Referatai

Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos

9.0   (2 atsiliepimai)
Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos 1 puslapis
Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos 2 puslapis
Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos 3 puslapis
Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos 4 puslapis
Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos 5 puslapis
Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos 6 puslapis
Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos 7 puslapis
Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos 8 puslapis
Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos 9 puslapis
Mažmeninės prekybos veiklos analizė ir perspektyvos 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2007
Įvadas
Mažmeninėje prekyboje prekės parduodamos galutiniams vartotojams, vartojantiems jas ne gamybos, o savo šeimos poreikiams tenkinti. Taigi čia perka ne viską sausai apskaičiuojančios organizacijos, bet žmonės, kurių kiekvienas yra savitas, paklūstantis ne tik proto balsui, bet ir emocijoms. Todėl šioje srityje labia svarbūs psichologijos dalykai, sugebėjimas prisivilioti pirkėją.
Geriausiai žinoma prekyba per mažmenines parduotuves. Tai gali būti mišrios, specializuotos, universalios arba sumažintų kainų parduotuvės, prekybos mania, prekybos centrai. Jos skiriasi dydžiais, prekių asortimentu, pirkėjų aptanrnavimo būdu ir kitais požymiais, bet tuo pačiu parduotuvės turi ir tam tikrų bendrų bruožų.
DARBO TIKSLAS: Mažmeninė prekyba ir jos perspektyvos
UŽDAVINIAI: Išsiaiškinti kas yra mažmeninė prekyba, atskleisti įmonių rūšis, kokie prekybos objektai.
Mažmeninė prekyba – tai tiesioginis pirkėjų ryšys su marketingu.
Mažmeninis prekybininkas – tai asmuo tiesiogiai realizuojantis gana didelį prekių kiekį galutiniam vartotojui.
Pirkėjas – asmuo, atstovaujantis tik savo nedidelės žmonių grupės interesams, todėl gali gana laisvai tvarkyti savo poreikius ir galimybes.
Pagrindinė mažmeninių prekybininkų funkcija – parduoti prekes individualiems vartotojams.
MAŽMENINĖS PREKYBOS ĮMONIŲ RŪŠYS IR TIPAI
Mažmeninei prekybai būdinga didžiulė prekybos įmonių rūšių įvairovė. Jos skiriasi viena nuo kitos stacionarumu, prekių asortimentu, dydžiu, pirkėjų aptarnavimo metodai, kainų lygiu ir kita. Dažnai įmonės, vienodos pagal vieną požymį, pavyzdžiui, asortimentą, skiriasi kitais minėtais požymiais. Dėl šitų požymių mažmeninės prekybos įmonėms, ypač parduotuvėms, apibūdinti dažniausiai taikomas ne klasifikavimo, bet tipologijos metodas. Prekybinės įmonės skiriamos į įvairius tipus pagal skirtingus požymius. Pavyzdžiui autorius P. Kotleris mažmenininkus skirsto į prekiaujančius parduotuvėse, prekiaujančius ne parduotuvėse ir mažmeninės prekybos organizacijas.
Pagal tai mažmeninės prekybos įmonės skirstomos į :
• Stacionarios
• Kilnojamosios prekybos
• Siunčiamosios prekybos
STACIONARIOS PREKYBOS ĮMONĖS
Tai prekybos įmonės laikomos bei turinčios nuolatinę vietą turinys ir pirkėjams laisvai prieinami prekybos objektai. Tai labiausiai paplitusios ir didžiausią reikšmę mažmeninėje prekyboje turinčios įmonės – parduotuvėse. Parduotuvių pagrindinis skyrimosi bruožas yra prekybinės salės – speciali patalpa, skirta prekių pasiūlai demonstruoti ir pirkėjams aptarnauti. Stacionarūs prekybos objektai būtų : kioskai, degalinės, prekybos automatai. Jie papildo parduotuvių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1054 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Išvados 3
  • 2. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai 4
  • 2.1. Stacionarios prekybos įmonės 4
  • 2.2. Mišrių prekių parduotuvės 5
  • 2.3. Specializuotos parduotuvės 5
  • 2.4. Universalinės parduotuvės 5
  • 2.5. Supermarketai 6
  • 2.6. Pigesnių prekių parduotuvės 6
  • 2.7. Kilnojamoji prekyba 7
  • 2.8. Siunčiamosios prekybos įmonės 7
  • 3. Mažmeninės prekybos objektų ir jų sistemų tipai bei pardavimo formos 7
  • 4. Išvados 9
  • 5. Informaciniai šaltiniai 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (1054 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 10 psl., (1054 ž.)
  • Word failas 70 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt