_________________________
Darbo įteikimo data__________
Registracijos Nr. ______
Darbas įvertintas_________
2005, Vilnius
ĮVADAS
Šiame kursiniame projekte yra nagrinėjamos gyvybės draudimo bendrovių marketingo problemos. Daugiausia dėmesio skirta marketingo komplekso elementui „rėmimas“, kuriame egzistuojančios problemos turi milžinišką įtaką visai bendrovės veiklai.
Darbo tema yra aktuali šiais laikais sparčiai populiarėjančioms gyvybės draudimo paslaugų teikėjams. Kadangi draudimo įmonei yra svarbus klientų kiekis, daugiausia dėmesio savo projekte skirsiu būtent draudimo konsultantų tiesioginiam bendravimui su potencialiais klientais.
Darbo tikslas išanalizuoti pateiktą situaciją, identifikuoti marketingo komplekso elemento „rėmimas“ egzistuojančias problemas, jas įvertinti ir rasti jų sprendimo būdus.
Realizuojant užsibrėžtą tikslą buvo iškelti tokie uždaviniai:
• Pateikti situaciją, kuri atspindėtų tam tikros įmonės marketingo komplekso trūkumus;
• Įvertinti įmonės veiklos ypatumus ir identifikuoti esamą problemą;
• Išanalizuoti marketingo komplekso „rėmimas“ svarbiausius bruožus;
• Surasti nagrinėjamos įmonės marketingo klaidas;
• Pateikti marketingo problemos optimaliausius sprendimo būdus.
Darbo pradžioje pateikiau tam tikrą išgalvotą situaciją, susijusią su gyvybės draudimo įmonės veikla. Įvardinau problemas trukdančias gerai funkcionuoti marketingo sistemai. Pasistengiau pateikti pasiūlymus, kaip turėtų atrodyti rėmimo funkcionavimas, kaip tobulinti reklamos kampaniją ir kaip pritraukti naujus klientus.
Visos išvados ir pasiūlymai galėtų būti naudingi ne tik gyvybės draudimo įmonėms bei ir kitų rūšių draudimo kompanijoms.
1. SITUACIJOS APŽVALGA
Siekdama identifikuoti marketingo problemą, pateikiu situaciją, kurios pagrindu, remdamasi siūlomos draudimo įmonės “Saugumo jausmas” egzistuojančia marketingo problema, bandysiu atskleisti nagrinėjamos srities marketingo ypatumus, nesėkmės priežastis.
Įmonė “Saugumo jausmas” teikia gyvybės draudimo paslaugas. Įmonės veiklos idėja, ištyrus siūlomų paslaugų poreikį ir veiklos naudingumą, buvo įvertinta teigiamai ir verslo plano prognozės buvo optimalios. Tačiau pradėjus veiklą ir siekiant kuo greičiau įsitvirtinti rinkoje, įmonės vadovybė susidūrė su problemomis, kurių sprendimui trūko įmonėje dirbančių specialistų kompetencijos, nes susidūrus su tam tikrais skverbimosi į draudimo rinką ypatumais buvo pastebėta, kad įmonės marketingo sritis nėra tobula, nes tam tikros problemos neleidžia pilnai įsitvirtinti rinkoje.
Iškilusios problemos neleidžia tinkamai kovoti su konkurentais, nors stengiamasi nuolat tobulinti siūlomų produktų tinkamumą įvairaus amžiaus ir skirtingų pajamų žmonėms, siūlyti lankstesnę kainų sistemą, tačiau įmonei niekaip nepavyksta...
Šį darbą sudaro 2505 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!