Įmonės tikslas turi būti aiškiai išreikštas išmatuojamais rodikliais ( pvz., įmonės pelno didinimas per tam tikrą laiką, dirbančiųjų skatinimas, prekių asortimento didinimas ir kt.). Taigi, norint pelną, reikia didelį dėmesį skirti įmonės kainų politikai ( kainodarai ).
Rinkos ekonomikoje prekių kainą formuoja paklausos ir pasiūlos santykis.Galutinė kaina nustatoma prekių pirkimo arba prekių mainų metu. Pasiūlos perteklius skatina kainų kritimą ir vartotojo rinkos formavimąsį, o paklausos perteklius – kainų kilimą ir gamintojo rinkos formavimasi. Kainų kitimui įtakos turi tokie veiksniai kaip potencialių pirkėjų ir gamintojų skaičius, pajamos, rinkos perspektyvos, naujos technologijos, išteklių kainos ir pan. Tačiau tiesioginė kainų priklausomybė yra susijusi su paklausą ir pasiūlą. Perkamų prekių kainas paprastai kiekvienas pirkėjas gali iš anksto palyginti su analogiškais kitų pardavėjų pasiūlymais.
Kursinio projekto objektas - UAB “Klaipėdos statybinės medžiagos” – prekybos centras “Gulsena”.
Kursinio projekto tikslas – aprašyti UAB “Klaipėdos statybinės medžiagos” – prekybos centras “Gulsena” kainodaros organizavimą.
5) Prekybos centro “Gulsena” kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai;
6) Pirkimo ( pardavimo ) pasiūlymo formavimas;
7) Pirkimo – pardavimo kontrakto sudarymas.
Tyrimo metodai – mokslinės literatūros informacijos analizė, apibendrinimas, lyginimas, išvadų formulavimas.
I.TEORINĖ DALIS
1.PAGRINDINIAI KAINŲ SUDARYMO PRINCIPAI
1.1 Kainos samprata ir esmė
Kaina yra vienas iš marketingo komplekso elementų, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainą nustatymu ir keitimu. Kiekvienos įmonės galimybės vykdyti kainų politiką yra vis kitokios. Įmonė turi mažiau laisvės nustatydama kainas, jei gamina prekes, kurios yra panašios, neišsiskiria iš kitų įmonių gaminamų prekių. Įmonė gaminanti nepanašias prekes, gali laisviau nustatyti kainas. Todėl gamybinės paskirties prekių rinkose veikiančios įmonės dažnai vykdo savarankiškesnę kainų politiką negu tos, kurios veikia prekių rinkose. Asmeninio vartojimo prekės šiuo požiūriu irgi nevienodos. Statybos įmonės turi mažai laisvės, nustatydamos kainas [1;124].
Kainų nustatymo kuriai nors prekei pobūdį lemia tai, ar pasiūla yra koncentruota ir kiek. Jei gamyba ir pardavimas yra nekoncentruoti, t.y. egzistuoja daug pardavėjų – vyksta atvira kainų konkurencija. Jei gamyba ir pardavimas koncentruoti nedaugelio...
Šį darbą sudaro 8349 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!