Per pastaruosius dešimtmečius kultūra iš izoliuoto nuo visuomenės problemų elitinio ir nuolat skurstančio fenomeno tapo vis dažniau minima kaip kultūros pramonės, naujosios ekonomikos, visuomenės gyvenimo kokybės, pramogų ir laisvalaikio verslo sudedamoji dalis. Augančioje konkurencinėje aplinkoje, kai siūloma vis daugiau laisvalaikio praleidimo alternatyvų ir pastebima akivaizdi vartotojų poreikių dinamika, yra daug svarbių elementų, kuriuos kultūros įstaigos1 turi apsvartyti. Tad labai svarbūs tampa rinkodaros tyrimai, laiku užčiuopiantys esminius kultūros verslui klientų elgsenos, publikos skonio, laiko dvasios ir vertybinių visuomenės vaizdinių pokyčius.
Iki šiol Lietuvoje buvo atlikta kultūros sociologijos tyrimų (pvz.: kiekybinis tyrimas: „Lietuvos gyventojų kultūriniai poreikiai: kultūros įstaigų vertinimas ir lankymas“) , tačiau kiekybiniai duomenys vartotojų motyvacijų atskleisti negali. Siekiant išsiaiškinti vartojų elgseną (nuomones, įvaizdžius, sprendimus, poreikius, elgesį, gyvenimo stilius), tikslinga naudoti kokybinius rinkodaros tyrimus, kurių tikslas – ištirti užslėptas, glūdinčias pasąmonėje vartotojų motyvacijas ir kurie yra plačiai taikomi verslo įmonių veikloje. Tiesa, kokybiniai tyrimai taikomi kultūriniams vartojų poreikiams nustatyti (pvz.: „Jurbarko rajono kultūros lauko kokybis tyrimas“), tačiau šie tyrimai yra socialinio pobūdžio ir neatitinka šio darbo temos. Informacijos apie kokybinių rinkodaros tyrimų taikymą Lietuvos kultūros įstaigų veikloje, nepavyko rasti. Todėl šio darbo tikslas - išanalizuoti kokybinių rinkodaros tyrimų efektyvumą bei aptarti pritaikymo galimybes Lietuvos kultūros įstaigų veikloje.
Tyrimo objektas. Kokybinių rinkodaros tyrimų koncepcija kultūros įstaigų veikloje.
Analizuojant mokslinėse studijose rekomenduojamą kokybinių rinkodaros tyrimų taikymą, galimybes bei įtaką įstaigų veiklos praktikoje, taikoma sisteminė mokslinės literatūros analizė.
Atliekant empirinę situacijos analizę taikomas kokybinis tyrimas. Norint suvokti kokybinių rinkodaros tyrimų aspektus ir efektyvumą pasitelkiamas fokus grupių diskusijos metodas.
Surinkti duomenys analizuojami, lyginami tarpusavyje ir su teorinėje dalyje pateiktomis teorijomis.
Darbo struktūra:
1 dalyje apžvelgiami kultūros įstaigų veiklos principai vadybos kontekste: kultūros kaip vadybos objekto ypatumai, rinkodaros veiksnių taikymo galimybės, rinkodaros tyrimų taikymo sferos ir galima nauda. Taip pat nustatomos problemos, trukdančios efektyviai taikyti tyrimus.
2 dalyje supažindinama su kokybiniais rinkodaros tyrimais: kokybinių tyrimų metodais, jų naudojimo kryptimis bei teikiama nauda įstaigos efektyviai...
Šį darbą sudaro 7426 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!