Referatai

Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas

9.2   (2 atsiliepimai)
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 1 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 2 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 3 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 4 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 5 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 6 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 7 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 8 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 9 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 10 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 11 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 12 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 13 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 14 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 15 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 16 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 17 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 18 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 19 puslapis
Paskirstymas kaip marketingo komplekso elementas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Atliko: Andrius Rudėnas ER-0/3 gr.
Vienas iš marketingo komplekso elementu, einantis po prekės ir kainos, yra paskirstymas. Darbo pasidalijimu pagrįstame rinkos ūkyje paskirstymas yra būtina ūkinė veikla, prekių gamvba susiejanti su vartojimu. Taigi paskirstymas tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojo.(.1) Norint sužinoti kaip ta prekė juda nuo gamintojo iki vartotojo reikia įsigilinti i bendrąsias paskirstymo sampratas, aptarti paskirstymą kaip marketingo komplekso elementą ir suprasti ką jis reiškia visam marketingui.
Paskirstymo, kaip specifinės ūkinės veiklos, būtinumas kyla dėl atotrūkio, neatitikimo, kuris yra tarp prekių gamybos ir vartojimo vietos, laiko, kiekio ir kokybės (asortimento). Prekę gaminanti įmonė visada yra daugiau ar mažiau nutolusi nuo vartotojo. Todėl būtina šį neatitikimą pašalinti ir prekę priartinti prie jos pirkėjo, vartotojo. Prekės gamybos ir jos įsigijimo bei vartojimo laikas paprastai nesutampa. Vienų prekių gamyba yra sezoninė, o paklausa ir vartojimas nuolatinis, kilu prekių gamyba nuolatinė, o jos perkamos ir vartojamos tik tam tikrą sezoną. Dėl šio neatitikimo reikia kaupti prekių atsargas, jas sandėliuoti. Dauguma prekių, ypač asmeninio vartojimo, gaminamos dideliais kiekiais, o vartotojas jų įsigyja ir vartoja mažais kiekiais. Kartais tenka spręsti ir priešingo pobūdžio uždavinį, kai palyginti nedideliais kiekiais gaminama produkciją, pavyzdžiui, žemės ūkyje, reikia supirkti ir parduoti perdirbamajai pramonei didelėmis partijomis. Gamybinį asortimentą, kuris formuojamas atsižvelgiant ir į žaliavų ir gamybos technologijos ypatumus, neretai tenka pertvarkyti ir prekybinį asortimentą, kuris geriau atitinka vartotojo interesus, jo paklausos ypatumus. Vartotojas, pirkdamas daugelį prekių, nori turėti pasirinkimo, įvairiu gamintojų pasiūlos palyginimo galimybe. Šia galimybę gali suteikti prekybos įmonės, daugelio, neretai tarp savęs konkuruojančių, gamintojų vienos paskirties prekes pirkėjui pateikdamos vienoje parduotuvėje.
Šie neatitikimai (vietos, laiko kiekio ir asortimento) būdingi visiems paskirstymo sferoje vykstantiems procesams: realių prekių (prekybos objektų) judėjimui, su juo susijusiam nominalių prekių (pinigų ir įsipareigojimų) judėjimui bei su šiais abiem srautais susijusiam informacijos judėjimui. Paskirstymo sferos uždavinys -...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5672 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Paskirstymas kaip ūkinė veikia ir marketingo komplekso elementas 3
  • 2. Paskirstymo kanalai 6
  • 3. Prekybos rūšys:
  • 3.1 Mažmeninės prekybos įmonių tipai l 0
  • 3.2 Didmeninė prekyba 18
  • Išvados 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (5672 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 21 psl., (5672 ž.)
  • Word failas 177 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt