( parašas)
IVONA ANDROSIUK
(parašas)
JURGITA MATAČINSKAITĖ
(parašas)
AUŠRA LIEPINAITYTĖ
(parašas)
GIEDRIUS VITKAUSKAS
(parašas)
ROBERTA PEČELIŪNAITĖ
(parašas)
2006–11–10
Dėstytojas JUOZAS KONTAUTAS
( parašas )
2006–11–10
2006 m.
ĮVADAS
Mūsų savarankiško darbo tema socialinė – kultūrinė aplinka. Ši tema yra aktuali, nes tai yra marketingo makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui.
Šiame darbe aptarėme socialinės – kultūrinės aplinkos demografinius rodiklius: pateikėme teorines žinias bei papildėme darbą lentelėmis ir grafikais.
Mūsų darbo tikslai:
• Surinkti ir sugrupuoti reikiamą informaciją apie socialinę – kultūrinę aplinką Lietuvoje;
• Parašyti darbą su kompiuterine programa MS WORD;
• Parengti pristatymą su kompiuterine programa MS POWER POINT.
SOCIALINĖ – KULTŪRINĖ APLINKA
Įmonės savo veikloje susiduria su tam tikra visuomenės struktūra, kurią apibūdina tam tikri rodikliai, charakteristikos, pokyčiai.
Socialinė – kultūrinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui.
Socialinė- kultūrinė aplinka apibūdina demografiniai rodikliai. Jų tyrimas leidžia nustatyti potencialių pirkėjų (vartotojų) skaičių, jų pasiskirstymą pagal lytį, amžių, šeimos sudėtį, išsilavinimą, gyvenamąją vietą, profesiją, tautybe ir kt. Įmonei tai labai reikšmingi rodikliai, ypač svarbi jų dinamika.
Daugelis prekių vartojama ne individualiai, bet bendrai. Todėl svarbus demografinis rodiklis yra šeima., jos dydis, sudėtis pagal lytį, amžių ir pan., dirbančių asmenų skaičius, pajamos ir kt.
Miesto ir kaimo gyventojų poreikiai skiriasi, todėl labai svarbu žinoti gyventojų pasiskirstymą tarp miesto ir kaimo, migracijos dydis ir kryptis.
Pasauliniu mastu demografinėje aplinkoje vyksta didžiuliai pokyčiai, skirtingai pasireiškiantys
įvairiose šalyse. Iš jų paminėtini:
• spartus pasaulio gyventojų skaičiaus didėjimas, paaiškinamas dideliu gimstamumo lygiu ekonomiškai silpnai išsivysčiusiose šalyse;
• gimstamumo rodiklių mažėjimas ir gyventojų senėjimas išsivysčiusiose šalyse;
• pokyčiai šeimos struktūroje;
• ne šeimos pokyčio namų ūkio plitimas;
• gyventojų migracija;
• išsilavinimo lygio kitimas ir tarnautojų skaičiaus didėjimas;
• etniniai gyventojų struktūros pokyčiai.
Visi šie pokyčiai atsiliepia paklausai, jos struktūrai ir reikalauja tam tikrų marketingo veiksmų.
Visuomenė, kurioje žmonės gyvena, lemia jų pažiūras, vertybines orientacijas, elgesio normas. Iš esmės patys to nesuvokdami jie perima visuomenės perteikiamą pasaulėžiūrą, jos formuojamą požiūrį į pagrindines kultūros vertybes. Marketingo veiksmams ir sprendimams didžiausią...
Šį darbą sudaro 10634 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!