Referatai

Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje

9.4   (3 atsiliepimai)
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 1 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 2 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 3 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 4 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 5 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 6 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 7 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 8 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 9 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 10 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 11 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 12 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 13 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 14 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 15 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 16 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 17 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 18 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 19 puslapis
Socialinė-kultūrinė aplinka Lietuvoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

( parašas)
IVONA ANDROSIUK
(parašas)
JURGITA MATAČINSKAITĖ
(parašas)
AUŠRA LIEPINAITYTĖ
(parašas)
GIEDRIUS VITKAUSKAS
(parašas)
ROBERTA PEČELIŪNAITĖ
(parašas)
2006–11–10
Dėstytojas JUOZAS KONTAUTAS
( parašas )
2006–11–10
2006 m.
ĮVADAS
Mūsų savarankiško darbo tema socialinė – kultūrinė aplinka. Ši tema yra aktuali, nes tai yra marketingo makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui.
Šiame darbe aptarėme socialinės – kultūrinės aplinkos demografinius rodiklius: pateikėme teorines žinias bei papildėme darbą lentelėmis ir grafikais.
Mūsų darbo tikslai:
• Surinkti ir sugrupuoti reikiamą informaciją apie socialinę – kultūrinę aplinką Lietuvoje;
• Parašyti darbą su kompiuterine programa MS WORD;
• Parengti pristatymą su kompiuterine programa MS POWER POINT.
SOCIALINĖ – KULTŪRINĖ APLINKA
Įmonės savo veikloje susiduria su tam tikra visuomenės struktūra, kurią apibūdina tam tikri rodikliai, charakteristikos, pokyčiai.
Socialinė – kultūrinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui.
Socialinė- kultūrinė aplinka apibūdina demografiniai rodikliai. Jų tyrimas leidžia nustatyti potencialių pirkėjų (vartotojų) skaičių, jų pasiskirstymą pagal lytį, amžių, šeimos sudėtį, išsilavinimą, gyvenamąją vietą, profesiją, tautybe ir kt. Įmonei tai labai reikšmingi rodikliai, ypač svarbi jų dinamika.
Daugelis prekių vartojama ne individualiai, bet bendrai. Todėl svarbus demografinis rodiklis yra šeima., jos dydis, sudėtis pagal lytį, amžių ir pan., dirbančių asmenų skaičius, pajamos ir kt.
Miesto ir kaimo gyventojų poreikiai skiriasi, todėl labai svarbu žinoti gyventojų pasiskirstymą tarp miesto ir kaimo, migracijos dydis ir kryptis.
Pasauliniu mastu demografinėje aplinkoje vyksta didžiuliai pokyčiai, skirtingai pasireiškiantys
įvairiose šalyse. Iš jų paminėtini:
• spartus pasaulio gyventojų skaičiaus didėjimas, paaiškinamas dideliu gimstamumo lygiu ekonomiškai silpnai išsivysčiusiose šalyse;
• gimstamumo rodiklių mažėjimas ir gyventojų senėjimas išsivysčiusiose šalyse;
• pokyčiai šeimos struktūroje;
• ne šeimos pokyčio namų ūkio plitimas;
• gyventojų migracija;
• išsilavinimo lygio kitimas ir tarnautojų skaičiaus didėjimas;
• etniniai gyventojų struktūros pokyčiai.
Visi šie pokyčiai atsiliepia paklausai, jos struktūrai ir reikalauja tam tikrų marketingo veiksmų.
Visuomenė, kurioje žmonės gyvena, lemia jų pažiūras, vertybines orientacijas, elgesio normas. Iš esmės patys to nesuvokdami jie perima visuomenės perteikiamą pasaulėžiūrą, jos formuojamą požiūrį į pagrindines kultūros vertybes. Marketingo veiksmams ir sprendimams didžiausią...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10634 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • I. Įvadas 3
  • II. Dėstymas 4
  • 1. Gyventojai pagal šeiminę padėtį 8
  • 2. Šeimos pagal vaikų skaičių 13
  • 3. Besimokančių skirstymas švietimo lygmenimis 17
  • 4. Išsilavinimas 19
  • 5. Pensininkai ir pensijos 22
  • 5.1 Svarbiausi pensijų politikos bruožai. Pensijų reforma ir jos etapai. 23
  • 5.2. Bobulių vargai XXI amžiaus Lietuvos valstybėje 25
  • 6. Gyventojai pagal tautybę 27
  • 7. Gyventojų skaičius pagal lytį mieste ir kaime 28
  • 8. Demografiniai pokyčiai Lietuvoje 29
  • 9. Tarptautinė migracija 30
  • 9.1 Gyventojų tarptautinė migracija 32
  • 9.2 Emigracija 33
  • 9.3 Imigracija 34
  • 10. Užimti gyventojai pagal profesiją ir lytį 36
  • 11. Mokinių ir studentų, įgijusių išsilavinimą skaičius tūkstančiais 38
  • III. Išvados 39
  • Literatūros sąrašas 40

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
44 psl., (10634 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 44 psl., (10634 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt