Prekybos centro MAXIMA reklamos įtaka vartotojo sprendimams priimti.
ALYTUS, 2008
Įvadas
Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Kiekvienas iš mūsų su reklama susiduriame kiekvieną dieną, kiekvieną minutę. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien pasiekia mus namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, vairuojant automobilį, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose. Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama, tačiau skirtingai supranta ir vertina.
Šio darbo pirmoje dalyje apibūdinsiu reklamą, jos sampratą bei jos poveikį žmonėms. Antroje dalyje (praktinėje) – pateiksiu prekybos centro „MAXIMA“ vartotojų analizę.
Pagrindinis tyrimo tikslas – išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių „MAXIMA“ prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją.
Uždaviniai:
1. Pateikti reklamos esmę bei ypatumus;
2. Sudaryti anketą bei apklausti žmones, išanalizuoti ir apdoroti gautus duomenis;
3. Išsiaiškinti kokį poveikį žmonėms daro prekybos centro reklama;
4. Pateikti išvadas;
1. REKLAMOS SAMPRATA , ESMĖ BEI ISTORIJA
Reklama kaip reiškinys yra žinoma nuo labai senų laikų, kai atsirado raštas. Poreikis tam tikrais ženklais perduoti mintis, žinias, informaciją atsirado žemiausioje barbarystės stadijoje prieš 20 – 30 tūkstančių metų. Tam tikslui pirmykščiai žmonės naudojo įvairius daiktus, jų kombinacijas ir ženklinimus. Jau prieš šešis tūkstančius metų babiloniečiai molinėse lentelėse dantiraščiu įrašė tekstus, kuriuose nurodo, kur galima rasti raštininką, batsiuvį ar aliejaus parduotuvėlę. Senovės egiptiečiai, romėnai, graikai jau žinojo reklamos galią, nesvarbu, ar tai buvo reklama papiruse, ar ant sienų išrašytos piktogramos, ar šaukliai, raginantys miesto gyventojus ir svečius pirkti siūlomas prekes, apsilankyti įvairiuose renginiuose. Lietuvių kalboje naudojamas terminas „reklama“, kildinamas iš lot. Reclamo – rėkiu. Anglų kalboje šia prasme naudojamas žodis advert (reklamuoti, skelbti, pranešti) – atkreipti į save dėmesį; ši reikšmė taip pat siejama su lot. Advertere – nukreipti, sukoncentruoti dėmesį.
Įvairiose epochose reklamos tikslas visuomet buvo tas pats – supažindinti vartotoją su prekėmis, paslaugomis, idėjomis. Ilgainiui keitėsi technologijos, tobulėjo informavimo priemonės, gausėjo žiniasklaidos kanalų. Žiniasklaida visoms gyvenimo sritims daro,...
Šį darbą sudaro 5003 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!