Referatai

Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena"

9.6   (3 atsiliepimai)
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 1 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 2 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 3 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 4 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 5 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 6 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 7 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 8 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 9 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 10 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 11 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 12 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 13 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 14 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 15 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 16 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 17 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 18 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 19 puslapis
Kainodaros organizavimas UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" - prekybos centras "Gulsena" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įmonės tikslas turi būti aiškiai išreikštas išmatuojamais rodikliais ( pvz., įmonės pelno didinimas per tam tikrą laiką, dirbančiųjų skatinimas, prekių asortimento didinimas ir kt.). Taigi, norint pelną, reikia didelį dėmesį skirti įmonės kainų politikai ( kainodarai ).
Rinkos ekonomikoje prekių kainą formuoja paklausos ir pasiūlos santykis.Galutinė kaina nustatoma prekių pirkimo arba prekių mainų metu. Pasiūlos perteklius skatina kainų kritimą ir vartotojo rinkos formavimąsį, o paklausos perteklius – kainų kilimą ir gamintojo rinkos formavimasi. Kainų kitimui įtakos turi tokie veiksniai kaip potencialių pirkėjų ir gamintojų skaičius, pajamos, rinkos perspektyvos, naujos technologijos, išteklių kainos ir pan. Tačiau tiesioginė kainų priklausomybė yra susijusi su paklausą ir pasiūlą. Perkamų prekių kainas paprastai kiekvienas pirkėjas gali iš anksto palyginti su analogiškais kitų pardavėjų pasiūlymais.
Kursinio projekto objektas - UAB “Klaipėdos statybinės medžiagos” – prekybos centras “Gulsena”.
Kursinio projekto tikslas – aprašyti UAB “Klaipėdos statybinės medžiagos” – prekybos centras “Gulsena” kainodaros organizavimą.
5) Prekybos centro “Gulsena” kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai;
6) Pirkimo ( pardavimo ) pasiūlymo formavimas;
7) Pirkimo – pardavimo kontrakto sudarymas.
Tyrimo metodai – mokslinės literatūros informacijos analizė, apibendrinimas, lyginimas, išvadų formulavimas.
I.TEORINĖ DALIS
1.PAGRINDINIAI KAINŲ SUDARYMO PRINCIPAI
1.1 Kainos samprata ir esmė
Kaina yra vienas iš marketingo komplekso elementų, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainą nustatymu ir keitimu. Kiekvienos įmonės galimybės vykdyti kainų politiką yra vis kitokios. Įmonė turi mažiau laisvės nustatydama kainas, jei gamina prekes, kurios yra panašios, neišsiskiria iš kitų įmonių gaminamų prekių. Įmonė gaminanti nepanašias prekes, gali laisviau nustatyti kainas. Todėl gamybinės paskirties prekių rinkose veikiančios įmonės dažnai vykdo savarankiškesnę kainų politiką negu tos, kurios veikia prekių rinkose. Asmeninio vartojimo prekės šiuo požiūriu irgi nevienodos. Statybos įmonės turi mažai laisvės, nustatydamos kainas [1;124].
Kainų nustatymo kuriai nors prekei pobūdį lemia tai, ar pasiūla yra koncentruota ir kiek. Jei gamyba ir pardavimas yra nekoncentruoti, t.y. egzistuoja daug pardavėjų – vyksta atvira kainų konkurencija. Jei gamyba ir pardavimas koncentruoti nedaugelio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8349 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • I.TEORINĖ DALIS 4
  • 1.PAGRINDINIAI KAINŲ SUDARYMO PRINCIPAI 4
  • 1.1 Kainos samprata ir esmė 4
  • 1.2 Kainodaros tikslai 5
  • 1.3 Rinkos poveikis kainai 5
  • 1.4 Kaštų poveikis kainai 8
  • 1.5 Konkurentų kainų ir prekių analizė 9
  • 1.6 Kainos nustatymo metodai 10
  • 1.6.1 Visuminių kaštų metodas 10
  • 1.6.2 Nenuostolingumo metodas 11
  • 1.6.3 Kintamųjų kaštų metodas 12
  • 1.6.4 Einamosios kainos metodas 13
  • 1.6.5 Vertinio reikšmingumo metodas 13
  • 1.6.6 Konkurencinių pasiūlymų metodas 14
  • 1.7 Galutinės kainos nustatymas 14
  • 1.8. Kainodaros strategija 17
  • 1.8.1 Nugriebimo strategija 17
  • 1.8.2 Skverbimosi strategija 18
  • 1.8.3 Kainos ir kokybės strategija 18
  • 1.8.4 Į konkurentus orientuota strategija 19
  • II.PRAKTINĖ DALIS 20
  • 1. UAB “KLAIPĖDOS STATYBINĖS MEDŽIAGOS” – PREKYBOS CENTRAS “GULSENA” APIBŪDINIMAS 20
  • 1.1.Prekybos centro “Gulsena” teisinė veiklos organizavimo forma 20
  • 1.2.Prekybos centro “Gulsena” ūkinė-komercinė veikla 20
  • 1.3. Prekybos centro “Gulsena” produktų realizavimo rinkų analizė 21
  • 2. PREKYBOS CENTRO „GULSENA“ RINKOS TRUMPAS APIBŪDINIMAS 22
  • 2.1.Rinkos indentifikavimas, konkurentai ir jų rinkos dalys. 22
  • 3. PREKYBOS CENTRO „GULSENA“ PREKIŲ KAINŲ NUSTATYMO PRINCIPAI 25
  • 3.1 Gaminio kainos kalkuliavimas 25
  • 3.2 Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas 26
  • 3.3 Importo kainų kalkuliavimas 26
  • 3.4 Optimalaus kainų lygio nustatymas 27
  • 4. PREKYBOS CENTRO “GULSENA” KAINODAROS STRATEGIJA 30
  • 5. PIRKIMO (PARDAVIMO) PASIŪLYMO FORMAVIMAS 33
  • 6. PIRKIMO – PARDAVIMO KONTRAKTO SUDARYMAS 34
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 35
  • LITERATŪRA 37

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
36 psl., (8349 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 36 psl., (8349 ž.)
  • Word failas 403 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt