Rinkodaros tyrimai (marketing research) Veiklos rūšis, kuri informacijos dėka susieja vartotoją, pirkėją ir visuomenę su rinkodaros specialistu. Gauta informacija yra naudojama išaiškinti ir nustatyti rinkodaros galimybes ir problemas; sukurti, tobulinti ir įvertinti rinkodaros veiksmus; analizuoti jos veiklą ir geriau suvokti patį rinkodaros procesą.
Rinkodaros tyrimai - tai veiklos rūšis, kuri informacijos dėka sujungia vartotoją, pirkėją ir visuomenę su rinkodarininku. Gauta informacija yra naudojama išaiškinti ir nustatyti rinkodaros galimybes ir problemas; sukurti, tobulinti ir įvertinti rinkodaros veiksmus; analizuoti jos veiklą ir geriau suvokti pati rinkodaros procesą. Rinkodaros tyrėjai detalizuoja jiems reikalingos informacijos pobūdį, kad galėtų imtis tam tikros rinkodaros veiklos, parengia informacijos rinkimo metodiką ir vadovauja duomenų rinkimui, analizuoja rezultatus ir pateikia juos užsakovui.
Rinkodaros tyrėjai imasi įvairiausios veiklos: tiria rinkos potencialą ir atlieka rinkos dalies tyrimus, klientų pasitenkinimo bei pirkimo planų studijas. Tokių tyrimų reikia kiekvienam rinkodarininkui. Šiuos tyrimus gali atlikti bendroves tyrimų padalinys ar kas nors kitas. Nors dauguma didelių bendrovių turi savo rinkodaros tyrimų padalinius, dažnai pasinaudojama kitomis firmomis, kurios parengia specialias studijas ir atlieka specifines užduotis. Bendrovė, neturinti tyrimų skyriaus, yra priversta pirkti tokias paslaugas iš kitų firmų.
Glaudžiai bendradarbiaudami rinkodaros vadovas ir tyrėjas tiksliai apibudina problemą ir prieina prie bendro sutarimo dėl tyrimo tikslų. Vadovas žino, kokiam sprendimui priimti reikalinga informacija, o tyrėjas išmano, kaip atlikti rinkodaros tyrimą ir kaip gauti informaciją. Vadovai turi būti gerai susipažinę su rinkodaros tyrimu, kad padėtų tyrėjui planuoti ir apdoroti tyrimo rezultatus. Jei vadovai prastai išmano rinkodaros tyrimą, jie gali gauti neteisingą informacija, padaryti klaidingas išvadas ar užsiprašyti labai brangiai kainuojančios informacijos. Šiame darbo etape privalo dalyvauti patyrę rinkodaros tyrimų specialistai, žinantys, kokias problemas turi spręsti vadovas. Jie turi padėti vadovui apibrėžti savo problemą ir pasiūlyti būdus, kaip tyrimas padėtų jam priimti teisingesni sprendimą.
Apibudinti problemą ir tyrimo tikslus dažnai būna pats sunkiausias viso tyrimo proceso etapas. Galbūt vadovas žino, kad bendroves veikloje yra...
Šį darbą sudaro 3684 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!