Kursiniai darbai

Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams

10   (1 atsiliepimai)
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 1 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 2 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 3 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 4 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 5 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 6 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 7 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 8 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 9 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 10 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 11 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 12 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 13 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 14 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 15 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 16 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 17 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 18 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 19 puslapis
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Kiekvienas iš mūsų su reklama susiduriame kiekvieną dieną, kiekvieną minutę. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien pasiekia mus namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, vairuojant automobilį, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose. Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama, tačiau skirtingai supranta ir vertina.
Aktualumas – šiuo metu reklama tapo būtinu mūsų gyvenimo atributu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Reklama palengvina vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams ir platiems vartotojų sluoksniams. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertina reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiai plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Tad manome, kad šiuo metu reklamos efektyvumas yra aktuali tema.
Šiame darbe yra pateikti pagrindiniai reklaminės kampanijos organizavimo principai.
Pirmoje darbo dalyje apibūdinome reklamą, jos sampratą bei trūkumus. Antroje dalyje – trumpai pateikėme reklamos efektyvumo įgyvendinimo etapus, sukuriant efektyvią reklamą, o trečioje darbo dalyje – prekybos centrų „MAXIMA“ ir „IKI“ reklamos efektyvumo lyginamoji analizė.
Mūsų tyrimo tikslas - išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių „MAXIMA“ ir „IKI“ prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą (kokį įspūdį paliko matyta/girdėta reklama) bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją.
• Ištirti reklamos reikalingumą;
Tyrimo objektas: „MAXIMA“ ir „IKI“ reklama, jos efektyvumas ir poveikis vartotojų nuomonei bei apsisprendimui.
Tyrimas buvo vykdomas pagal tokią rinkodaros tyrimo proceso schemą:
1. apibrėžta informacija, kuri reikalinga atliekant tokio pobūdžio tyrimą;
2. informacijos šaltinių paieška;
3. pasirinktas duomenų rinkimo metodas: vartotojų apklausa – anketavimas.
Pasirinkome šį duomenų rinkimo metodą, nes „tai universalus metodas, kuriuo galima gauti informaciją apie individo elgesį, jo realius poelgius praeityje bei dabartiniu metu ir apie jo ketinimus ateityje“(Molienė O.G, 2004).
4. surinkti duomenis;
5. išanalizuoti ir apdoroti gautus duomenis;
6. išvados.
Tyrimo metodai: 1. internetinė apklausa;
2. statistiniai duomenų apdorojimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7450 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. REKLAMOS SAMPRATA 5
  • 2. REKLAMOS EFEKTYVUMO ĮGYVENDINIMAS 6
  • 2.1. Reklamai keliami reikalavimai 6
  • 2.2. Pagrindiniai sprendimai kuriant efektyvią reklamą 7
  • 2.3 Komunikacinio reklamos poveikio įvertinimas 2
  • 3. PREKYBOS TINKLŲ „MAXIMA“ ir „IKI“ KOMUNIKACINIO REKLAMOS EFEKTYVUMO ANALIZĖ VARTOTOJŲ ATŽVILGIU 17
  • 3.1 Prekybos centrų populiarumas 17
  • 3.2 Prekybos centro „MAXIMA“ charakteristika 18
  • 3.3 Prekybos centro „IKI“ charakteristika 20
  • 3.4 Lietuvos prekybos centrų „MAXIMA“ ir „IKI“ vartotojų tyrimo duomenų analizė 22
  • 3.5 „MAXIMA“ ir „IKI“ reklamų vertinimas pagal vartotojus 27
  • Išvados 35
  • Literatūra 36
  • Priedai 37

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
41 psl., (7450 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 41 psl., (7450 ž.)
  • Word failas 710 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt