lekt. Milda Damkuvienė
Šiauliai, 2009
Įvadas
Šiais laikais jaunimas norėdamas gerai praleisti laisvalaikį dažniausiai renkasi įvairius pramogų klubus. Kaip ir visų įmonių, taip ir pramogų klubų savininkai daugiau sėkmės gali tikėtis tada, kai prieš pradėdama veiklą išsiaiškina, ko vartotojas nori, kokios problemos jį jaudina. Kiekvienam verslininkui rūpi padidinti savo pelną, plėsti veiklą, išsaugoti savo verslą, patenkinti vartotojų lūkesčius ar pritraukti daugiau klientų.
Šiandien vadovai jau nebegali remtis vien tik savo asmenine patirtimi, žiniomis bei savo paties sukaupta informacija. Įmonės norėdamos pasiekti gerų rezultatų turi gaminti tokias prekes ir teikti tokias paslaugas, kurios kuo geriau tenkintų vartotojų lūkesčius. Tai yra įgyvendinama pasitelkiant marketingo kompleksą (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) - visumą tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, kurių pagalba patenkinami vartotojų poreikiai ir tuo pačiu pasiekiami įmonės marketingo tikslai. Tam pasitelkiami įvairūs metodai: reklaminės kampanijos vykdymas, nuolatinis vartotojų poreikių bei rinkos tyrimas ir kita. Laiku surinkti, patikimi ir gerai apdoroti duomenys bei iš jų parengta ir vadovams pateikta informacija leidžia sumažinti klaidingų sprendimų riziką. Tie, kas šito nesupranta ir nevertina, daro menkai pagrįstus sprendimus ir dėl to neretai patiria sunkumų. Rizikos galima išvengti nuolat tiriant aplinką, prognozuojant jos įtaką įmonės veiklai, analizuojant vartotojų poreikius ir kt.
Naudinga informacija gali padidinti įmonės pelningumą ir pagerinti padėtį rinkoje. Atlikti tyrimai padeda sužinoti kaip vartotojai vertina prekę, paslaugą, kaip reikėtų siekti pirkėjų palankumo, kokiais būdais ir kokiomis marketingo komunikacijos priemonėmis juos paveikti.
Šio tyrimo objektas –UAB „NETADA”, pramogų klubo “MEGA” taikoma marketingo komunikacijos.
Darbo tikslas - išanalizuoti UAB „NETADA“, pramogų klubo „MEGA“ vykdomą marketingo komunikacinę veiklą.
Tyrimo tiklusi įgyvendinti numatyti šie uždaviniai:
• Atlikti marketingo komplekso elementų analizę;
• Išanalizuoti UAB „NETADA“, pramogų klubo „MEGA“ marketingo komunikacinę sistemą;
• Atlikti šios įmonės paslaugų kokybės analizę.
Darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Pirmoji dalis - aprašomoji, skirta susipažinti su analizuojama įmone, čia pateikiama jos charakteristika, apibūdinamos įmonės teikiamos paslaugos. Antroje dalyje yra analizuojama įmonėje taikoma marketingo komunikacijos veikla. Darbo...
Šį darbą sudaro 2680 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!