Referatai

Kainos struktūra ir tipai

9.0   (3 atsiliepimai)
Kainos struktūra ir tipai 1 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 2 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 3 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 4 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 5 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 6 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 7 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 8 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 9 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 10 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 11 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 12 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 13 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 14 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 15 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 16 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 17 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 18 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 19 puslapis
Kainos struktūra ir tipai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius. Kaina yra tarsi barometras, rodantis prekės trūkumą ar jos perteklių, palyginti su visuomenės poreikiu rinkoje. Tai svarbus kiekvienos firmos rodiklis, nes pagrindinė jos funkcija - garantuoti įplaukas iš prekių pardavimo. Be to, kaina labai svarbi ir prekių vartotojams, todėl ji nulemia santykius tarp firmos bei prekių rinkos. Taigi, mūsų darbo tikslas – atskleisti kainos svarbą, jos sudedamąsias dalis, išskirti kainų tipus remiantis praktiniais pavyzdžiais.
Rinkos sąlygomis kainų teorijos ir praktikos plėtojimo klausimai itin svarbūs, todėl šiame darbe mes apžvelgėme kainodaros svarbiausią elementą – kainą, kaip vartotojai ir pardavėjai suvokia kainą ir vertę, kainos struktūrą, savo nuožiūra išskyrėme keletą kainos tipų, bei apžvelgėme kainos reikšmę.
Rašant darbą rėmėmės įvairiais šaltiniais, daugiausiai užsienio moksline literatūra, nes lietuvių kalba neradome kainų tipų ir struktūros analizės.
1. Kainos samprata vartotojo ir pardavėjo atžvilgiu
Prekės patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą vadinamas kaina.
Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Todėl kaina yra pagrindinė viso prekinio ūkio reguliuotoja. Prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyksta remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia padidinti, ar sumažinti. paklausos ir pasiūlos dėsnis yra pagrindinis rinkos mainų, taip pat ir kainų dėsnis. Kainų mechanizmas padeda pasiūlą pritaikyti prie paklausos.
Ekonomikos teorijoje aptinkamas toks kainos apibrėžimas.
Kaina - tai piniginė prekės vertės išraiška.
Šiuo apibrėžimu nusakoma atskiros prekės kaina. Tačiau kaina yra ir vienas iš marketingo komplekso elementų. Marketingo požiūriu kainos apibrėžimas būtų toks:
Kaina - tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu.1
Kaina - tai paslaugos vertės piniginė išraiška. Ji apibūdina organizacijos veiklos rezultatus ir rodo, ar piniginį jų įvertinimą pripažįsta pirkėjas (rinka).
1.1 Kainos samprata vartotojo atžvilgiu
Taigi vartotojo požiūriu kaina (kurią jis...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7209 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Santrauka 3
  • 1. Kainos samprata vartotojo ir pardavėjo atžvilgiu 4
  • 1.1 Kainos samprata vartotojo atžvilgiu 4
  • 1.2 Kainos samprata pardavėjo atžvilgiu 5
  • 2. Kainos struktūra 7
  • 2.1 Kainos struktūra gamybinėje įmonėje 7
  • 2.2 Kainos struktūra prekybinėje įmonėje 8
  • 2.3 Kainos struktūra paslaugų sferoje 8
  • 3. Kainos tipai 12
  • 3.1 Mažmeninės kainos 13
  • 3.2 Lengvatinės kainos 14
  • 3.3 Lanksčiosios kainos 14
  • 3.4 Keistos kainos 16
  • 4. Kainos reikšmė 20
  • Išvados 22
  • Literatūros sąrašas 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (7209 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 23 psl., (7209 ž.)
  • Word failas 458 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt