Namų darbai

Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė"

10   (1 atsiliepimai)
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 1 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 2 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 3 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 4 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 5 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 6 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 7 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 8 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 9 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 10 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 11 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 12 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 13 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 14 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 15 puslapis
Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė" 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įmonė – AB„Kalnapilis – Tauro grupė“ – tai įmonė, įsteigta 2001 metais AB „Kalnapilis“ ir AB „Vilniaus Tauras“ įmonių susiliejimo metu. Ji priklauso „Danish Brewery Group“ šeimai, kuri „yra dinamiška ir nuolatos auganti tarptautinė kompanija, kurios alaus daryklose Skandinavijoje ir kitur Europoje gaminama daugiau nei 50 prekinių ženklų alaus, eksportuojamo į visų kontinentų šalis“ [4]. Įmonė yra komercinė – pelno siekianti organizacija, kurio viena iš gamyklų yra įsikūrusi Panevėžyje (buvusios įmonėsAB„Kalnapilis“ gamykla) ir Vilniuje (buvusios įmonės AB„Vilniaus Tauras“ gamykla).
Įmonės, kaip ir visos „Danish Brewery Group“ šeimos veikla yra susijusiu su alaus gamyba ir platinimu. „Alaus darykla siūlo įvairiausią asortimentą alaus mėgėjams“[4]. Taip pat įmonė importuoja alų iš Skandinavijos ir kitų Europos šalių, bei jį eksportuoja į jas. Įmonė taip pat eksportuoja alų į Jungtines Amerikos valstijas.
1.2 Pardavimų ir užimamos rinkos dalies dinamika 2003-2005 metais
1.1 lentelė. Įmonės AB"Kalnapilis-Tauro grupė" pardavimai ir eksportas 2003.01-2005.03, tūkst.dal.
Mėnuo
Pardavimų apimtis
Eksportas
Viso
Buteliais
Visos šakos
Rinkos dalis, %
Viso
Buteliais
2003 sausis
386
342
1476
26
12
12
2003 vasaris
349
301
1384
25
14
14
2003 kovas
381
318
1650
23
12
12
2003 balandis
488
423
2034
24
11
11
2003 gegužė
569
493
2356
24
44
44
2003 birželis
501
421
2345
21
7
7
2003 liepa
638
528
3049
21
16
16
2003 rugpjūtis
572
486
2445
23
14
14
2003 rugsėjis
470
405
2005
23
13
13
2003 spalis
381
326
1762
22
7
7
2003 lapkritis
369
319
1610
23
2
2
2003 gruodis
468
406
1998
23
3
3
2004 sausis
322
283
1372,3
23
3
3
2004 vasaris
300
252
1441,4
21
1
1
2004 kovas
431
373
1820
24
6
6
2004 balandis
523
463
2272
23
3
3
2004 gegužė
476
413
2156
22
13
13
2004 birželis
790
710
2889
27
6
6
2004 liepa
749
664
2800
27
43
43
2004 rugpjūtis
658
573
2738
24
32
32
2004 rugsėjis
510
445
2091
24
16
16
2004 spalis
480
420
1995
24
8
8
2004 lapkritis
428
372
1827
23
19
19
2004 gruodis
447
383
2019
22
25
25
2005 sausis
334
288
1454
23
8
8
2005 vasaris
348
298
1504
23
16
16
2005 kovas
424
364
1862
23
5
5
Šaltinis: Lentelė sudaryta remiantis šaltinio 5 šaltiniu ir atliktais .papildomais skaičiavimais
1.1 lentelėje pateikti duomenys apie įmonės pardavimus Lietuvoje ir eksportą 2003-2005 metų kovo mėnesį, tūkst.. dekalitrų.
Remiantis 1 lentelės duomenimis, 1.1 paveiksle pavaizduota įmonės pardavimų Lietuvoje ir eksporto dinamika. Įmonė neeksportuoja alaus kitoje taroje. Visas eksportuojamas alus yra išpilstytas į butelius.
1.1 pav. AB„Kalnapilis-Tauro grupė“ pardavimai 2003m. sausio – 2005 kovo mėnesį., tūkst. dal.
Remiantis 1.1 paveikslu galima pastebėti įmonės pardavimų sezoniškumą. Ir 2003 ir 2004 metais, didžiausios pardavimų apimtys Lietuvoje buvo pasiektos vasaros laikotarpiu. Žemiausios pardavimų apimtys buvo pasiektos žiemą. Tai galima paaiškinti tuo, kad alus yra sezoninė prekė ir jo perkama daugiau šiltuoju metų laikotarpiu. Tą pačią sezoniškumo tendenciją galima pastebėti ir analizuojant eksporto apimtis. Daugiausiai alaus įmonė eksportavo 2003 metų gegužės ir 2004 metų liepos, rugpjūčio bei...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4210 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1 Trumpa įmonės charakteristika 3
  • 1.1 Įmonės veiklos pobūdis 3
  • 1.2 Pardavimų ir užimamos rinkos dalies dinamika 2003-2005 metais 3
  • 1.3 Konkurentai 5
  • 1.4 Tikslinis segmentas 6
  • 1.5 Pozicionavimo strategija 6
  • 2 Įmonės vykdomos kainodaros politikos analizė 7
  • 2.1 Kainodaros strategija ir kainos nustatymo metodas 7
  • 2.2 Taikomos nuolaidos ir kiti taktiniai sprendimai 7
  • 3 Įmonės kainodarą įtakojančių veiksnių analizė 8
  • 3.1 Vidiniai veiksniai 8
  • 3.2 Išoriniai veiksniai 8
  • 4 Įmonės kainodaros ir kitų marketingo komplekso elementų ryšys 10
  • 4.1 Kaina ir prekė 10
  • 4.2 Kaina ir rėmimas 10
  • 4.3 Kaina ir paskirstymas 10
  • 5 Įmonės SWOT analizė kainodaros požiūriu 11
  • 5.1 Pranašumai 11
  • 5.2 Trūkumai 11
  • 5.3 Grėsmės ir galimybės rinkos požiūriu 11
  • 6 Įmonės kainodaros strateginių sprendimų nustatymas 12
  • 6.1 Kainodaros strategijos nustatymas 12
  • 6.2 Kainodaros tikslo nustatymas 12
  • 6.3 Kainodaros metodo parinkimas 12
  • 7 Įmonės kainodaros taktinių sprendimų numatymas 13
  • 7.1 Nuolaidų (ir/ar priemokų) parinkimas 13
  • 7.2 Nuolaidų sistemos kūrimas 13
  • Išvados 14
  • Literatūra 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (4210 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 16 psl., (4210 ž.)
  • Word failas 250 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt