2007
Įvadas
Mažmeninėje prekyboje prekės parduodamos galutiniams vartotojams, vartojantiems jas ne gamybos, o savo šeimos poreikiams tenkinti. Taigi čia perka ne viską sausai apskaičiuojančios organizacijos, bet žmonės, kurių kiekvienas yra savitas, paklūstantis ne tik proto balsui, bet ir emocijoms. Todėl šioje srityje labia svarbūs psichologijos dalykai, sugebėjimas prisivilioti pirkėją.
Geriausiai žinoma prekyba per mažmenines parduotuves. Tai gali būti mišrios, specializuotos, universalios arba sumažintų kainų parduotuvės, prekybos mania, prekybos centrai. Jos skiriasi dydžiais, prekių asortimentu, pirkėjų aptanrnavimo būdu ir kitais požymiais, bet tuo pačiu parduotuvės turi ir tam tikrų bendrų bruožų.
DARBO TIKSLAS: Mažmeninė prekyba ir jos perspektyvos
UŽDAVINIAI: Išsiaiškinti kas yra mažmeninė prekyba, atskleisti įmonių rūšis, kokie prekybos objektai.
Mažmeninė prekyba – tai tiesioginis pirkėjų ryšys su marketingu.
Mažmeninis prekybininkas – tai asmuo tiesiogiai realizuojantis gana didelį prekių kiekį galutiniam vartotojui.
Pirkėjas – asmuo, atstovaujantis tik savo nedidelės žmonių grupės interesams, todėl gali gana laisvai tvarkyti savo poreikius ir galimybes.
Pagrindinė mažmeninių prekybininkų funkcija – parduoti prekes individualiems vartotojams.
MAŽMENINĖS PREKYBOS ĮMONIŲ RŪŠYS IR TIPAI
Mažmeninei prekybai būdinga didžiulė prekybos įmonių rūšių įvairovė. Jos skiriasi viena nuo kitos stacionarumu, prekių asortimentu, dydžiu, pirkėjų aptarnavimo metodai, kainų lygiu ir kita. Dažnai įmonės, vienodos pagal vieną požymį, pavyzdžiui, asortimentą, skiriasi kitais minėtais požymiais. Dėl šitų požymių mažmeninės prekybos įmonėms, ypač parduotuvėms, apibūdinti dažniausiai taikomas ne klasifikavimo, bet tipologijos metodas. Prekybinės įmonės skiriamos į įvairius tipus pagal skirtingus požymius. Pavyzdžiui autorius P. Kotleris mažmenininkus skirsto į prekiaujančius parduotuvėse, prekiaujančius ne parduotuvėse ir mažmeninės prekybos organizacijas.
Pagal tai mažmeninės prekybos įmonės skirstomos į :
• Stacionarios
• Kilnojamosios prekybos
• Siunčiamosios prekybos
STACIONARIOS PREKYBOS ĮMONĖS
Tai prekybos įmonės laikomos bei turinčios nuolatinę vietą turinys ir pirkėjams laisvai prieinami prekybos objektai. Tai labiausiai paplitusios ir didžiausią reikšmę mažmeninėje prekyboje turinčios įmonės – parduotuvėse. Parduotuvių pagrindinis skyrimosi bruožas yra prekybinės salės – speciali patalpa, skirta prekių pasiūlai demonstruoti ir pirkėjams aptarnauti. Stacionarūs prekybos objektai būtų : kioskai, degalinės, prekybos automatai. Jie papildo parduotuvių...
Šį darbą sudaro 1054 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!