Joniškio rajono mokytojai mokosi mokyti vaikus naujoviškai. Mokyklų tobulinimo programa, skirta pagrindinių mokyklų mokymo kokybei gerinti, keičia mūsų rajono mokyklas. Programoje dalyvauja ir Kalnelio pagrindinė mokykla. Mokytojai jau taiko naujus aktyvaus ugdymo, mokymosi per veiklą metodus. Šios mokyklos mokiniai dirba grupėmis, mokosi naudotis šiuolaikiškais informacijos ištekliais, patys atlieka bandymus, suvokia aplinkos dėsnius ir taip lengviau įsisavina žinias. Geriausiai išmokstama, kai mokaisi pats, tad pedagogai pirmiausia patys išbando naujus mokymo būdus, kas apsaugo nuo galimų klaidų ir nusivylimų dirbant su mokiniais. Po kiek laiko pedagogai surengia refleksijos dieną, kurios metu prisimenama tai, kas išmokta, aptariamos problemos, su kuriomis susiduriama praktiškai taikant aktyvius mokymo metodus.
Mokytojai bendradarbiauja, noriai keičiasi informacija ir tampa žymiai atviresni. Mokytojų ir mokinių santykiai tampa šiltesni, o pamokos įdomesnės. Vaikai noriau renkasi į mokyklą.
Klasikinė pamoka buvo ir bus, tačiau nauji metodai skatina motyvaciją mokytis, padeda integruoti specialiųjų poreikių vaikus .
Mokymosi per veiklą metodai keičia mokytojo ir mokinio santykį pamokose: siekiama, kad iš griežto, nuo vaiko nutolusio mokytojo pedagogas pamažu taptų vaiko vyresniuoju draugu, teikiančiu žinių, bendradarbiaujančiu ir padedančiu mokytis. Mokiniams pamokos tampa vis įdomesnės ir naudingesnės, jos praturtinamos naujomis priemonėmis ir individualiomis užduotimis. Vaikai išmoksta taikyti savo žinias, aktyviai įsitraukti į veiklą.
Šio darbo tema man aktuali tuo, kad kritinio mąstymo ir aktyvius mokymo metodus naudoju savo vedamose pamokose ir turima patirtimi galiu pasidalinti su kolegomis.
Darbo objektas. Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokoje.
Darbo tikslas. Atskleisti kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybes tikybos pamokoje.
Uždaviniai. Išanalizuoti kritinio mąstymo ir aktyvaus mokymosi metodų svarbą.
Apibūdinti aktyvius mokymo metodus taikomus tikybos pamokose.
Tyrimo metodai. Pedagoginės literatūros analizė.
1. Kritinio mąstymo ir aktyvaus mokymosi metodų svarba
Šiame permainų laikotarpyje mokytojas atlieka labai svarbų vaidmenį mokinių ugdyme. Nepakanka, kad mokinys išmoksta pakartoti mokytojų pateiktas mintis, tekstus ir veiksmus. Mokytojas turi padėti mokiniams pamėgti mokymąsi, pajusti ryšį su mokymo dalykais.
“Ko ir kaip mokoma, apsprendžia dėstomasis...
Šį darbą sudaro 2185 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!