4.2.10 pav. Aptarnavimo kokybė 22
4.2.11 pav. Parduotuvių nuolaidų kortelų turėjimas 22
4.2.12 pav. Atsižvelgimas į parduotuvėje taikomas nuolaidas 22
4.2.13 pav. Vartotojų grupės 23
4.2.14 pav. Vartotojai pagal pareigas 23
4.2.15 pav. Šeimos narių sudėtis 23
4.2.16 pav. Mėnesinės pajamos 24
ĮVADAS
Mažmeninės prekybos vietos nustatymas ir jos organizavimas tiesiogiai susijęs su marketingu, nes jis skatina orientuotis į vartotoją ir sužinoti jo tikslus, siekiant kad kuo stabiliau vystytųsi verslas.Verslo sėkmė priklauso nuo pardavimų apimties, o ji priklauso nuo pardavimų vietos parinkimo ir profesionalaus organizavimo.Taigi, pagrindinis principas yra vartotojų norų ir poreikių tenkinimas, o kartu ir įmonės pelno didinimas. Visa tai nagrinėja prekybos marketingas, kurio pagrindinis uždavinys – sukurti ir išlaikyti prekybos įmonės gerą įvaizdį.
Pramonės įmonės rūpinasi tik savo gaminamos produkcijos, kuri paprastai nepasižymi didele įvairove, realizavimu, tuo tarpu prekybos įmonėse realizuojamos daugelio gamintojų, neretai konkuruojančiųjų, prekės.
Problema: Prekybos vietos pasirinkimas, objekto vieta, pastovūs pirkėjai, asortimento trūkumas.
Darbo tikslai:
1) Išsiaiškinti mažmeninės prekybos organizavimą Marijampolės mieste.
Darbo uždaviniai:
1) Išanalizuoti mažmeninės prekybos sampratą, jos rūšis bei tipus;
2) Išsiaiškinti kas yra prekybos objekto vieta, kokią turi reikšmę jos pasirinkimas;
3) Susipažinti su veiksniais, kurie turi įtakos renkantis mažmeninės prekybos objekto vietą;
4) Išsiaiškinti, koks turi būti prekių asortimentas, kad įmonė galėtų konkuruoti su kitais konkurentais
1. MAŽMENINĖS PREKYBOS SAMPRATA
Mažmeninė prekyba – tai prekių pardavimas galutiniams vartotojams jų asmeniniams ir namų ūkio (šeimos) poreikiams tenkinti. (V.Pranulis, 1999m.)
Mažmeninė prekyba yra mobiliausia ir greičiausiai reaguoja į ekonomines, socialines, demografines ir kitas permainas.
Mažmeninės prekybos įmonėms priskiriamos tokios įmonės, kurios išimtinai arba daugiausia užsiima mažmenine prekyba. Jose gali būti vykdoma ir kita ūkinė veikla, tokia kaip gamyba, paslaugų teikimas, didmeninė prekyba. Tačiau mažmeninei prekybai tenka svarbiausias vaidmuo.
Mažmeninei prekybai būdinga didžiulė prekybos įmonių rūšių įvairovė. Viena nuo kitos jos skiriasi stacionarumu, prekių asortimentu, dydžiu, pirkėjų aptarnavimo metodais, kainų lygiu ir kt. Labai dažnai įmonės, vienodos pagal vieną požymį, pavyzdžiui, asortimentą, skiriasi kitais aukščiau minėtais požymiais. Todėl mažmeninės prekybos įmonėms, ypač parduotuvėms, apibūdinti dažniausiai...
Šį darbą sudaro 6916 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!