Kursiniai darbai

Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose

10   (1 atsiliepimai)
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 1 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 2 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 3 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 4 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 5 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 6 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 7 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 8 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 9 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 10 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 11 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 12 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 13 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 14 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 15 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 16 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 17 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 18 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 19 puslapis
Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Per pastaruosius dešimtmečius kultūra iš izoliuoto nuo visuomenės problemų elitinio ir nuolat skurstančio fenomeno tapo vis dažniau minima kaip kultūros pramonės, naujosios ekonomikos, visuomenės gyvenimo kokybės, pramogų ir laisvalaikio verslo sudedamoji dalis. Augančioje konkurencinėje aplinkoje, kai siūloma vis daugiau laisvalaikio praleidimo alternatyvų ir pastebima akivaizdi vartotojų poreikių dinamika, yra daug svarbių elementų, kuriuos kultūros įstaigos1 turi apsvartyti. Tad labai svarbūs tampa rinkodaros tyrimai, laiku užčiuopiantys esminius kultūros verslui klientų elgsenos, publikos skonio, laiko dvasios ir vertybinių visuomenės vaizdinių pokyčius.
Iki šiol Lietuvoje buvo atlikta kultūros sociologijos tyrimų (pvz.: kiekybinis tyrimas: „Lietuvos gyventojų kultūriniai poreikiai: kultūros įstaigų vertinimas ir lankymas“) , tačiau kiekybiniai duomenys vartotojų motyvacijų atskleisti negali. Siekiant išsiaiškinti vartojų elgseną (nuomones, įvaizdžius, sprendimus, poreikius, elgesį, gyvenimo stilius), tikslinga naudoti kokybinius rinkodaros tyrimus, kurių tikslas – ištirti užslėptas, glūdinčias pasąmonėje vartotojų motyvacijas ir kurie yra plačiai taikomi verslo įmonių veikloje. Tiesa, kokybiniai tyrimai taikomi kultūriniams vartojų poreikiams nustatyti (pvz.: „Jurbarko rajono kultūros lauko kokybis tyrimas“), tačiau šie tyrimai yra socialinio pobūdžio ir neatitinka šio darbo temos. Informacijos apie kokybinių rinkodaros tyrimų taikymą Lietuvos kultūros įstaigų veikloje, nepavyko rasti. Todėl šio darbo tikslas - išanalizuoti kokybinių rinkodaros tyrimų efektyvumą bei aptarti pritaikymo galimybes Lietuvos kultūros įstaigų veikloje.
Tyrimo objektas. Kokybinių rinkodaros tyrimų koncepcija kultūros įstaigų veikloje.
Analizuojant mokslinėse studijose rekomenduojamą kokybinių rinkodaros tyrimų taikymą, galimybes bei įtaką įstaigų veiklos praktikoje, taikoma sisteminė mokslinės literatūros analizė.
Atliekant empirinę situacijos analizę taikomas kokybinis tyrimas. Norint suvokti kokybinių rinkodaros tyrimų aspektus ir efektyvumą pasitelkiamas fokus grupių diskusijos metodas.
Surinkti duomenys analizuojami, lyginami tarpusavyje ir su teorinėje dalyje pateiktomis teorijomis.
Darbo struktūra:
1 dalyje apžvelgiami kultūros įstaigų veiklos principai vadybos kontekste: kultūros kaip vadybos objekto ypatumai, rinkodaros veiksnių taikymo galimybės, rinkodaros tyrimų taikymo sferos ir galima nauda. Taip pat nustatomos problemos, trukdančios efektyviai taikyti tyrimus.
2 dalyje supažindinama su kokybiniais rinkodaros tyrimais: kokybinių tyrimų metodais, jų naudojimo kryptimis bei teikiama nauda įstaigos efektyviai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7426 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS4
  • PAVEIKSLŲ IR LENTELIŲ SĄRAŠAS..6
  • I. RINKODAROS YPATUMAI KULTŪROS ĮSTAIGŲ VEIKLOJE..7
  • I.1. Kultūros įstaigos kaip vadybos objektas..7
  • I.2. Rinkodaros tyrimų reikšmė.7
  • I.2.1. Tyrimų sritys ir jų pritaikymo galimybės8
  • I.2.2. Rinkodaros tyrimų reikšmė vadybai10
  • I.3. Rinkodaros tyrimų taikymo problemos..10
  • II. KOKYBINIAI RINKODAROS TYRIMAI IR JŲ REIKŠMĖ13
  • II.1. Rinkodaros informacijos šaltinių rūšys ir jos rinkimas13
  • II.2. Kiekybinių ir kokybinių rinkodaros tyrimų lyginamoji analizė..14
  • II.3. Kokybinio tyrimo metodų naudojimo kryptys.16
  • II.4. Kokybinių tyrimų klasifikacija16
  • II.5. Kokybinių tyrimų metodai.17
  • II.5.1. Fokus grupės..17
  • II.5.1.1. Fokus grupės metodo taikymas18
  • II.5.1.2. Fokus grupių tipai..18
  • II.5.1.3. Fokus grupių diskusijos planavimas.18
  • II.5.1.4. Fokus grupės modifikacijos..19
  • II.5.1.5. Pagrindiniai fokus grupių sėkmės faktoriai..20
  • II.5.1.6. Fokus grupių trūkumai ir privalumai21
  • II.5.2. Giluminis interviu22
  • II.5.2.1. Giluminio interviu vykdymo technika.22
  • II.5.2.2. Giluminio interviu vykdytojas.22
  • II.5.2.3. Giluminio interviu privalumai ir trūkumai.23
  • II.5.2.4. Fokus grupių ir giluminių interviu palyginimas..23
  • II.5.3. Projekcinės technikos.24
  • II.5.3.1. Projekcinės technikos būdai24
  • II.5.3.1.1. Asociacijų technika.24
  • II.5.3.1.2. Užbaigimo technikos.25
  • II.5.3.1.3. Konstravimo technikos.26
  • II.5.3.1.4. Išraiškingumo technikos..26
  • II.5.3.1.5. Kitos technikos..27
  • II.5.3.2. Projekcinių technikų privalumai ir trūkumai.27
  • II.6. Kokybinių tyrimų metodų palyginimas..28
  • II.7. Septyni kokybinų rinkodaros tyrimų planavimo etapai..29
  • II.8. Sėkmingo rinkodaros tyrimo reikalavimai.30
  • III. KOKYBINIS TYRIMAS LIETUVOS KULTŪROS ĮSTAIGOJE32
  • IŠVADOS..33
  • LITERATŪRA36
  • 1 PRIEDAS37
  • 2 PRIEDAS39

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
38 psl., (7426 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 38 psl., (7426 ž.)
  • Word failas 359 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt