Namų darbai

Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 1 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 2 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 3 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 4 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 5 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 6 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 7 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 8 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 9 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 10 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 11 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 12 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 13 puslapis
Marketingo socialinė ir kultūrinė aplinka 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS Error! Bookmark not defined.
Pastarųjų metų politiniai, socialiniai ir ekonominiai pokyčiai pakeitė per daugelį metų šalyje susiklosčiusias demografines tendencijas. Demografiniai procesai įgavo naujų bruožų: labai sumažėjo gimstamumas, o mirtingumas padidėjo. Lietuvos kultūrinei aplinkai būdingi pagrindiniai kultūrinės aplinkos bruožai bei jų kitimo tendencijos. Reikia atkreipti dėmesį į kai kuriuos ypatumus, svarbius Lietuvos įmonių marketingo sprendimams bei veiksmams. Įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti skiriamos visos įmonės pastangos, Jos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais, susijusiais su vartotojui pagaminta preke, jos kaina, paskirstymu ir rėmimu. Šios keturios sprendimų ir veiksmų grupės sudaro vadinamąjį marketingo kompleksą. Svarbiausias marketingo komplekso sprendimų ir veiksmų bruožas yra tai, kad jie priklauso įmonės kompetencijai: gali būti jos kontroliuojami, reguliuojami, keičiami. Planuodama savo marketingo veiklą, įmonė turi atsižvelgti į įmonės makroaplinką.
Socialinę aplinką pirmiausiai apibūdina demografiniai rodikliai. Šių rodiklių tyrimas leidžia nustatyti potencialių pirkėjų (vartotojų) skaičių, jų sudėtį pagal lytį, amžių, šeimos sudėtį, išsilavinimą, gyvenamąją vietą, profesijas, tautybę ir religija. Įmonei tai labai svarbūs rodikliai, ir ypač svarbi jų dinamika. Pavyzdžiui, dėl gyventojų skaičiaus pasikeitimo šalyje ar tam tikroje gyvenamoje vietoje rinka gali plėstis arba siaurėti. Turėdamos visus šiuos duomenis, įmonės gali geriau patenkinti vartotojų poreikius.
Darbo objektas: Socialinė – kultūrinė aplinka.
Darbo tikslas: Išanalizuoti socialinės - kultūrinės aplinkos pokyčius Lietuvoje.
1. Pateikti marketingo aplinkos sampratą.
2. Išanalizuoti socialinės - kultūrinės aplinkos aspektus.
3. Išnagrinėti socialinės - kultūrinės aplinkos pokyčius, analizuojant statistinius duomenis.
Darbo metodai: Mokslinės literatūros analizė, statistinių duomenų analizė.
1. MARKETINGO APLINKOS SAMPRATA
V. Pranulis ir kt. (2000) teigia, kad bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti ji turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti. Įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti skiriamos visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais, kurie susiję su vartotojui pagaminta preke, jos kaina, paskirstymu...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2715 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. Marketingo aplinkos samprata 3
  • 2. Socialinė-kultūrinė aplinka 4
  • 3. Socialinės – kultūrinės aplinkos pokyčiai 7
  • IŠVADOS 12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2715 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 14 psl., (2715 ž.)
  • Word failas 171 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt