• Išdėstymas laike;
Dėl šių dviejų planavimo savybių kartais nukenčia netgi labai sėkmingai savo veiklą plėtojančios įmonės.
Darbo tikslas:
Atlikti UAB „x“ rinkos analizę, išskirti jos pagrindinius sėkmės veiksnius. Išnagrinėti pagrindinius šios rinkos dalyvius bei išskirti jų pagrindines charakteristikas.Palyginti UAB “x” ir pagrindinių konkurentų ypatybes ir pozicijas druskos rinkoje. Šiame darbe taip pat atliekama druskos rinkos makroaplinkos analizė, UAB “x” vidaus veiksnių analizė.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti įmonės misiją;
2. Nustatyti įmonės tikslus;
3. Išanalizuoti įmonės makroaplinką;
4. Ištirti rinkodaros strategiją;
5. Palyginti druskos rinką Lietuvoje ir UAB “x” užimamas pozicijas;
1. UAB „X“
TRUMPA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA
Uždaroji akcinė bendrovė “x” veiklą pradėjo 1994 metais. Pagrindinė bendrovės veiklos sfera – didmeninė prekyba cheminėmis žaliavomis ir druska. Taip pat vystoma statybos medžiagų, tekstilės žaliavų prekyba, antrinių žaliavų surinkimo ir utilizacijos projektai. Nuo savo veiklos pradžios užmegzti ilgalaikiai ir patikimi verslo ryšiai su stambiomis pramonės įmonėmis, druskos, cheminių, statybinių, tekstilės medžiagų vartotojais ir tiekėjais Rusijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Vengrijoje, Suomijoje ir kt. šalyse. UAB “x” yra Baltijos Chemijos Grupė narė bei daugumos stambiausių Lietuvos pramonės įmonių žaliavų tiekėja. Taip pat UAB “x“ intensyviai plėtoja bendradarbiavimą su Vakarų Europos ir Skandinavijos kompanijomis. Bendrovė Lietuvos gamintojams žinoma kaip druskos tiekėja, šį produktą įmonė parduoda nuo 1992m.
2. ĮMONĖS MISIJA
„Bendrovės misijos apibrėžime turėtų būti suformuluota jos vizija ir veiklos kryptis artimiausiems 10 – 20 metų. Misijos apibrėžimas neturėtų būti keičiamas kas keleri metai, reaguojant į kiekvieną verslo aplinkos pokytį. Tačiau bendrovė privalo iš naujo apibrėžti savo misiją, jei ji prarado įtaigumą arba jau nebenusako optimalaus bendrovės kurso.“ Bendrovės misija turi būti paversta strateginiais tikslais, kurias remsis vadovai savo veikloje. Kiekvienas bendrovės vadybininkas privalo žinoti savo uždavinius ir būti atsakingas už jų įgyvendinimą...Didinti pelną tampa dar vienu svarbiausiu verslo tikslų. Misija nusako bendrovės filosofiją ir veiklos kryptį, o strateginiai uždaviniai yra pamatuoti tikslai. Tad konkretesnė įmonės veikla apibrėžiama formuluojant įmonės tikslus.
UAB „x“ misija:
• Druskos gamintojo vardo...
Šį darbą sudaro 3112 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!