Rinkodaros žinių ir patirties reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiens vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar pslaugas siūlanti įmonė.
Daugelis žmonių , pasirinkdami įvairius sprendimus dalyvauja rinkodaroje ir patiria jos poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai, ir vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Dėl to rinkodaros žinios yra naudingos ir reikalingos.
Marketingo tyrimas – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Marketinginė veikla yra neatsiejama sėkmingai veikiančios įmonės dalis. Nuo jos tiesiogiai priklauso galutinis įmonės veiklos rezultatas – pelnas. Kuo sėkmingesnė marketinginė veikla, tuo pasiekiami geresni rezultatai. Tam kad sėkmingai būtų vykdoma marketinginė veikla, būtina paruošti įmonės marketingo planą. Šiame darbe aš paruošiau „Kauno teritorinės statistikos valdybos“, naujos pasiūlytos paslaugos marketingo planą.
Objektas: Kauno teritorinė statistikos valdyba.
Kursinio darbo problema: Teisinės, politinės ir kitos aplinkos negatyvi įtaka statistinių duomenų rinkimui.
Tikslas: Išanalizuoti įmonės veiklą ir parengti rinkodaros planą.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą.
2. Apibrėžti įmonės misiją ir tikslus.
3. Apibūdinti verslo įmonės pardavimų prognozavimą.
4. Atlikti įmonės perspektyvų tyrimą.
5. Numatyti marketingo priemonių veiksmų planą.
6. Sudaryti SWOT lentelę, ją analizuoti.
7. Nustatyti tikslinę rinką ir pasirinkti rinkodaros strategiją.
Darbo objektas: Kauno TSV veiklos planavimas.
Metodas: mišrus.
Informacijos šaltinių apžvalga: Pagrindinis šaltinis, kuriuo rėmiausi – B. Alborovienė. Marketingas. – V., 2002. Taip pat rėmiausi Statistikos departamento prie LR vyriausybės. 2005 m. veiklos ataskaita. Statistikos departamento 2005-2007 m. veiklos strategija.
1. VERSLO APLINKA
1.1. Marketingo aplinka
Rinkodara – tai prekių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Rinkodaros aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.
Rinkodaros aplinka skirstoma į: mikroaplinką ir makroaplinką.
Makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Į makroaplinką įeina:
• Ekonominė
• Socialinė ir kultūrinė
• Politinė ir teisinė
• Mokslinė ir technologinė
• Gamtinė aplinka.
Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis...
Šį darbą sudaro 8628 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!