9 pav. Respondentų nuomonės pasiskirstymas, pagal kriterijus renkantis „Apranga“ parduotuves 14
10 pav. Respondentų lankomumo priežastys 14
11 pav. Respondentų lankomumas naujų kolekcijų parodose, pristatymuose. 15
12 pav. Informacijos šaltiniai apie vykstančias akcijas 15
13 pav. Reklamos kiekis apie parduotuvę 16
14 pav. Reklamos kiekis apie naujas prekes 16
15 pav. Reklamos įtaka 17
ĮVADAS
Tyrimo problema:
Vis labiau prisotinant rinką prekių, įvairėjant vartotojų poreikiams, stiprejant konkurencijai, tobulėjant informacijos rinkimo, kaupimo, apdorojimo ir perdavimo technologijoms bei veikiant kitiems veiksniams, komunikacijos( rėmimo) svarba nepaliaujamai auga.
Temos aktualumas, naujumas:
Daugelis vartotojų apie prekę ar paslaugą sužino atsitiktinai, jie nežino siūlomos prekės/paslaugos privalumų, įmonės neskatina jos pirkti. Įmonė privalo vykdyti stiprią rėmimo politiką. Rėmimo politika yra svarbi ir naujiems, ir egzistuojantiems produktams. Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, rėmimas tampa viena svarbiausių priemonių pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius ir taip paveikti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu rėmimas tampa ir viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių su kitomis prekybos įmonėmis, paslaugas teikiančiomis firmomis, kurios irgi siekia tokių pat tikslų.
Darbo tikslas:
Išnagrinėti prekybos tinklo “Apranga” rėmimo politiką ir jos įtaką vartotojams.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti rėmimo politikos sampratą, jos elementus ir strategijas.
2. Nustatyti vartotojų požiūrį į prekybos tiklo “Apranga” reklamos politiką ir jos efektyvumą.
Metodika:
Literatūros ir tyrimo duomenų analizė.
1.Rėmimo politika
1.1. Rėmimo politikos samprata, elementai ir strategijos
Rėmimo (komunikacinė) politika- tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais, atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems darytų kryptingą poveikį.
Prekybos įmonės komunikacinė politika- tai kompleksinis poveikis jos vidinei ir išorinei aplinkai, kad susidarytų palankios sąlygos stabiliai ir pelningai įmonės veiklai.
Norėdami efektyviai spręsti bendravimo su tiksline rinka ir kitais rinkos dalyviais (tiekėjais, reklamos agentūromis, konsultavimo firmomis ir kitais pardavimo pagalbininkais) bei svarbiomis visuomenės grupėmis uždavinius, turi suvokti komunikacinio proceso esmę ir turėti supratimą apie jo pagrindinius elementus.
Komunikacinis procesas- tai veiksmai, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos...
Šį darbą sudaro 2396 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!