Mūsų referate aptariamas mažmenininko poreikis kainodaros sprendimams. Pirmiausia aptarsime įmonių kainodaros politikos ir strategijos tikslus bei jų įtaką. Apibūdinsime, kaip mažmenininkai planuoja kainų kėlimą, kokie skirtumai tarp įvairių mažmenininkui galiojančių specifinių kainų nustatymų, kodėl kainos mažinimo valdymas yra toks svarbus mažmeninėje prekyboje.
Nors dauguma mažmenininkų supranta apie kainų mažinimą, tik nedidelė dalis suvokia, kiek daug pajamų jie praranda naudodami pasenusią kainų nustatymo strategiją ir taktiką. Todėl mažmenininkai, kaip įprasta, linkę kai kuriems produktams kainas užkelti, o kitiems sumažinti. Kainodara neturėtų būti sudėtinga, jei mažmenininkai vykdo savo veiklą teisėtai. Kainų nustatymas yra sprendimas, sąveikaujantis su įmonės misija, jos tikslais ir uždaviniais, strategija, vadyba (t.y. prekiavimo organizavimas, reklamavimas, pastatai ir įranga, paslaugų lygis), vykdomąja valdžia. Vis dėlto per daug pardavėjų tiki, kad vienintelis kelias pritraukti vartotojus yra išpardavimai.
Užsiimantiems paslaugų pardavimu, kainų nustatymas yra dar sudėtingesnis. Čia egzistuoja aukščiausias sudėtingumo laipsnis, nes paslaugos yra neapčiuopiamos, nesandėliuojamos ir negali būti grąžinamos pardavėjui. Pavyzdžiui, kino teatras, rodantis populiarų filmą, jo bumo metu turi tas pačias fiksuotas kainas vien palaikant kino teartą atidarytą, kaip bet kurią kitą naktį. Kino teatro vadovas negali perparduoti vienos dienos likusių bilietų kitai dienai arba padidinti lankomumą naktį, sumažindamas bilietų kainas. Todėl nėra atsitiktinumas tai, kad paslaugų pardavėjai, oro uosto bendrovės, viešbučiai, golfo kortai buvo pirmieji, kurie perprato kainodaros svarbą.
Su kainodaros sprendimais susiję tikslai turi būti derinami su kitais mažmeninių sprendimais. Tiksliau sakant, sprendimai įkainoti daiktą tam tikruose lygiuose turi sietis su prekių linijos mažmenininkų sprendimais, prekių vieta, skatinimu, kreditu, klientų aptarnavimu, parduotuvės įvaizdžiu, kurį pardavėjas nori perteikti, taip pat ir teisiniais apribojimais.
Mažmenininkas neturi nustatyti kainų, prieš tai atidžiai neišanalizavęs prekės savybių. Ar prekės turi savybes, kurios išskiria jas iš panašių produktų tarp konkuruojančių mažmenininkų? Kokia yra šių savybių vertė klientui? Apsvarstykime vyriškų drabužių pardavėją, kuris įsigijo 100 kostiumų besibaigiančiam sezonui. Kokios yra šių kostiumų savybės (dydis, spalva, audinio stilius, sukirpimas, firmos...
Šį darbą sudaro 7945 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!