4. 2. Prekybos centro marketingo aplinka 35
4.2.1. Ekonominė aplinka 36
4. 2. 2. Politinė teisinė aplinka 36
4.2.3. Mokslinė technologinė aplinka 38
4.2.4. Socialinė – kultūrinė aplinka 39
4. 3. Rėmimo kompleksas 40
4. 3.1.Pardavimo skatinimas 40
4. 3.2. Asmeninio pardavimo naudojimas siekiant priversti vartotoją įsigyti prekę 42
4. 3. 3. Ryšių su visuomene įtaka įmonės įvaizdžio kūrimui 43
4. 3.4.Reklamos pateikimas 44
4. 4.Kainų politika 45
4. 5.Prekybos centro paskirstymo politika 46
4. 6. Pasiūlymai 48
IŠVADOS 50
LITERATŪROS SĄRAŠAS 54
PRIEDAI 56
ĮVADAS
Žodis “marketingas” kilęs iš anglų kalbos žodžio “market”, reiškiančio rinką. Todėl aišku, kad jis įvardija veiklą, susijusią su rinka.
Marketingą galima apibrėžti įvairiai:
Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Marketingas – tai veiklos rūšis, per mainus tenkinanti žmogaus poreikius.
Marketingas – tai valdymo funkcija, organizuojanti ir orientuojanti komercinę veiklą, susijusią su perkamosios galios įvertinimu ir jos pavertimu efektyvia paklausa, siekti numatyto pelno ar kito kompanijos iškelto tikslo.
Marketingas – tai prekių, paslaugų ir idėjų mainų, atitinkančių individų ir organizacijų tikslus, planavimas ir įgyvendinimas.
Marketingas – tai paklausos ir pasiūlos balansavimo procesas.
Tokia marketingo apibrėžimų įvairovė rodo ne tik marketingo sampratos platumą, bet ir šios koncepcijos lankstumą ir nuolatinį vystymąsi.
Mažmeninė prekyba – tai prekių pardavimas galutiniams vartotojams jų asmeniniams ir namų ūkio (šeimos) poreikiams tenkinti. Mažmeninė prekyba yra mobiliausia ir greičiausiai reaguoja į ekonominius, socialinius, demografinius ir kitas permainas.
Dinamiška mažmeninė prekyba: jos įmonių tinklas, formos, metodai, prekių asortimentas reikalauja nuolat stebėti besikeičiančią situaciją, kad laiku pereitume prie struktūrinių poslinkių, galėtume iš anksto numatyti ir prognozuoti tolesnius savo veiksmus, vystymosi kryptis.
Vakarų šalių praktika rodo, kad smulkios komercinės bei verslo įmonės vidutiniškai gyvuoja 3-5 metus. Per pirmus 2-3 metus pasitraukia iš rinkos kas trečia smulki įmonė. Tik nedidelė įmonių dalis (15-20 proc.) įstengia peržengti 5 ir daugiau metų slenkstį.
Mažmeninės prekybos objektai vykdo tam tikras funkcijas, kurios pasireiškia per sąveiką su aplinka, su kitomis struktūromis, jų elementais.
Mažmeninės prekybos...
Šį darbą sudaro 13234 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!