Kursiniai darbai

Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu

10   (3 atsiliepimai)
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 1 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 2 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 3 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 4 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 5 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 6 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 7 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 8 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 9 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 10 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 11 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 12 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 13 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 14 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 15 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 16 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 17 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 18 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 19 puslapis
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

4. 2. Prekybos centro marketingo aplinka 35
4.2.1. Ekonominė aplinka 36
4. 2. 2. Politinė teisinė aplinka 36
4.2.3. Mokslinė technologinė aplinka 38
4.2.4. Socialinė – kultūrinė aplinka 39
4. 3. Rėmimo kompleksas 40
4. 3.1.Pardavimo skatinimas 40
4. 3.2. Asmeninio pardavimo naudojimas siekiant priversti vartotoją įsigyti prekę 42
4. 3. 3. Ryšių su visuomene įtaka įmonės įvaizdžio kūrimui 43
4. 3.4.Reklamos pateikimas 44
4. 4.Kainų politika 45
4. 5.Prekybos centro paskirstymo politika 46
4. 6. Pasiūlymai 48
IŠVADOS 50
LITERATŪROS SĄRAŠAS 54
PRIEDAI 56
ĮVADAS
Žodis “marketingas” kilęs iš anglų kalbos žodžio “market”, reiškiančio rinką. Todėl aišku, kad jis įvardija veiklą, susijusią su rinka.
Marketingą galima apibrėžti įvairiai:
Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Marketingas – tai veiklos rūšis, per mainus tenkinanti žmogaus poreikius.
Marketingas – tai valdymo funkcija, organizuojanti ir orientuojanti komercinę veiklą, susijusią su perkamosios galios įvertinimu ir jos pavertimu efektyvia paklausa, siekti numatyto pelno ar kito kompanijos iškelto tikslo.
Marketingas – tai prekių, paslaugų ir idėjų mainų, atitinkančių individų ir organizacijų tikslus, planavimas ir įgyvendinimas.
Marketingas – tai paklausos ir pasiūlos balansavimo procesas.
Tokia marketingo apibrėžimų įvairovė rodo ne tik marketingo sampratos platumą, bet ir šios koncepcijos lankstumą ir nuolatinį vystymąsi.
Mažmeninė prekyba – tai prekių pardavimas galutiniams vartotojams jų asmeniniams ir namų ūkio (šeimos) poreikiams tenkinti. Mažmeninė prekyba yra mobiliausia ir greičiausiai reaguoja į ekonominius, socialinius, demografinius ir kitas permainas.
Dinamiška mažmeninė prekyba: jos įmonių tinklas, formos, metodai, prekių asortimentas reikalauja nuolat stebėti besikeičiančią situaciją, kad laiku pereitume prie struktūrinių poslinkių, galėtume iš anksto numatyti ir prognozuoti tolesnius savo veiksmus, vystymosi kryptis.
Vakarų šalių praktika rodo, kad smulkios komercinės bei verslo įmonės vidutiniškai gyvuoja 3-5 metus. Per pirmus 2-3 metus pasitraukia iš rinkos kas trečia smulki įmonė. Tik nedidelė įmonių dalis (15-20 proc.) įstengia peržengti 5 ir daugiau metų slenkstį.
Mažmeninės prekybos objektai vykdo tam tikras funkcijas, kurios pasireiškia per sąveiką su aplinka, su kitomis struktūromis, jų elementais.
Mažmeninės prekybos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 13234 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 4
  • 1. MAŽMENINĖS PREKYBOS REIKŠMĖ LIETUVOJE 6
  • 1. 1. Mažmeninės prekybos įmonių analizė 6
  • 1.2. Veiksniai turėję įtakos mažmeninės prekybos vystymui 8
  • 1. 2. 1. Privatizacija 8
  • 1. 2. 2. Šešėlinės ekonomikos įtaka mažmeninei prekybai 9
  • 1. 2. 3. Monetarinė politika 9
  • 1. 2. 4. Mokesčių sistema 9
  • 1. 2. 5. Socialiniai veiksniai 10
  • 1. 2. 6. Politinė ir teisiniai veiksniai 10
  • 1. 3. Veiksniai įtakojantys dabartinę mažmeninę prekybą 10
  • 1. 3. 1. Politinė ir teisinė apžvalga 10
  • 1. 3. 2. Konkurencija 12
  • 1. 3. 3. Prekybos įmonių koncentravimo tendencijos 12
  • 1. 3. 4. Prekių paskirstymo kanalai 14
  • 1. 3. 5. Mažmeninės prekybos įmonių marketingas 16
  • 1. 4. Analizė 18
  • 1. 5. Prekybai toliau plėtotis turės įtakos šie veiksniai 19
  • 1. 6. Prekybos įmonių veiklos plėtojimo problemos 19
  • 2. TRUMPAS HYPER MARKET RIMI PRISTATYMAS 22
  • 2.1. Rimi nuolaidų kuponų įsigijimo tvarka 22
  • 2. 2. Naudojimosi dovanų kuponu atmintinė 22
  • 2.3. Rimi dovanų kuponams taikomos nuolaidos 23
  • 2.4. Nemokama kokybės linija 24
  • 2.5.Jūsų tribūna 24
  • 2.6.Prekybos centro mikroaplinka 24
  • 3. MARKETINGO TYRIMAI 25
  • 3.1. Bendra apžvalga 25
  • 3. 2. Apklausų rezultatai 26
  • 3. 2.1. Duomenys apie respondentus 27
  • 3.2 .2. Prekybos centro pasirinkimo motyvai 28
  • 3. 2. 3. Aptarnavimo kultūra 30
  • 3. 2. 4. Rėmimo politika 31
  • 3. 2.5. Kainų politika 32
  • 3. 3. Pasiūlymai 34

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
64 psl., (13234 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 64 psl., (13234 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt