Kasdien Lietuvos rinkoje atsiranda vis naujesni produktai, kurie tenkina net išrankiausių vartotojų poreikius, skatina vis didėjančią konkurenciją. Užimti kuo didesnę rinkos dalį bei pelningai dirbti suinteresuota kiekviena pelno siekianti bendrovė. Tam, kad būtų įgyvendinti šie tikslai, įmonės specialistai privalo įdėti daug pastangų ir darbo, teisingai įvertinti situaciją rinkoje, sekti pasikeitimus joje bei priimti teisingus sprendimus. Vienas iš reiškinių, nuo kurio priklauso įmonės veiklos sėkmė bei efektyvumas – reklamos efektyvumo nuolatinis tyrimas.
Aprangos grupė – tai universali ir didžiausią rinkos dalį užimanti grupė, vystanti veiklą trijose Pabaltijo valstybėse. AB „Apranga“ yra jos dalis Lietuvoje. Per ilgus kryptingos veiklos metus AB “Apranga” padidino užimamą rinkos dalį iki 40 procentų. Jai priklauso penki visiškai skirtingi prekybos drabužiais tinklai. AB „Apranga“ ir visa grupė priklauso investiciniam holdingui „MG Baltic Investment“. Jis kartu su didmeninės prekybos bei prekybos paslaugų holdingu „MG Baltic Trade“ bei nekilnojamojo turto holdingu „MG Valda“ sudaro koncerną „MG Baltic“.
1945m. įsteigiama Valstybinė drabužių ir avalynės didmeninės prekybos bazė.
1992m. Valstybinė didmeninės prekybos bazė užsiima mažmenine prekyba drabužiais. Tais pačiais metais įmonė privatizuojama.
1993m. įregistruojama akcinė prekybos bendrovė „Apranga“ bei atidaroma to paties pavadinimo parduotuvė. AB „Apranga” atsisakė didmeninės prekybos funkcijų ir ėmė plėsti nuosavą mažmeninės prekybos tinklą Lietuvoje.
2004m. Įspūdingo plėtros etapo bendrovės istorijoje pradžia – 11 naujų ar rekonstruotų parduotuvių.
2009m. „Aprangos“ grupė tęsia įspūdingos plėtros etapą: per 2 mėn atidaryta 8 naujos ar rekonstruotos parduotuvės.
APB “Apranga“ dirba virš 800 žmonių. Darbuotojams suteikiamos geros darbo sąlygos, jie turi galimybę kelti kvalifikaciją specialiuose kursuose.
Įmonės parduotuvių tikslinis pirkėjas – nuo vidutinio iki didesnio pajamų lygio vartotojas Baltijos valstybėse; Aprangos parduotuvėse siūloma šalies ir užsienio gamintojų ir pagal frančizės sutartis tiekiama produkcija, apimanti platų asortimento spektrą – drabužiai visai šeimai, drabužiai jaunimui, „greitos mados“ drabužiai, verslo apranga ir prabangos drabužiai.
Įmonė sparčiai plėtė savo veiklą Baltijos šalyse, patikimai įsitvirtindama labiausiai žinomuose prekybos centruose. Įmonė, kurios pavadinimas yra sinonimas žodžiui „drabužiai“,...
Šį darbą sudaro 4045 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!