keičia savo sąlygas mažmeninė prekyba. Todėl didmeniniai prekybininkai atlieka rinkos tyrimus, rengia marketingo programas. Vartotojų segmentų analizė: kokias parduotuvės dažniausiai renkasi kiekvienas atskirai ir tam tikras vartotojų segmentas? ar jie renkasi dideles ar mažesnes parduotuves,nuo ko tai priklauso? kas kiek laiko eina apsipirkti? kokias prekes dažniausiai renkasi: kokybiškas ar nelabai kokybiškas ir pigesnes prekes. Pagrindinės pardavimų organizavimo funkcijos: analitinė: makroaplinkos veiksnių, vartotojų, produkcijos ir konkurentų, įmonės organizacinės struktūros ir visos vidinės ir išorinės aplinkos tyrimo, vartotojų poreikių nustatymo, rinkos segmentavimo, gamybinė kuriamoji: naujos produkcijos, technologijų diegimo, materialinio aprūpinimo, logistikos, produkcijos ir įpakavimo standartizavimo bei unifikavimo, kokybės valdymo ir konkurencingumo užtikrinimo, realizavimo ar pardavimų organizavimo: įvaizdžio ir reputacijos kūrimo, produkcijos teritorinio, laiko, kiekio ir kokybės paskirstymo, aptarnavimo, paklausos formavimo ir pardavimo rėmimo, įskaitant tiesioginius kontaktus su vartotoju, reklamą, pardavimo skatinimo priemones ir visuomeninių santykių palaikymą, kainodarą, fizinę ir teisinę apsaugą bei draudimą, valdymo organizavimo ir kontrolės: operatyvaus ir strateginio planavimo, rinkodaros informacinio aprūpinimo, komunikacinės sistemos, komercinės veiklos kontrolės, įskaitant grįžtamojo ryšio užtikrinimą ir įgyvendinamų priemonių koregavimą. Pardavimo formos: Tiesioginis (asmeninis) – tai seniausi ir efektyviausi santykiai tarp pirkėjo ir pardavėjo. Tiesioginis pardavimas naudojamas parduodant gamybos priemones t.y. gaminius, kurie reikalauja išsamaus paaiškinimo ar aukštos aptarnavimo kultūros. Netiesioginis – ne pardavėjas aplanko klientą, bet klientas aplanko pardavėją. Keletas šių alternatyvų: pardavimas iš katalogų; pardavimas telefonu; pardavimas per parduotuvę; telepardavimas; prekyba paštu. Tinklinis marketingas atsirado iš tiesioginės prekybos gelmių ir seniai tapo informacijos perdavimo šaltiniu - tai prekybos būdas, kuris platintojui (distributoriui) leidžia iš tiesioginės prekybos sukurti sau verslą. Tinkliniame marketinge užsiėmus vien prekių pardavimu neįmanoma turėti didelių pajamų, reikia kurti savo tinklą (įtraukti kitus žmones). Tiesioginė prekyba – tai ir tinklinis marketingas, ir “vienas – vienam”, “vienas – daugeliui”, ir prekyba pagal katalogus, ir telemarketingas ir kartu tiesioginis marketingas. Mažmeninės prekybos įmonės skirstomos į: Stacionarines: parduotuvės, kioskai, degalinės, prekybos automatai. kilnojamosios prekybos-apima...
Šį darbą sudaro 4072 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!