Tarp daugybės naujovių, audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Reklama įsitvirtino spausdintuose leidiniuose, radijuje, televizijoje, tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi.
Profesionaliai parengta reklamos produkcija, reklamos tekstai, audio, video klipai ir panašiai atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams. Kartu paaiškėjo, kad reklamos tekstų ir skelbimų rengimu turi užsiimti specialistai.
Pastaruoju metu kova rinkoje vyksta ne tiek tarp prekių ir firmų, o tarp prekių ir firmų įvaizdžių. Todėl kiekvienai firmai labai svarbu formuoti tokį savo firmos įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės ir panašios kokybės prekių svarbų vaidmenį vaidins firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui tiks ir bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Šiame kursiniame darbe aptarta firmos įvaizdžio esmė ir svarbiausios jo formavimo ypatybės. Pabrėžta, kokia svarbi firmos įvaizdžio kūrimo ir palaikmo priemonė yra firmos stilius, aptarta firmos stiliaus kūrimo esmė, elementų sistema, pabrėžta prekės ženklo svarba. Trumpai aprašyti svarbiausi reklamos platinimo kanalai ir kiti dalykai, turintys įtakos firmos įvaizdžio formavimui (prieiga per internetą: ).
Darbo objektas – reklamos veiklos efektyvumo įtaką firmos įvaizdžiui.
Darbo tikslas – išsiaiškinti reklamos veiklos efektyvumo įtaką firmos įvaizdžiui.
3. Išnagrinėti firmos įvaizdžio esmę, svarbiausias formavimo ypatybes;
4. Išanalizuoti firmos stiliaus svarbą;
5. Nustatyti svarbiausius reklamos platinimo kanalus;
Darbo metodas: mokslinės literatūros analizė.
1. Reklamos savybės
Reklamos apibūdinimas yra labai sudėtingas ir įvairus. Remiantis amerikiečių mokslininko F. Kotlerio reklamos apibrėžimu, būtų galima akcentuoti tokias reklamos savybes:
• reklama yra neasmeninis informacijos perdavimo būdas;
• reklama yra apmokamas informacijos perdavimo būdas;
• yra konkretus reklamos užsakovas, kuris apmoka visas reklamos išlaidas.
Visuomenė apie reklamą susiformavusi gana skirtingus požiūrius: nuo labai neigiamų iki džiugaus susižavėjimo. Todėl vertinti reklamą vienareikšmiškai būtų neteisinga.
Vieno reklamos tyrimo, kuris truko trejus metus ir aprėpė 20 tūkst. vartotojų, metu, paaiškėjo, kad:
• lengviau pakeisti elgseną nei požiūrį;
• įsimintinumas – blogas reklamos efektyvumo matuoklis;
• vienas reklamos skelbimas gali taip stipriai paveikti, jog labai greitai atpažįstame prekybos ženklą;
• intensyviai reklamuojant galima...
Šį darbą sudaro 7350 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!