Referatai

Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose

10   (1 atsiliepimai)
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 1 puslapis
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 2 puslapis
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 3 puslapis
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 4 puslapis
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 5 puslapis
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 6 puslapis
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 7 puslapis
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 8 puslapis
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 9 puslapis
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 10 puslapis
Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokose 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Joniškio rajono mokytojai mokosi mokyti vaikus naujoviškai. Mokyklų tobulinimo programa, skirta pagrindinių mokyklų mokymo kokybei gerinti, keičia mūsų rajono mokyklas. Programoje dalyvauja ir Kalnelio pagrindinė mokykla. Mokytojai jau taiko naujus aktyvaus ugdymo, mokymosi per veiklą metodus. Šios mokyklos mokiniai dirba grupėmis, mokosi naudotis šiuolaikiškais informacijos ištekliais, patys atlieka bandymus, suvokia aplinkos dėsnius ir taip lengviau įsisavina žinias. Geriausiai išmokstama, kai mokaisi pats, tad pedagogai pirmiausia patys išbando naujus mokymo būdus, kas apsaugo nuo galimų klaidų ir nusivylimų dirbant su mokiniais. Po kiek laiko pedagogai surengia refleksijos dieną, kurios metu prisimenama tai, kas išmokta, aptariamos problemos, su kuriomis susiduriama praktiškai taikant aktyvius mokymo metodus.
Mokytojai bendradarbiauja, noriai keičiasi informacija ir tampa žymiai atviresni. Mokytojų ir mokinių santykiai tampa šiltesni, o pamokos įdomesnės. Vaikai noriau renkasi į mokyklą.
Klasikinė pamoka buvo ir bus, tačiau nauji metodai skatina motyvaciją mokytis, padeda integruoti specialiųjų poreikių vaikus .
Mokymosi per veiklą metodai keičia mokytojo ir mokinio santykį pamokose: siekiama, kad iš griežto, nuo vaiko nutolusio mokytojo pedagogas pamažu taptų vaiko vyresniuoju draugu, teikiančiu žinių, bendradarbiaujančiu ir padedančiu mokytis. Mokiniams pamokos tampa vis įdomesnės ir naudingesnės, jos praturtinamos naujomis priemonėmis ir individualiomis užduotimis. Vaikai išmoksta taikyti savo žinias, aktyviai įsitraukti į veiklą.
Šio darbo tema man aktuali tuo, kad kritinio mąstymo ir aktyvius mokymo metodus naudoju savo vedamose pamokose ir turima patirtimi galiu pasidalinti su kolegomis.
Darbo objektas. Kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybės tikybos pamokoje.
Darbo tikslas. Atskleisti kritinio mąstymo ir aktyvių mokymo metodų panaudojimo galimybes tikybos pamokoje.
Uždaviniai. Išanalizuoti kritinio mąstymo ir aktyvaus mokymosi metodų svarbą.
Apibūdinti aktyvius mokymo metodus taikomus tikybos pamokose.
Tyrimo metodai. Pedagoginės literatūros analizė.
1. Kritinio mąstymo ir aktyvaus mokymosi metodų svarba
Šiame permainų laikotarpyje mokytojas atlieka labai svarbų vaidmenį mokinių ugdyme. Nepakanka, kad mokinys išmoksta pakartoti mokytojų pateiktas mintis, tekstus ir veiksmus. Mokytojas turi padėti mokiniams pamėgti mokymąsi, pajusti ryšį su mokymo dalykais.
“Ko ir kaip mokoma, apsprendžia dėstomasis...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2185 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..3
  • 1. Kritinio mąstymo ir aktyvaus mokymosi metodų svarba..5
  • 2. Aktyvaus mokymo metodų taikymas tikybos pamokose.6
  • 3. Išvados10
  • 4. Literatūra..11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (2185 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos referatas
  • 11 psl., (2185 ž.)
  • Word failas 64 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt