Mūsų kursinio projekto darbo tikslas buvo suorganizuoti tarptautinį krovinių pervežimą dviem maršrutais, atlikti tyrimus ir skaičiavimus, iš kurių būtų pagrįstai matoma, kuris maršrutas yra optimalesnis.
• Metinė maršruto apyvarta – 8900 tonos;
Kursinio projekto darbo užduotis:
• Parinkti maršrutą;
• Parinkti tinkamą transporto priemonės tipą;
• Įvertinti galimus kelis maršruto variantus;
• Apskaičiuoti galimų reisų skaičių per metus bei reikiamų transporto priemonių skaičių ;
• Apskaičiuoti vairuotojo darbo užmokestį per 1 mėn.;
• Apskaičiuoti reiso trukmę, įvertinant vairuotojo darbo ir poilsio reikalavimus;
• Apskaičiuoti reiso išlaidas;
• Atlikti palyginamąją kaštų analizę pasirinktais maršrutais.
Kursinio projekto aprašymui buvo atlikta: 4 valstybių kelių tinklo analizė, išsami transporto rūšių ir priemonių analizė, taip pat išanalizuotos vežamo krovinio saugojimo savybes.
Praktinei daliai aprašyti, informacijos buvo semiama ne tik iš knygų, bet ir iš esamų transporto įmonių darbuotojų pasisakymų.
1. TEORINĖ – METODINĖ DALIS
1.1 Krovinio gabenimo maršrutų parinkimas
Sudarant maršrutą reikia įvertinti sekančius veiksnius:
• Transporto rūšį,
• Transporto priemonę,
• Kelio dangą,
• Muitinės postus,
• Infrastruktūrą (techninės pagalbos stotys, maitinimo stotys, nakvynės stotys, policijos postai),
• Privalomus tarpinius punktus,
• Saugumą (galimybę naudoti ryšio priemones, kriminogeninę situacija viename ar kitame regione ),
• Apribojimus (gali būti susiję su kelio darbais, oro sąlygomis, paros laiku, šventėmis ).
1.2 Darbo laiko sąnaudos
Darbo laikas – tai laikas, kuris yra sugaišomas vairuojant transporto priemonę. Darbo laikas susideda iš šių dalių:
• vežimo trukmė magistraliniais keliais;
• vežimo trukmė krašto keliais;
• vežimo trukmė miesto keliais;
• vežimo trukmė rajoniniais keliais;
• vairuotojo poilsio laikas;
• grįžimo laikas;
• paklaidos laikas.
Darbo laikas skaičiuojamas pagal sekančia formulę:
čia:
t1 – vežimo trukmė magistraliniais keliais;
t2 – vežimo trukmė krašto keliais;
t3 – vežimo trukmė miesto keliais;
t4 – vežimo trukmė rajoniniais keliais;
t5 – vairuotojo poilsio laikas;
t6 – grįžimo laikas;
t7 – paklaidos laikas.
1.3 Bendras krovinio pristatymo laikas
Bendras krovinio pristatymo laikas susideda iš šių daliu:
• Užsakymo priėmimo ir dokumentų tvarkymo laikas;
• Krovinio pakavimo laikas;
• Krovos darbų laikas;
• Vežimo trukmė magistraliniais keliais;
• Vežimo trukmė krašto keliais;
• Vežimo trukmė rajoniniais keliais;
• Vežimo trukmė miesto keliais;
• Vairuotojo poilsio laikas;
•...
Šį darbą sudaro 2383 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!