Kursiniai darbai

Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis

9.6   (3 atsiliepimai)
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 1 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 2 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 3 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 4 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 5 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 6 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 7 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 8 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 9 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 10 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 11 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 12 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 13 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 14 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 15 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 16 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 17 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 18 puslapis
Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklamos ir marketingo žurnalai rašo apie tai, kaip pasiekti ir pažaboti var­totoją. Kaip įlįsti į vartotojo kailį, jį su­prasti, užburti, apgauti, sukelti poreikį, atpratinti. Žodžiu, tai jau net ne mok­slas, o tikėjimas, gal net juodoji magija. Tačiau užteks burtų. Visi atsakymai yra kultūroje.
Taigi, kultūra yra procesas. Akivaizdu, kad jeigu pardavėjai priklauso tai pačiai kultūrai, bus išvengta nesusikalbėjimo. Tarkime, tiems patiems graikams užtek­tų pasakyti, kad išradote televizorių, papasakoti apie jo pranašumus, ir kiek­vienas jų būtų atidavęs savo žmoną už tiesioginę olimpiados transliaciją. Šiais laikais, kai „viskas" jau išrasta, vien pa­sakojimo nebeužtenka.
Prieš daugelį amžių žmonės pažino­jo savo genties ar šalies nesudėtingą kultūrą, žinojo papročius ir turėjo nu­sistovėjusią tvarką, kuri keitėsi ne taip jau dažnai. Suprasti kultūrą buvo pa­kankamai paprasta. Dabar turime daug sudėtingesnę - pasaulinę, globalią, vi­suotinę kultūrą, kurią suprasti daug sun­kiau.
Marketologai stengiasi sukurti savo savitas kultūras, kurios išskirtų juos iš kitų konkurentų.
Darbo tikslas. Išsiaiškinti, kas yra marketingo kultūra ir kokią ji daro įtaką.
Darbo objektas. Marketingo kultūra.
1. Apibrėžti, kas yra kultūra.
2. Sužinoti, kaip kultūra įtakoja vartotojų elgseną.
3. Atskleisti, kokią reikšmę turi parduotuvės įrengimas.
4. Išsiaiškinti, kokia svarbi yra aptarnaujančio personalo išvaizda.
5. Išsiaiškinti, prekės įpakavimo reikšmę konkurentų atžvilgiu.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė.
Darbo reikšmė. Praktinė.
1. KULTŪROS SAMPRATA
Nors visi intuityviai suvokiame, kas yra kultūra, vienareikšmiškai ją apibrėžti mokslininkams pasirodė kone neįveikiama užduotis. Apibrėžimas pirmiausia priklau­so nuo to, kokią sritį ketinama studijuoti: archeologui kultūra - tai materialusis paveldas, sociologui - gyveni­mo būdas, normos, vertybės, perduodamos iš kartos į kartą ir besiformuojančios dėl dabartinių reiškinių. Dar 1961 m. mokslininkai F. Kluckhohnas ir F. Strodtbeckas suskaičiavo 164 skirtingus publikuotus kultūros apibrėžimus, be to, jie pasiūlė dar ir savo kultūros apibrėžimą. Geertas Hofstede'as, vienas labiausiai pasaulyje pripažintų kultūrų skir­tumų tyrinėtojų, teigia, kad kultū­ra - tai kolektyvinis proto progra­mavimas, atskiriantis vienos žmo­nių grupės narį nuo kitos žmonių grupės narių. Apibrėžimas rodo vi­sa apimančią kultūros prigimtį: ji perduodama iš kartos į kartą,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5033 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (5033 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 19 psl., (5033 ž.)
  • Word failas 186 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt