Šio kursinio darbo tema – kainodaros organizavimas pasirinktoje įmonėje. Kursiniam darbe ketinu pristatyti bei aprašyti įvairias kainų politikas, strategijas, atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, remiantis praktiniais pavyzdžiais (UAB „Klaipėdos mėsines“ pavyzdžiu). Vykdydamas užduotį vadovausiuosi papildoma literatūra, internete esančia informacija, sukaupta medžiaga per paskaitas ir savo žiniomis.
Pirmoje šio darbo dalyje aš noriu išaiškinti, kas yra kaina, kokie būna jos tipai, kas yra kainų politika ir strategija bei kokie yra kainos nustatymo būdai.
Antroje, praktinėje, dalyje aš aprašysiu mano pasirinkta įmonė – UAB „Klaipėdos mėsinė“, išnagrinėsiu jos kainodaros organizavimą, strategiją bei apskaičiuosiu vieno iš jos produktų kainą keturiais būdais.
• Išaiškinti kas yra kaina;
• išnagrinėti kainos nustatymo strategijas;
• apžvelgti kainos nustatymo metodus;
• apibūdinti įmonės charakteristiką;
• aprašyti įmonės produkciją;
• aprašyti, kokie bus įmonės konkurentai;
• nustatyti pasirinkto gaminio kainą;
• aprašyti įmonėje taikoma kainodaros strategiją.
Teorinė dalis
Kaina ir jos samprata
Ekonomika funkcionuoja sėkmingai, kai veikia trys elementai: pelnas, konkurencija ir kainų sistema. Kaina rinkoje yra vienas svarbiausiu įmones veiklą apibūdinančių ekonominių rodiklių. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių pasiskirstymui, firmos pelningumo lygiui.
Dirbančioms rinkoje įmonėms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas (Kutat, V., 2006). Protinga kainodaros taktika ir teisinga metodika, nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonė žiauriomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti.
Kaina – tai piniginė prekės vertės išraiška (Rastenis, J., 2005). Kaina yra priemonė nustatant tam tikrus santykius tarp įmonės ir pirkėjų, padeda suformuoti įspūdį apie ją ir gali turėti įtakos tolesniam jų vystymuisi. Kainos nusako firmos rentabilumą bei pelningumą ir, tuo pačiu, jos gyvybingumą. Jos labai svarbus elementas apibūdinantis firmos finansinį stabilumą ir galinga priemonė kovojant su konkurentais. Kainodara yra pagrindinė priemonė įmones tikslams pasiekti.
Kainų sistema padeda išaiškinti, kokių prekių ir paslaugų reikia visuomenei, kaip jas gaminti ir kaip pateikti. Kai kainos bus labai didelės, vartojimas atitinka turimą pasiūlą. Kai rinkoje kurių nors prekių yra daugiau negu...
Šį darbą sudaro 6230 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!