAIS
1. PREKĖS SAMPRATA IR JOS GYVAVIMO CIKLAS
Skirtingi mokslai tą patį faktą nagrinėja iš skirtingų pozicijų ir dažnai akceptuoja ne tas pačias jų savybes. Be to, nagrinėjimas gali remtis skirtingais teoriniais pagrindais bei metodais. Todėl ir prekės savybių analizę marketinge tikslinga pradėti nuo pagrindinių teorinių teiginių išsiaiškinimo. (S.Urbonavičius 76p.)
Tradiciškai prekė apibrėžiama taip:
Prekė- tai gamybinės veiklos arba gamtoje aptinkamas objektas, galintis tenkinti norus ir poreikius, būti siūlomas pirkėjų dėmesiui, pirkimui ir vartojimui ar naudojimui.
Prekę reikia pažinti bei vertinti ir kaip marketingo komplekso elementą.
Prekė- tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu ar keitimu. (V.Pranulis 168p.)
Visos prekės paprastai skirstomos į asmeninio vartojimo ir gamybinio vartojimo. Asmeninio vartojimo prekės klasifikuojamos pagal daugelį požymių. Marketinge aktualus jų klasifikavimas pagal vartotojų požiūrį į jų pirkimą. Remiantis juo, skiriamos 4 šių prekių grupės:
1. Patogiai ir lengvai įsigyjamos prekės. Vienos jų nuolat reikalingos dėl savo pobūdžio (pvz., maistas), kitos perkamos impulsyviai, be svarstymų (pvz., laikraščiai), įsigyti trečias priverčia netikėta situacija (pvz., vaistai). Dažniausiai šios prekės pigios, todėl perkamos dažnai. Vartotojas joms įsigyti nori sugaišti kuo mažiau laiko.
2. Pasirenkamos prekės. Jos perkamos rečiau, yra brangesnės ir vartotojui jų pasirinkimas yra svarbesnis. Šioms prekėms įsigyti...
Šį darbą sudaro 4873 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!