.
Tai, kad marketingo reikšmė yra didžiulė ir jis yra mums labai naudingas mūsų kasdieniniame gyvenime ,rodo jo pripažinimas .Kiekvienas iš mūsų be marketigo neapseina nė dienos, kadangi norėdami ką nors įsigyti mes tuoj susiduriame su pagrindiniais marketigo klausimais: kur pirkti?, ką pirkti?, už kiek pirkti?, kam pirkti?.Visa tai rodo, kad marketingas yra neatsiejama šiuolaikinio gyvenimo dalis ir mes jį turime išmanyti, kad galėtumėm priimti tinkamiausius sprendimus gyvenime.
Šiame kursiniame darbe pristatomas TA”Kauno ugnelė” marketingo plano modelis, nagrinėjantis intensyvaus vystimosi strategiją ir veiksmų planą, kurie leistų įmonei didinti pardavimo apimtį ir pelną.
Darbo uždaviniai:
• Remiantis literatūros anlize išanalizuoti marketingo kompleksą;
• Išsiaiškinti marketingo plano reikšmę;
• Nustatyti paslaugų reikšmę;
Darbą atlikau remdamasi literatūros analize,stebėjimo metodo rezultatais,TA”Kauno ugnelė” suteikta informacija.
1 Virvilaitė.R.Marketingas.Kaunas:Technologija,1997.
SANTRAUKA
Turizmo paslauga - nematerialus, neapčiuopamas daiktas, kurio negalima sandėliuoti, palikti saugoti, paveldėti.
Turizmo paslauga - veikla susijusi su turistų poreikių tenkinimu, suteikiant turistams kelionės organizavimo, kelionės bilietų užsakymo, informacijos ar kitos specialios paslaugos susijusios su turistų poreikių tenkinimu.
Auganti Lietuvos ekonomika ir kylantis pragyvenimo lygis sudaro vis palankesnes sąlygas turizmo agentūrų veiklai.
Pagrindinė TA “Kauno ugnelė” veiklos kryptis-turistinių pažintinių -poilsinių -kelionių parengimas ir pardavimas.
Įmonė savo veiklą pradėjo 1998m.gegužės.31d. adresu :I.Kanto g. 21-4A. Kaunas.
Įmonė turi įsikūrusi 7 filialus, didžiausiuose Lietuvos miestuose:
• Klaipėdoje;
• Marijampolėje;
• Vilniuje;
• Mažeikiuose;
• Alytuje;
• Šiauliose;
• Panevėžyje;
TA “Kauno ugnelė”filialas Klaipėdoje įsikūręs adresu - H.Manto g. 14. Klaipėda.
Tai nėra vienintelė tokio pobūdžio agentūra Klaipėdoje.Pagrindiniai jos konkurentai:”NOVATURAS”,”WEST EXSPRES”.
Įmonės juridinis statusas- Uždara akcinė bendrovė.Jos pradinis įsatiminis kapitalas buvo - 15000LT.
ZUSAMNENFASSUNG
In dieser Arbeit wird analisiert die Tourismusagentur “Kauno ugnelė”Tatikeit, und ihre Marketings Plan.
Ich erfahre uber Betriebs die Tatikeit , uber die Mikro und Makro Umgebund, uber die Tourismusagentur “Kuano ugnelė” Marketingsplan, und ihre Strategieplan.
Haupte die Tourismusagentures "Kauno ugnelė" Tatigskeits Reichtungs sind - touristische - bekanntschaftische - erholunge Reise vorbereitungen und verkaufen.
1.PASLAUGŲ MARKETINGAS
1.1.Tikslai, uždaviniai, funkcijos
Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas.Daugelis žmonių dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį...
Šį darbą sudaro 4553 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!