Kruopščiai ir tikslingai atlikti marketingo tyrimai padeda aiškiai identifikuoti kylančias problemas įmonėse ir padeda laiku suspėti sukurti teisingas marketingo strategijas, įvairius planavimus, padėsiančius įmonei išspręsti kylančius sunkumus.
Lietuvą ir Europą ištikusi ekonominė krizė, skaudžiai paveikė jau ne vieną įmonę ar organizaciją. Marketingo specialistai kibo į darbą kaip niekada. Ką daryti? Kaip išlikti? Kiek dar galima uždirbti? Ar išvis galime uždirbti? Tai daugybė klausimų, kuriuos šiandien užduoda sau kiekvienas verslininkas.
Šiuo sunkmečio laikotarpiu išliks tik tie, kurie mokės tinkamai reaguoti į vartotojų lūkesčius, jų pinigines galimybes, sugebės protingai suplanuoti marketingo planus, nebus „užtrypti“ padidintų mokesčių.
Pasirinkau analizuoti įmonę, kurioje dirba mano vyras, nes pati šiuo metu nedirbu, o pastaroji įmonė, kurioje dirbau yra viešojo maitinimo.
Tyrimo objektas: UAB Autovytaras užsiimantis Mitsubishi markės automobilių importavimu ir prekyba Lietuvoje (Vilniuje).
Darbo tikslas: Ištirti UAB Autovytaro marketingo aplinką, ją išanalizuoti pagal marketingo kompleksų elementus apibūdinančius veiksnius.
Uždaviniai:
• ištirti vietą, pagal įmonės vietą lemiančius veiksnius;
• išanalizuoti prekių ir paslaugų asortimentą, pagal asortimento formavimą lemiančius veiksnius;
• atlikti kainų analizę ir nurodyti įmonėje taikomos kainodaros strategiją;
• apibūdinti rėmimą;
• atlikti įmonės SSGG analizę;
ĮMONĖS TIPAS
Darbe analizuojama įmonė UAB „Autovytaras“ pakankamai žinoma dėl to, kad ji yra Mitsubishi ženklo automobilių viena pagrindinių pardavėjų Lietuvoje (yra dar 1 salonas Vilniuje ir 5 kituose didžiausiuose Lietuvos miestuose). Tai mažmeninės prekybos automobiliais įmonė. UAB Autovytaras savo veiklą pradėjo 1997m. Bendrovė užsiima naujų Mitsubishi markės automobilių importavimu ir prekyba, taip pat prekiauja atsarginėmis detalėmis, bei aksesuarais, teikia serviso paslaugas Mitsubishi automobiliams.
Nuo 2007m lapkričio mėnesio UAB Autovytaras priklauso garsiai kompanijai „Inchcape”, kuri įkurta 1847 m. ir yra viena lyderiaujančių pasaulyje nepriklausoma tarptautinė prekybos automobiliais bendrovė, vykdanti savo veiklą beveik 30 valstybių. Centrinė „Inchcape PLC“ būstinė įsikūrusi Londone, Didžiojoje Britanijoje. 2006 m. „Inchcape“ grupės įmonių apyvarta siekė apie 24 mlrd. Lt. Baltijos šalyse „Inchcape” prekiauja „BMW”, „Ford”, „Hyundai”, „Isuzu“, „Jaguar”, „Land Rover”, „Mazda”, „Mitsubishi” automobiliais.
UAB Autovytaro pardavimo salonai Vilniuje: P. Žadeikos g....
Šį darbą sudaro 2931 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!