ĮVADAS.
Aktualumas. Šiuolaikinės informacijos ir komunikacijos antplūdis bei naujos technologijos turėjo įtakos paslaugų ekonomikos, taip kaip ir reklamos, ryšių su visuomene, mokslo tapimui pagrindine verslo dalimi. Pasikeitimai šiuolaikinėje informacinėje visuomenėje verčia keistis ir taikyti naują požiūrį bei priemones daugelyje veiklos sričių. Šiuolaikinė visuomenė daro didelę įtaką naują, pomodernų informacijos ir mokslo taikymą versle, o taip pat reklamos marketingo procese. Šiuo metu reklama tapo būtinu mūsų gyvenimo atributu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo, tad norint sumaniai naudotis reklama, būtina išmanyti jos prigimtį, ir funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje.
Vienas iš minėtų procesų rezultatų yra susidomėjimas nauja sritimi - informacijos marketingu. Kalbant apie informacijos marketingą, jį suprantame kaip informacijos resursų, pačios informacijos bei jos apdorojimo produktų srautų planavimą bei koordinavimą kiekviename tam tikros veiklos proceso etape, atsižvelgiant į kiekvieno tokio etapo savitumą ir poreikius priklausomai nuo veiklos srities turint tikslą, kiekviename iš etapų pasiekti geriausią rezultatą, kartu suvokiant, kad tai yra verslo tikslų siekimo priemonių kompleksiška visuma. Efektyviai taikant informacijos marketingą pasiekiamas spartesnis strategijų įgyvendinimas, greitesnis rezultatų pasiekimas, aiškiai suvokiama bei sutelkta veiklos kryptis ir pan.
• ryšiai su visuomene.
Problema. Reklamos procesas yra daugiamatis reiškinys, o jos problemos – svarbios, aktualios ir labai sudėtingos. Nagrinėjant jos sąvoką, randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, tiek psichologijos bei estetikos klausimus. Taigi jų tyrimas reikalauja remtis tokiais mokslais kaip marketingas, vadyba, ekonomika, sociologija, socialinė psichologija, etika ir t.t. Metodologiškai neįmanomas noras atsiriboti ir paversti reklamos efektyvumo mechanizmą autonomiška disciplina. Todėl galima kalbėti tik apie reklamos efektyvumo mechanizmo teoriją, kurią sudaro eilė savarankiškų koncepcijų, ir jos taikymo galimybes.
Pagrindinės sąvokos. Reklama dažniausiai apibrėžiama ir kaip ekonominė kategorija. Planingai naudojama kaip informacijos priemonė, reklama tampa tarpininku tarp gamybos, cirkuliacijos ir vartojimo sferų, tarp prekių pasiūlos ir vartotojų paklausos. Reklamą galima apibrėžti kaip trumpą, emocionaliai nuspalvintą informaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus, kad paskatintume juos...
Šį darbą sudaro 5976 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!