Dažnai organizacijos sėkmė priklauso nuo jos sukurto įvaizdžio. Kiekviena bendrovė sukuria tam tikrą įvaizdį , pagal kurį ji yra atpažįstama. Dauguma tekstilės parduotuvių vadovų sutinka , kad įvaizdis - tai svarbi priemonė stiprinant darbuotojų lojalumą organizacijai, didinant pasitenkinimą darbu, užtikrinant mažesnę personalo kaitą. Dar svarbiau tai, kad parduotuvės , turinčios teigiamą įvaizdį pritraukia daugiau jai lojalių klientų.
Teigiamo įvaizdžio formavimui turi būti apgalvotas jo kūrimo modelis. Šiame darbe paanalizavau kelis vienus pirmųjų įvaizdžio kūrimo modelių, sukurtų užsienio autorių bei plačiau aptariau G.Drūteikienės įvaizdžio formavimo ir valdymo modelį.
Svarbiausius įvaizdžio formavimo ir valdymo bruožus atskleisiu savo darbo teorinėje dalyje, o praktinėje dalyje, apklausus 20 respondentų, išsiaiškinsiu ką jie mano apie parduotuvės ,, Aprangos galerija“ esamą įvaizdį, kokią nuomonę jie yra susidarę šiuo klausimu.
Temos naujumas ir aktualumas: mano pasirinkta darbo tema yra aktuali, kadangi tyrimų duomenys rodo, kad per paskutinį dešimtmetį organizacijos įvaizdžio vertė išaugo nuo 18 iki 82 proc. (Vadovo pasaulis, Nr. 7-8, 2004).
Darbo Tikslas : išanalizuoti ,, Aprangos galerija” įvaizdžio kūrimo ir valdymo ypatumus.
Darbo objektas: ,,Aprangos galerija” įvaizdis
Darbo uždaviniai:
1.Pristatyti ir aptarti drabužių parduotuvių įvaizdžio kūrimo ir valdymo proceso ypatumus;
2. Išanalizuoti organizacijos įvaizdžio formavimo lygmenis;
3.Atlikti ,,Aprangos galerija” įvaizdžio kūrimo analizę;
4. Išsiaiškinti apklaustųjų nuomonę apie parduotuvę, naudojant interviu metodą;
5.Padaryti išvadas.
Tyrimo metodologija:
Rašydama darbą rėmiausi ,,Aprangos galerija” informacija, lietuvių ir užsienio moksline literatūra, publicistiniais straipsniais, internetiniais šaltiniais, interviu.
1. DRABUŽIŲ PARDUOTUVĖS ĮVAIZDŽIO KŪRIMO IR VALDYMO ANALIZĖ TEORINIU ASPEKTU
1.1 Organizacijos įvaizdžio samprata, principai
Šiais laikais, kai informacija sklinda greitai, kiekvienai prekybos įmonei svarbu pardavinėti kokybiškas prekes ir nuolat tobulinti savo įvaizdį.
Galima teigti, kad įvaizdis yra kone svarbiausia detalė siekiant organizacijos užsibrėžtų tikslų. Kaip teigia Drūteikienė G. (2003), įvaizdžio samprata nagrinėjama įvairių mokslo sričių teorijose: stateginio valdymo, marketingo, personalo vadybos, organizacijų, psichologijos, dizaino, komunikacijos.( Drūteikienė G. Organizacijos įvaizdžio ekonominė funkcija.// Ekonomika. – 2003, Nr.62, p.55)
Organizacijos įvaizdis - emocionalus organizacijos atvaizdas aplinkinių sąmonėje, įtakojantis žmonių požiūrį į organizaciją. Tai organizacijos išvaizda,...
Šį darbą sudaro 5480 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!