• Kaina yra prekės ar paslaugos vertės piniginė išraiška. Ji apibūdina įmonės veiklos rezultatus ir rodo, ar jų piniginį įvertiną pripažįsta pirkėjas (rinka), A. Pajuodis (2002).
• Kaina — tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu.
• V. Pranulis ir kt.(2000).
Kaina - tai prekių ar paslaugų, potencialiai galinčių patenkinti konkretų vartotojo poreikį, piniginė vertės išraiška;
• Kaina - tai prekių ar paslaugų, potencialiai galinčių patenkinti konkretų vartotojo poreikį, piniginė vertės išraiška;
• Kaina - ekonominė kategorija, reiškianti pinigų kiekį už kuriuos pardavėjas sutinka parduoti, o pirkėjas - pirkti prekės vienetą. R.Fatchudinov (2000)
Kaina - tai prekės vertės piniginė išraiška. Nagrinėjant kainą kaip marketingo komplekso elementą, ji laikoma ne tiek abstrakčia ekonomine kategorija, kiek praktiniu marketingo veiklos įrankiu.
• Kaina - tai prekės vertės piniginė išraiška. Nagrinėjant kainą kaip marketingo komplekso elementą, ji laikoma ne tiek abstrakčia ekonomine kategorija, kiek praktiniu marketingo veiklos įrankiu.
• Kainą pirkėjas ir pardavėjas vertina skirtingai. Pirkėjo požiūriu kaina - vientisas dydis, rodantis prekės vertę kartu nusakantis vieną iš jo įsigijimo sąlygų. Prekės pardavėjo požiūriu kainoje galima išskirti 2 dalis: išlaidas ir pelną.
• Kaina — sąlygų, apribojimų ir pardavėjo tikslų bei sąveikos rezultatas.
• S. Urbonavičius (1990)
Kaina yra pinigų suma, sumokėta pirkėjo pardavėjui už konkrečią prekę ar paslaugą, F.R. Dwyer ir kt. (1999).
• Kaina yra pinigų suma, sumokėta pirkėjo pardavėjui už konkrečią prekę ar paslaugą, F.R. Dwyer ir kt. (1999).
• Kaina yra vertės matas, B. Rosenbloom (1999).
• Kaina — prekės, paslaugos, aktyvo arba gamybos išteklių piniginė vertė, A. Pass ir kt. (1988).
Vertė
• Vertė. Rinkdamiesi paslaugą, klientai yra linkę pasirinkti tą, kuri jiems atrodo vertingiausia. Geriausia vertė klientų požiūriu yra kainos, paslaugos kokybės ir įmonės įvaizdžio kombinacija.
Kainos klasifikuojamos, atsižvelgiant
• į prekybos formą,
• į valstybės reguliavimo ir konkurencijos lygį,
• į jų fiksavimo (kintamumo) laipsnį sandorio metu,
• į informacijos apie kainos dydį gavimo būdą,
• Į jų kitimą laiko atžvilgiu,
• Atsižvelgiant...
Šį darbą sudaro 1605 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!