Diplominiai darbai

Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai"

10   (1 atsiliepimai)
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 1 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 2 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 3 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 4 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 5 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 6 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 7 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 8 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 9 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 10 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 11 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 12 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 13 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 14 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 15 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 16 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 17 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 18 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 19 puslapis
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pasak Arvydo Pajuodžio (2002, 7 psl.), rinkodara atsirado ir tobulėjo kaip vartojimo prekes gaminančių pramonės įmonių valdymo rinkoje teorija ir praktika šiose įmonės gaminamų prekių pardavimo politika. Tuo ir galima paaiškinti, kad vadybos vadovėliuose bei kitose publikacijose šios teorijos principai, metodai ir priemonės iš esmės nagrinėjami pramonės įmonių pozicijose, kurį į savo prekių paskirstymo procesą galima įtraukti arba neįtraukti.
Ilgą laiką pramonės įmonės galėjo diktuoti savo sąlygas prekybos įmonėms, daugiau ar mažiau ignoruoti šių įmonių interesus ir be didesnių pastangų pasiekti, kad jos vykdytų gamintojų strategijas. Tačiau XX amžiaus antrojoje pusėje situacija ėmė kisti. Dėl padidėjusios konkurencijos prekyboje, suintensyvėjus koncentracijos procesams, rinkoje labai išaugo prekybos įmonių galia ir jų vaidmuo paskirstymo sferoje . Susikūrė galingos prekybos įmonių sistemos (grupės, tinklai), kurios ėmė pačios kurti ir įgyvendinti savas marketingo strategijas-teigia A. Pajuodis (2002, 23 psl.).
Padidėjusi prekybos įmonių galia ir jų veiklos specifika buvo pagrindinės priežastys, lėmusios savarankiško prekybos marketingo, kaip prekybos įmonių vadybos koncepcijos, atsiradimą. Praėjusio amžiaus aštuntąjį dešimtmetį Vakarų Europoje, pirmiausia Vokietijoje, pasirodė pirmosios publikacijos, kuriose buvo mėginama pramoninio marketingo principus ir metodus pritaikyti prekybos įmonių, daugiausia mažmeninės prekybos, specifikai. Tačiau ilgą laiką teorija buvo atsilikusi nuo praktikos, buvo jaučiama kompleksinio požiūrio į prekybos įmonės marketingo valdymą stoką, tai tam tikru mastu pavyko įveikti tik praėjusio šimtmečio pabaigoje. Pasirodė pirmieji vadovėliai bei mokymo priemonės, skirtos prekybos marketingo studijoms, šią discipliną pradėta dėstyti aukštosiose mokyklose, sparčiai daugėja prekybos marketingo mokslines problemas nagrinėjančių monografijų ir straipsniu. A. Pajuodis (2002, 43 psl.).
Taigi prekybos marketingas palyginti dar labai jauna, besiformuojanti mokslo disciplina. Todėl nėra vieningos nuomones dėl jos turinio, struktūros, atskirų joje nagrinėjamų klausimų traktavimo. A. Pajuodis (2002, 48 psl.).
Publikacijų, nagrinėjančių prekybos marketingo klausimus, verstų į lietuvių kalbą yra labai nedaug. Jų pasigenda ne tik aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentai, dėstytojai, bet ir praktikai. A. Pajuodis (2002, 49 psl.).
Darbo problema – atsakyti į iškilusius klausimus:...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10173 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 6
  • 1. PREKYBINĖS VEIKLOS TEORINIAI ASPEKTAI 8
  • 1.1. Įmonių rūšys 8
  • 1.2. Prekių asortimento politika 14
  • 1.3. Prekybinės veiklos aspektai 18
  • 1.3.1. Prekybos sritys, rūšys ir institucijos 18
  • 1.4. Prekybos ir jos įmonių vieta bei vaidmuo ūkyje 20
  • 2. UAB „ELPA IR PARTNERIAI“ CHARAKTERISTIKA 23
  • 2.1. UAB „Elpa ir partneriai“ prekybinė veikla 25
  • 2.1.1. Įmonės pardavimo strategijos analizė 25
  • 2.1.2. UAB „Elpa ir partneriai“ prekių importo organizavimas 27
  • 2.1.3. Parduotuvės prekybiniai įrengimai 29
  • 2.2. UAB „Elpa ir partneriai“ prekių asortimentas 32
  • 2.2.1. Paklausiausios prekės 34
  • 3. UAB „ELPA IR PARTNERIAI“ ASORTIMENTO IR JO EFEKTYVUMO PREKYBINEI VEIKLAI ANALIZĖ 37
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 42
  • LITERATŪRA 44
  • ŽODYNAS 46
  • PRIEDAI 48

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
48 psl., (10173 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros diplominis darbas
  • 48 psl., (10173 ž.)
  • Word failas 510 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt