Referatai

Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas

9.2   (3 atsiliepimai)
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 1 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 2 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 3 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 4 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 5 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 6 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 7 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 8 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 9 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 10 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 11 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 12 puslapis
Marketingo komplekso elementas "Rėmimas". Draudimo įmonės rėmimo strategijos parinkimas 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

_________________________
Darbo įteikimo data__________
Registracijos Nr. ______
Darbas įvertintas_________
2005, Vilnius
ĮVADAS
Šiame kursiniame projekte yra nagrinėjamos gyvybės draudimo bendrovių marketingo problemos. Daugiausia dėmesio skirta marketingo komplekso elementui „rėmimas“, kuriame egzistuojančios problemos turi milžinišką įtaką visai bendrovės veiklai.
Darbo tema yra aktuali šiais laikais sparčiai populiarėjančioms gyvybės draudimo paslaugų teikėjams. Kadangi draudimo įmonei yra svarbus klientų kiekis, daugiausia dėmesio savo projekte skirsiu būtent draudimo konsultantų tiesioginiam bendravimui su potencialiais klientais.
Darbo tikslas išanalizuoti pateiktą situaciją, identifikuoti marketingo komplekso elemento „rėmimas“ egzistuojančias problemas, jas įvertinti ir rasti jų sprendimo būdus.
Realizuojant užsibrėžtą tikslą buvo iškelti tokie uždaviniai:
• Pateikti situaciją, kuri atspindėtų tam tikros įmonės marketingo komplekso trūkumus;
• Įvertinti įmonės veiklos ypatumus ir identifikuoti esamą problemą;
• Išanalizuoti marketingo komplekso „rėmimas“ svarbiausius bruožus;
• Surasti nagrinėjamos įmonės marketingo klaidas;
• Pateikti marketingo problemos optimaliausius sprendimo būdus.
Darbo pradžioje pateikiau tam tikrą išgalvotą situaciją, susijusią su gyvybės draudimo įmonės veikla. Įvardinau problemas trukdančias gerai funkcionuoti marketingo sistemai. Pasistengiau pateikti pasiūlymus, kaip turėtų atrodyti rėmimo funkcionavimas, kaip tobulinti reklamos kampaniją ir kaip pritraukti naujus klientus.
Visos išvados ir pasiūlymai galėtų būti naudingi ne tik gyvybės draudimo įmonėms bei ir kitų rūšių draudimo kompanijoms.
1. SITUACIJOS APŽVALGA
Siekdama identifikuoti marketingo problemą, pateikiu situaciją, kurios pagrindu, remdamasi siūlomos draudimo įmonės “Saugumo jausmas” egzistuojančia marketingo problema, bandysiu atskleisti nagrinėjamos srities marketingo ypatumus, nesėkmės priežastis.
Įmonė “Saugumo jausmas” teikia gyvybės draudimo paslaugas. Įmonės veiklos idėja, ištyrus siūlomų paslaugų poreikį ir veiklos naudingumą, buvo įvertinta teigiamai ir verslo plano prognozės buvo optimalios. Tačiau pradėjus veiklą ir siekiant kuo greičiau įsitvirtinti rinkoje, įmonės vadovybė susidūrė su problemomis, kurių sprendimui trūko įmonėje dirbančių specialistų kompetencijos, nes susidūrus su tam tikrais skverbimosi į draudimo rinką ypatumais buvo pastebėta, kad įmonės marketingo sritis nėra tobula, nes tam tikros problemos neleidžia pilnai įsitvirtinti rinkoje.
Iškilusios problemos neleidžia tinkamai kovoti su konkurentais, nors stengiamasi nuolat tobulinti siūlomų produktų tinkamumą įvairaus amžiaus ir skirtingų pajamų žmonėms, siūlyti lankstesnę kainų sistemą, tačiau įmonei niekaip nepavyksta...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2505 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Situacijos apžvalga 4
  • 2. Marketingo komplekso elementas „rėmimas“ 5
  • 2.1. Reklama 5
  • 2.2. Asmeninis pardavimas 7
  • 2.3. Pardavimų skatinimas 9
  • Išvados ir pasiūlymai 11
  • Literatūros sąrašas 12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2505 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 13 psl., (2505 ž.)
  • Word failas 98 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt