Referatai

Kainodaros vertinimas

9.0   (3 atsiliepimai)
Kainodaros vertinimas 1 puslapis
Kainodaros vertinimas 2 puslapis
Kainodaros vertinimas 3 puslapis
Kainodaros vertinimas 4 puslapis
Kainodaros vertinimas 5 puslapis
Kainodaros vertinimas 6 puslapis
Kainodaros vertinimas 7 puslapis
Kainodaros vertinimas 8 puslapis
Kainodaros vertinimas 9 puslapis
Kainodaros vertinimas 10 puslapis
Kainodaros vertinimas 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Lietuvai atgavus nepriklausomybę, Jonas Pastarnokas nusprendė įkurti savo verslą. Iš pradžių dirbęs pagal patentą, vėliau jis nusprendė įregistruoti J.Pastarnoko individualę įmonę. Būdamas geras specialistas automobilių remonto ir realizavimo srityje, jis gerai išmanė kaip pateikti produktą vartotojui. Remontuodamas ir realizuodamas automobilius jis naudojosi įvairiomis rinkodaros priemonėmis, ieškojo naujų produkto pateikimo bei reklamavimo būdų. Virginija, Jono žmona, domėjosi finansais ir puikiai išmanė kaštų valdymą. Tad nenuostabu kad šios įmonės veikla tapo sėkminga. Ir tikimasi, kad jog ateityje ji taps dar sėkmingesnė.
1996 metais gegužės 9 dieną buvo įregistruota J.Pastarnoko individuali įmonė.
Veiklos pobūdis: automobilių techninis aptarnavimas ir remontas: automobilių kėbulo tampymas, atskirų detalių keitimas ir dažymas. Plius techninis aptarnavimas tai ratų suvėdimas, variklių priežiūra, važiuoklės remontas ir t.t.
Vėliauįmonės veikla plėtėsi. Dabar įmonė ne tik remontuoja automobilius klientams, bet juos perka užsienyje, remontuoja ir realizuoja.
Atsiradus naudotų užsienėtiškų automobilių paklausai Lietuvos, bei NVS šalių (pagrinde Rusijos) rinkoje, įmonė neapsiribojo vien automobilių remontu. Ji pradėjo pirkti automobilius Vokietijoje, Prancūzijoje, Olandijoje ir t.t. Pargabentus automobilius, įmonė suremontuoja ir realizuoja Lietuvoje. Kad įmonės pelnas būtų kuo didesnis, buvo ieškoma būdų kaip sumažinti automobilių transportavimo bei remonto kaštus. Norint padidinti remonto pajėgumus, dalis pinigų buvo investuota naujiems įrengimams įsigyti. Minimali investicija į įrengimus bei įmonės darbuotojų mokymą irprocesų tobulinimą padidino darbo našumo pajėgas. Tralo įsigyjimas sumažino transportavimo išlaidas. Buvo ieškoma „taškų“, kur būtų galima įsigyti kuo mažesne kaina detalių bei medžiagų reikalingų automobilių remontui.
Automobilių remontas bei pardavimas jau yra nusistovėjes ties efektyvumo riba, todėl didelių pokyčių kaštų struktūroje nelaukiama. Kadangi rinkoje esminių pokyčių taip pat nebuvo, įmonės finansinė padėtis – stabili.
Kainos nustatomos prekybinio regiono valiuta (eurais arba litais). Pirkėjų jautrumas kainai skiriasi priklausomai nuosiūlomos prekės (automobilio) išvaizdos: dizaino, spalvos, markės, pagaminimo metų, įvairių privalumų, remonto kokybės bei prekybos regiono. Pirkėjai yra ypatingai jautrūs santykiniams kainų skirtumams tarp konkuriojančių prekių (automobilių). Todėl kainų lygis rinkoje įtakojamas visų konkurentų sprendaims. O bendrą...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1625 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įmonės veiklos aprašymas 3
  • 2. Įmonės komercinę veiklą sąlygojantys veiksniai 3
  • 2.1. Kainodaros sistemos analizė 4
  • 2.2. Tiekimo politika 5
  • 2.3. Personalo valdymo problemos 6
  • 2.4. Pardavimo proceso įpatumai 7
  • 3.Kainodaros sistemos tobulinimas 9
  • 3.1. Paskirstymo įtaka kainai 9
  • 3.2. Kainos svyravimo atvejai ir jų efektas 10
  • 3.3. Rizika formos 10
  • Išvados 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1625 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 11 psl., (1625 ž.)
  • Word failas 66 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt