Reklamos ir marketingo žurnalai rašo apie tai, kaip pasiekti ir pažaboti vartotoją. Kaip įlįsti į vartotojo kailį, jį suprasti, užburti, apgauti, sukelti poreikį, atpratinti. Žodžiu, tai jau net ne mokslas, o tikėjimas, gal net juodoji magija. Tačiau užteks burtų. Visi atsakymai yra kultūroje.
Taigi, kultūra yra procesas. Akivaizdu, kad jeigu pardavėjai priklauso tai pačiai kultūrai, bus išvengta nesusikalbėjimo. Tarkime, tiems patiems graikams užtektų pasakyti, kad išradote televizorių, papasakoti apie jo pranašumus, ir kiekvienas jų būtų atidavęs savo žmoną už tiesioginę olimpiados transliaciją. Šiais laikais, kai „viskas" jau išrasta, vien pasakojimo nebeužtenka.
Prieš daugelį amžių žmonės pažinojo savo genties ar šalies nesudėtingą kultūrą, žinojo papročius ir turėjo nusistovėjusią tvarką, kuri keitėsi ne taip jau dažnai. Suprasti kultūrą buvo pakankamai paprasta. Dabar turime daug sudėtingesnę - pasaulinę, globalią, visuotinę kultūrą, kurią suprasti daug sunkiau.
Marketologai stengiasi sukurti savo savitas kultūras, kurios išskirtų juos iš kitų konkurentų.
Darbo tikslas. Išsiaiškinti, kas yra marketingo kultūra ir kokią ji daro įtaką.
Darbo objektas. Marketingo kultūra.
1. Apibrėžti, kas yra kultūra.
2. Sužinoti, kaip kultūra įtakoja vartotojų elgseną.
3. Atskleisti, kokią reikšmę turi parduotuvės įrengimas.
4. Išsiaiškinti, kokia svarbi yra aptarnaujančio personalo išvaizda.
5. Išsiaiškinti, prekės įpakavimo reikšmę konkurentų atžvilgiu.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė.
Darbo reikšmė. Praktinė.
1. KULTŪROS SAMPRATA
Nors visi intuityviai suvokiame, kas yra kultūra, vienareikšmiškai ją apibrėžti mokslininkams pasirodė kone neįveikiama užduotis. Apibrėžimas pirmiausia priklauso nuo to, kokią sritį ketinama studijuoti: archeologui kultūra - tai materialusis paveldas, sociologui - gyvenimo būdas, normos, vertybės, perduodamos iš kartos į kartą ir besiformuojančios dėl dabartinių reiškinių. Dar 1961 m. mokslininkai F. Kluckhohnas ir F. Strodtbeckas suskaičiavo 164 skirtingus publikuotus kultūros apibrėžimus, be to, jie pasiūlė dar ir savo kultūros apibrėžimą. Geertas Hofstede'as, vienas labiausiai pasaulyje pripažintų kultūrų skirtumų tyrinėtojų, teigia, kad kultūra - tai kolektyvinis proto programavimas, atskiriantis vienos žmonių grupės narį nuo kitos žmonių grupės narių. Apibrėžimas rodo visa apimančią kultūros prigimtį: ji perduodama iš kartos į kartą,...
Šį darbą sudaro 5033 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!