Lietuvai atgavus nepriklausomybę, Jonas Pastarnokas nusprendė įkurti savo verslą. Iš pradžių dirbęs pagal patentą, vėliau jis nusprendė įregistruoti J.Pastarnoko individualę įmonę. Būdamas geras specialistas automobilių remonto ir realizavimo srityje, jis gerai išmanė kaip pateikti produktą vartotojui. Remontuodamas ir realizuodamas automobilius jis naudojosi įvairiomis rinkodaros priemonėmis, ieškojo naujų produkto pateikimo bei reklamavimo būdų. Virginija, Jono žmona, domėjosi finansais ir puikiai išmanė kaštų valdymą. Tad nenuostabu kad šios įmonės veikla tapo sėkminga. Ir tikimasi, kad jog ateityje ji taps dar sėkmingesnė.
1996 metais gegužės 9 dieną buvo įregistruota J.Pastarnoko individuali įmonė.
Veiklos pobūdis: automobilių techninis aptarnavimas ir remontas: automobilių kėbulo tampymas, atskirų detalių keitimas ir dažymas. Plius techninis aptarnavimas tai ratų suvėdimas, variklių priežiūra, važiuoklės remontas ir t.t.
Vėliauįmonės veikla plėtėsi. Dabar įmonė ne tik remontuoja automobilius klientams, bet juos perka užsienyje, remontuoja ir realizuoja.
Atsiradus naudotų užsienėtiškų automobilių paklausai Lietuvos, bei NVS šalių (pagrinde Rusijos) rinkoje, įmonė neapsiribojo vien automobilių remontu. Ji pradėjo pirkti automobilius Vokietijoje, Prancūzijoje, Olandijoje ir t.t. Pargabentus automobilius, įmonė suremontuoja ir realizuoja Lietuvoje. Kad įmonės pelnas būtų kuo didesnis, buvo ieškoma būdų kaip sumažinti automobilių transportavimo bei remonto kaštus. Norint padidinti remonto pajėgumus, dalis pinigų buvo investuota naujiems įrengimams įsigyti. Minimali investicija į įrengimus bei įmonės darbuotojų mokymą irprocesų tobulinimą padidino darbo našumo pajėgas. Tralo įsigyjimas sumažino transportavimo išlaidas. Buvo ieškoma „taškų“, kur būtų galima įsigyti kuo mažesne kaina detalių bei medžiagų reikalingų automobilių remontui.
Automobilių remontas bei pardavimas jau yra nusistovėjes ties efektyvumo riba, todėl didelių pokyčių kaštų struktūroje nelaukiama. Kadangi rinkoje esminių pokyčių taip pat nebuvo, įmonės finansinė padėtis – stabili.
Kainos nustatomos prekybinio regiono valiuta (eurais arba litais). Pirkėjų jautrumas kainai skiriasi priklausomai nuosiūlomos prekės (automobilio) išvaizdos: dizaino, spalvos, markės, pagaminimo metų, įvairių privalumų, remonto kokybės bei prekybos regiono. Pirkėjai yra ypatingai jautrūs santykiniams kainų skirtumams tarp konkuriojančių prekių (automobilių). Todėl kainų lygis rinkoje įtakojamas visų konkurentų sprendaims. O bendrą...
Šį darbą sudaro 1625 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!