Referatai

Rinkodaros tyrimai

10   (3 atsiliepimai)
Rinkodaros tyrimai 1 puslapis
Rinkodaros tyrimai 2 puslapis
Rinkodaros tyrimai 3 puslapis
Rinkodaros tyrimai 4 puslapis
Rinkodaros tyrimai 5 puslapis
Rinkodaros tyrimai 6 puslapis
Rinkodaros tyrimai 7 puslapis
Rinkodaros tyrimai 8 puslapis
Rinkodaros tyrimai 9 puslapis
Rinkodaros tyrimai 10 puslapis
Rinkodaros tyrimai 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Rinkodaros tyrimai (marketing research) Veiklos rūšis, kuri informacijos dėka susieja vartotoją, pirkėją ir visuomenę su rinkodaros specialistu. Gauta informacija yra naudojama išaiškinti ir nustatyti rinkodaros galimybes ir problemas; sukurti, tobulinti ir įvertinti rinkodaros veiksmus; analizuoti jos veiklą ir geriau suvokti patį rinkodaros procesą.
Rinkodaros tyrimai - tai veiklos rūšis, kuri informacijos dėka sujungia vartotoją, pirkėją ir visuomenę su rinkodarininku. Gauta informacija yra naudojama išaiškinti ir nustatyti rinkodaros galimybes ir problemas; sukurti, tobulinti ir įvertinti rinkodaros veiksmus; analizuoti jos veiklą ir geriau suvokti pati rinkodaros procesą. Rinkodaros tyrėjai detalizuoja jiems reikalingos informacijos pobūdį, kad galėtų imtis tam tikros rinkodaros veiklos, parengia informacijos rinkimo metodiką ir vadovauja duomenų rinkimui, analizuoja rezultatus ir pateikia juos užsakovui.
Rinkodaros tyrėjai imasi įvairiausios veiklos: tiria rinkos potencialą ir atlieka rinkos dalies tyrimus, klientų pasitenkinimo bei pirkimo planų studijas. Tokių tyrimų reikia kiekvienam rinkodarininkui. Šiuos tyrimus gali atlikti bendroves tyrimų padalinys ar kas nors kitas. Nors dauguma didelių bendrovių turi savo rinkodaros tyrimų padalinius, dažnai pasinaudojama kitomis firmomis, kurios parengia specialias studijas ir atlieka specifines užduotis. Bendrovė, neturinti tyrimų skyriaus, yra priversta pirkti tokias paslaugas iš kitų firmų.
Glaudžiai bendradarbiaudami rinkodaros vadovas ir tyrėjas tiksliai apibudina problemą ir prieina prie bendro sutarimo dėl tyrimo tikslų. Vadovas žino, kokiam sprendimui priimti reikalinga informacija, o tyrėjas išmano, kaip atlikti rinkodaros tyrimą ir kaip gauti informaciją. Vadovai turi būti gerai susipažinę su rinkodaros tyrimu, kad padėtų tyrėjui planuoti ir apdoroti tyrimo rezultatus. Jei vadovai prastai išmano rinkodaros tyrimą, jie gali gauti neteisingą informacija, padaryti klaidingas išvadas ar užsiprašyti labai brangiai kainuojančios informacijos. Šiame darbo etape privalo dalyvauti patyrę rinkodaros tyrimų specialistai, žinantys, kokias problemas turi spręsti vadovas. Jie turi padėti vadovui apibrėžti savo problemą ir pasiūlyti būdus, kaip tyrimas padėtų jam priimti teisingesni sprendimą.
Apibudinti problemą ir tyrimo tikslus dažnai būna pats sunkiausias viso tyrimo proceso etapas. Galbūt vadovas žino, kad bendroves veikloje yra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3684 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1 Rinkodaros tyrimai 3
  • 2 Rinkodaros tyrimų procesas 3
  • 2.1 Problemos ir tyrimo tikslų apibūdinimas 3
  • 2.2 Tyrimo plano sudarymas 4
  • 2.2.1 Tyrimo plano pateikimas 4
  • 2.3 Tyrimo plano vykdymas 4
  • 2.4 Rezultatų interpretavimas ir pateikimas 5
  • 3 Antriniai duomenys 5
  • 3.1 Antrinių duomenų rinkimas 5
  • 3.2 Komercinių duomenų šaltiniai 5
  • 3.3 Tiesioginės duomenų bazės ir Interneto duomenų šaltiniai 6
  • 3.4 Antrinių duomenų privalumai ir trūkumai 6
  • 3.5 Pirminių duomenų rinkimo planavimas 6
  • 4 Tyrimų būdai 7
  • 4.1 Mechaninio stebėjimo būdas 7
  • 4.2 Apklausų būdai 8
  • 4.3 Tiesioginė ir netiesioginė apklausa 8
  • 4.3.1 Apklausų trūkumai 8
  • 4.4 Eksperimentinis tyrimas 8
  • 5 Tarptautiniai tyrimai 9
  • 6 Antrinių duomenų rinkimas užsienio rinkose 9
  • Literatūros sąrašas 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (3684 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 11 psl., (3684 ž.)
  • Word failas 116 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt