Tyrimai

Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga"

9.4   (2 atsiliepimai)
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 1 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 2 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 3 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 4 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 5 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 6 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 7 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 8 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 9 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 10 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 11 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 12 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 13 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 14 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 15 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 16 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 17 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 18 puslapis
Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga" 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kasdien Lietuvos rinkoje atsiranda vis naujesni produktai, kurie tenkina net išrankiausių vartotojų poreikius, skatina vis didėjančią konkurenciją. Užimti kuo didesnę rinkos dalį bei pelningai dirbti suinteresuota kiekviena pelno siekianti bendrovė. Tam, kad būtų įgyvendinti šie tikslai, įmonės specialistai privalo įdėti daug pastangų ir darbo, teisingai įvertinti situaciją rinkoje, sekti pasikeitimus joje bei priimti teisingus sprendimus. Vienas iš reiškinių, nuo kurio priklauso įmonės veiklos sėkmė bei efektyvumas – reklamos efektyvumo nuolatinis tyrimas.
Aprangos grupė – tai universali ir didžiausią rinkos dalį užimanti grupė, vystanti veiklą trijose Pabaltijo valstybėse. AB „Apranga“ yra jos dalis Lietuvoje. Per ilgus kryptingos veiklos metus AB “Apranga” padidino užimamą rinkos dalį iki 40 procentų. Jai priklauso penki visiškai skirtingi prekybos drabužiais tinklai. AB „Apranga“ ir visa grupė priklauso investiciniam holdingui „MG Baltic Investment“. Jis kartu su didmeninės prekybos bei prekybos paslaugų holdingu „MG Baltic Trade“ bei nekilnojamojo turto holdingu „MG Valda“ sudaro koncerną „MG Baltic“.
1945m. įsteigiama Valstybinė drabužių ir avalynės didmeninės prekybos bazė.
1992m. Valstybinė didmeninės prekybos bazė užsiima mažmenine prekyba drabužiais. Tais pačiais metais įmonė privatizuojama.
1993m. įregistruojama akcinė prekybos bendrovė „Apranga“ bei atidaroma to paties pavadinimo parduotuvė. AB „Apranga” atsisakė didmeninės prekybos funkcijų ir ėmė plėsti nuosavą mažmeninės prekybos tinklą Lietuvoje.
2004m. Įspūdingo plėtros etapo bendrovės istorijoje pradžia – 11 naujų ar rekonstruotų parduotuvių.
2009m. „Aprangos“ grupė tęsia įspūdingos plėtros etapą: per 2 mėn atidaryta 8 naujos ar rekonstruotos parduotuvės.
APB “Apranga“ dirba virš 800 žmonių. Darbuotojams suteikiamos geros darbo sąlygos, jie turi galimybę kelti kvalifikaciją specialiuose kursuose.
Įmonės parduotuvių tikslinis pirkėjas – nuo vidutinio iki didesnio pajamų lygio vartotojas Baltijos valstybėse; Aprangos parduotuvėse siūloma šalies ir užsienio gamintojų ir pagal frančizės sutartis tiekiama produkcija, apimanti platų asortimento spektrą – drabužiai visai šeimai, drabužiai jaunimui, „greitos mados“ drabužiai, verslo apranga ir prabangos drabužiai.
Įmonė sparčiai plėtė savo veiklą Baltijos šalyse, patikimai įsitvirtindama labiausiai žinomuose prekybos centruose. Įmonė, kurios pavadinimas yra sinonimas žodžiui „drabužiai“,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4045 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. APB “Apranga” Lietuvos rinkoje analizė 2002-2008m
  • 1.1 Įmonės charakteristika
  • 1.2 APB “Apranga” asortimento struktūra
  • 2. Ekonominio reklamos efektyvumo tyrimas
  • 2.1 Palyginamoji reklamos išlaidų analizė
  • 2.2 APB “Apranga” pardavimų dinamika 2002-2008m
  • 2.2 Metodo taikymas reklamos išlaidų analizei
  • 2.3 Išvados ir rekomendacijos
  • 3. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas
  • 3.1 Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas
  • 3.1.1 Tyrimo instrumentarijus
  • 3.1.2 Tyrimo eiga
  • 3.1.3 Duomenų analizė
  • 3.2 Išvados ir rekomendacijos
  • 4. Reklamos biudžeto sudarymas

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4045 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 19 psl., (4045 ž.)
  • Word failas 547 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt