Kaina rinkoje yra svarbiausias įmonės veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui, įmonės pelningumo lygiui. Kaina padeda suformuoti nuomonę apie prekę.
Rinkoje dirbančioms įmonėms svarbu nagrinėti savo įmonės kainodaros ypatumus, nes kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas. Teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonės blogomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti. Taip pat kainos svarbus elementas apibūdinantis įmonės finansinį stabilumą ir galinga priemonė kovojant su konkurentais. Kainodara yra priemonė įmonės tikslams pasiekti. Taigi, norėdamos prisitaikyti prie verslo aplinkos pokyčių, įmonės turi sukurti, peržiūrėti, pakeisti savo marketingo veiklą, tuo pačiu ir kainodarą.
Tikslas – išanalizuoti kainodaros organizavimą UAB „Selita ”.
4. Aprašyti esama (galima) įmonės kainodaros strategiją.
1.1. Kainų politika
J. Albrechtas (2006) teigia, kad kainų politika – tai priemonių, būdų ir sprendimų visuma, palaikanti kainas, kurios užtikrintų prekių bei paslaugų realizavimo ir pelno didėjimą. Verslo įmonės privalo išspręsti dilemą: nustačius pernelyg aukštas prekių ir patarnavimų kainas (lyginant su konkurentais), netenkama pirkėjų (klientų), pernelyg žemas – prarandama dalis pajamų.
Kainų politikos esmė ir yra pasirinkti tokias tarpines kainas, kurios neleistų patirti nuostolių ir išsaugotų pirkėjus (klientus), o taip pat kovotų su konkurentais ir spręstų specifinius rinkodaros klausimus.
Kainos skiriasi priklausomai nuo to, kokiame prekės judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo etape jos formuojamos. Paprastos masinės gamybos prekės yra trys realizavimo etapai:
• įmonė - didmeninė prekyba;
• didmeninė prekyba - mažmeninė prekyba;
• mažmeninė prekyba - vartotojai.
Apibendrinant galima teigti, kad prekės kaina priklauso nuo to, kada judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo metu ji formuojama. Įmonės didmeninė kaina nustatoma prekei ,,išeinant“ iš įmonės. Ją sudaro prekės savikaina ir įmonės pelnas. Prekybos organizacijų didmeninę kainą sudaro gamybos savikaina, įmonės gamintojo pelnas ir tiekimo ir pardavimo antkainis - tiekimo ir pardavimo paslaugų kaina. Mažmeninė kaina yra pateikiama galutiniam vartotojui ir šia kaina užbaigiamas kainodaros procesas. Prekybos didmeninė kaina...
Šį darbą sudaro 4287 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!