Kiekvienai įmonei, neatsižvelgiant į tai ar ji tik besikurianti, ar jau seniai esanti rinkoje, svarbu turėti savo rėmimo kompleksą, kuris padėtų joms pritraukti potencialius klientus, suteiktų informaciją apie esamą ar naują gaminį. Kuo geriau įmonė organizuos savo rėmimo kompleksą, tuo jos pardavimai bei pajamos bus didesnės. Iš esmės negalima teigti, kad rėmimas labiausiai įtakoja didžiausias įmonės pajamas, nes tai priklauso ir nuo kitų faktorių, bet drąsiai galima sakyti, kad nei viena įmonė neišsiverčia be tik jai būdingo rėmimo komplekso.
Sakoma, kad reklama yra kapitalizmo kūdikis, nes jos sparti plėtra sutampa su kapitalistinės santvarkos kūrimosi užuomazgomis. Dabar reklama, ryšiai su visuomene, pardavimo skatinimas, rėmimas ir kiti marketingo elementai sudaro vieningą ir sunkiai atskiriamą integruotos komunikacijos sistemą.
Kalbant apie tai, kad šiuo metu Lietuvoje verslui atėjo pakankamai sunkūs laikai tai, kaip ir kiekviena įmonė Tauragėje, taip ir UAB „Tauragės agrotechnika“ šiuo metu stengiasi išsilaikyti rinkoje su kuo minimalesniais nuostoliais. Tačiau reklama, ryšiai su visuomene ir kiti rėmimo komplekso elementai daro didžiulę įtaką įmonės pardavimams. Įmonė stengiasi, kad kiekvienas klientas liktų patenkintas nupirkta preke ar atlikta paslauga, nes kiekvienas iš jų yra netiesioginis reklamos skleidėjas, kuris perpasakodamas tai, kaip buvo aptarnautas, kokio kokybiškumo paslaugas ar prekes gauna, net ie nenorėdamas reklamuoja įmonę.
Darbo tikslas - Įvertinti UAB „Tauragės agrotechnika“ rėmimo kompleksą.
Darbo objektas - UAB „Tauragės agrotechnika“ rėmimo kompleksas.
1. Išanalizuoti rėmimo komplekso elementus ir juos apibūdinti.
2. Išanalizuoti UAB „Tauragės agrotechnika“ naudojamą rėmimo kompleksą.
1. Rėmimo kompleksas ir jo elementai
Dauguma autorių sutaria dėl rėmimo komplekso sąvokos, nes kiekvienas, kad ir skirtingai formuluoja šią sąvoką, tačiau rėmimo komplekso sąvokos esmė išlieka tokia pati. Galima teigti, kad beveik visi skirtingai pateikia rėmimo komplekso elementus. Kaip teigia E. Vitkienė (2008) manoma, kad šiuolaikinės reklamos esmę atskleidžia Vakarų šalyse vartojamas terminas „marketingo ryšių kompleksas“ (Marketing communications mix), o pas mus – „reklamos priemonių kompleksas“ . Rėmimo kompleksas yra sudarytas iš keturių pagrindinių elementų...
Šį darbą sudaro 3878 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!